vineri, 9 ianuarie 2015

FRANŢA SUB TEROARE ! MULTI MORŢI SI MULTI RĂNIŢI !



                                                            9 Ianuarie  2015 !

                                           Dragii mei, 

În iarna  şi-n vara anului 2014 , am scris  două articole despre FRANŢA !
Cel din ianuarie 2014 este acesta :


duminică, 19 ianuarie 2014


FRANŢA , VA FI ZGUDUITĂ DE UN CUTREMUR !!!

                      19  Ianuarie  2014, ora 6,40 !

                            Dragii mei ,

Chiar dacă veştile despre care scriu, sunt cutremurătoare, nu trebuie să ne temem! Acolo unde există CREDINŢĂ  ,NĂDEJDE  ŞI  DRAGOSTE, frica de ceva anume, fie şi de Cutremur, va dispărea !
Astăzi dimineaţă , după ce mă trezise ceva Dumnezeiesc de frumos despre care voi scrie, când mă întorc de la Sfânta Biserică, am auzit UN GLAS, care spunea foarte ferm :

            "FRANŢA , VA  FI  ZGUDUITĂ  DE  UN  CUTREMUR  "!

Şi în această clipă, eu mă gândeam la ceea  ce se întâmplă acum în Franţa cu PREŞEDINTELE şi iubitele sale. Îmi spuneam în gîndul meu, că va fi...
               UN  CUTREMUR  POLITIC .
 Dar UN  GLAS de Sus, îmi dă imediat replica la Gândul  meu , şi-mi spune :

                              "NU !!!
Şi îmi spune mai clar :
 
               UN  CUTREMUR  JIGNITIV !

Iar glasul se cutremură la propriu şi spune :

                       CUTREMURrrr..........."! 

Şi glasul se opreşte, nu mai continuă.
Dragii mei, vedeţi şi ce cuvânt a folosit acest Glas - "JIGNITIV ", eu nu pot schimba sensul cuvintelor, nu am voie să fac asta, ci le scriu exact aşa cum le aud, sau le văd scrise.
Nu ne rămâne fraţilor, decât să ne rugăm la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, ca să ne apere şi să ne ocrotească,, pe noi şi pe cei dragi nouă, şi pe toţi semenii noştri.
Aveţi CREDINŢĂ tare în MULT PREA  MILOSTIVUL  DUMNEZEU, faceţi fapte bune, dăruiţi dragoste sufletească şi veţi fi apăraţi şi ocrotiţi. 
                       Cu dragoste şi preţuire, Maria..

Iar cel din iulie 2014 , era acesta :

luni, 14 iulie 2014


FRANŢA ! FRANŢA ESTE DEZASTRUOASĂ ?

                                        Dragii mei, 

Dacă tot am primit, tot felul de informaţii în această dimineaţă, iată că am primit şi un mesaj ,  în ceea ce  priveşte FRANŢA !
Deci, trează fiind, stând în pat cu ochii închişi, aud un Glas dragilor, un glas ferm pe poziţie, care spune aşa :

                      "Se va ţine cont, să ştii !
                                    Şi Franţa este dezastruoasă .
                   Este dezastruoasă, 
                                 pentru că, este Pastila 3 "!

Dragii mei, eu nu mă pricep la astfel de cuvinte codate, dar cu siguranţă aceste cuvinte, au o însemnătate enormă, asupra Puterilor unor State.
Dar sa nu uităm că, Rugăciunile noastre către Dumnezeu şi către Măicuţa Domnului, pentru toti fratii nostri de pe Pământ, sunt mai puternice ,decat orice Stat puternic.
Daca trupul poate fi ucis, sufletul nu poate fi întinat ,sau atins de ceva rău  , acolo  unde este Credinţă şi frică de Dumnezeu.
Credinţa, Nădejdea şi Dragostea, fraţilor , sunt cele TREI mari Virtuţi, care trebuie să ne călăuzească în viaţă, si de care să nu ne lepădăm niciodată, oricat am avea de suferit.
                                           Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Dragii mei,

Oare să aibă legătura ambele articole ,cu ceea ce se întampla acum în FRANŢA?
După părerea mea ,cred că si cel din iarnă ,dar si cel din vara trecută, sunt  strâns legate cu situaţia dezastruoasă din Franţa, in aceste zile.  
Astept cu drag, Comentariile voastre !
                                Cu dragoste, Maria. 
 

  1. www.revista-presei.com/stire-franta-sub-asediu-o-noua...   Cached
    ... IMAGINI LIVE cu "vanatoarea" teroristilor. Presa: Inca un ATAC ARMAT in apropiere de Paris. ... FRANTA SUB ASEDIU! O noua luare de ostatici la Paris.
  2. www.kanald.ro/parca-a-izbucnit-razboiul-in-franta...   Cached
    Francezii sunt consternati ca libertatea de expresie a ajuns tinta teroristilor. ... Tot Parisul este sub asediu ... steagurile au coborat in berna. In Franta, ...
  1. ATAC TERORIST ÎN FRANTA - CHARLIE HEBDO - 7 ianuarie 20159:19
More Atac Terorist La Paris videos
  1. www.youtube.com/watch?v=Ys4PxNt4eeg   Cached
    Jan 08, 2015 · Pe acest canal gasiti kanal d, multimedia, stiri kanal d, wow biz, program, stiri, filme si seriale, programe, emisiuni, vedete, ABONATI-VA
  2. www.digi24.ro/.../ATAC+TERORIST+PARIS+KOUACHI+AL+QAIDA+YEMEN   Cached
    Atac terorist la Paris. Unul dintre suspecți s-ar fi antrenat cu Al-Qaida în Yemen Cei doi fraţi figurează ca suspecţi de terorism în baza de date a ...
  3. www.incont.ro/international/atac-terorist-la-paris-cei...   Cached
    UPDATE O operatiune de amploare a fortelor de ordine franceze este in desfasurare vineri, la nord-est de Paris, unde fratii Kouachi, autorii atentatului de miercuri...
  4. romaniaexpres.com/atac-terorist-in-paris-la-sediul...   Cached
    Bilanțul atacului: 12 morți, printre care opt jurnaliști, și 11 răniți Un atac terorist comis miercuri asupra sediului publicației franceze de satiră Charlie ...
  5. www.stirihot.ro/video-atac-terorist-la-paris-cine-sunt...   Cached
    Comenteaza si tu VIDEO | ATAC TERORIST LA PARIS. Cine sunt cei doi polițiști care au fost uciși
  6. www.thinkagain.ro/tag/atac-terorist-la-paris   Cached
    Articles tagged with 'Atac Terorist La PARIS' at Inspire thinking, inspire creativity, inspire future!
  7. gazetademioveni.ro/tag/atac-terorist-paris   Cached
    Județul Argeș, solidar cu victimele atacului terorist de la Paris. Pe data de 7 ianuarie, întreaga națiune franceză a rămas înlemnită după cel mai sângeros atac
  8. www.obiectiv.info/atac-terorist-paris-noua-persoane-re...   Cached
    Atac terorist Paris: Nouă persoane reținute pentru atentatul de la Charlie Hebdo
  9. www.diacaf.com/stiri/international/atac-terorist-paris   Cached
    Stiri despre Atac terorist paris la rubrica International.Stiri externe in timp real. Articole stiri ce trateaza subiecte legate de actualitatea internationala ...
  1. www.hotweek.ro/fratii-teroristi-kouachi-au-luat-ostatici...   Cached
    FRANTA – Situatia se ... Fabrica este sub asediu la aceasta ora, ... iar actualul ministru a spus ca o interventie de neutralizare a teroristilor are loc in ...
  2. www.ziarelive.ro  › Stiri  › Externe
    Barilul de ţiţei a coborât sub 50 de dolari; ASEDIU ... ATACUL TERORIST din Franta, ... Cine sunt ziaristii UCISI de gloantele teroristilor - Informatiile si ...

HAOS ȘI TEROARE ÎN FRANȚA! A TREIA MOSCHEE ATACATĂ! Grenade, mașini mitraliate! O polițistă a fost UCISĂ


Val de violență fără precedent, în Franța! Toate porțile de intrare în Paris sunt închise și s-a mobilizat un dispozitiv uriaș de securitate, iar Gara de Nord din Paris, evacuata complet din cauza unui pachet suspect.
Joi, au avut loc explozii lângă trei moschei și s-a tras asupra unei mașini a unei familii de musulmani.
De asemenea, o polițistă a fost ucisă cu focuri de Kalasnikov de un șofer care a fugit de la fața locului.
Reamintim că mai multe grenade de exercițiu au fost aruncate în noaptea de miercuri spre joi în direcția unei moschei din Mans (regiunea Pays de la Loire, nord-vestul Franței), fiind a doua moschee atacată după atentatul de miercuri din Paris.
Joi dimineață, patru grenade au fost aruncate în curtea moscheii Sablons, rue Bertinière. Una dintre ele a explodat. Nu există victime.
Drumul a fost blocat de către poliție, care a instalat un perimetru de securitate și nu a existat nici arestare.Reamintim că o explozie puternică a avut loc joi dimineață la Villefranche (lângă Nisa), în sudul Franței. Primarul din Villefranche crede că explozia este legată de masacrul de ieri de la Paris.
"Mi-e teamă că este legat de evenimentul dramatic care a avut loc, miercuri," a spus primarul de Villefranche, Perrut Bernard.
Pompierii au intervenit la ora 06:00 (07:00, ora României), iar aceștia susțin că nu ar fi o scurgere de gaze.
Zona a fost izolată de poliție.
- See more at: http://www.replicaonline.ro/haos-si-teroare-in-franta-a-treia-moschee-atacata-grenade-masini-mitraliate-o-politista-a-fost-ucisa-204386/#sthash.T14d5yMt.dpuf

3 comentarii:

  1. Se leaga foarte mult aceste doua articole legate de Franta ,asta inseamna ca aceste evenimente trebuiau sa aiba loc intr-un viitor apropiat si care vor conduce la schimbarea soartei omenirii prin aceste atentate atat de importante pentru intreaga lume,dupa asta va urma imediat NOUA ORDINE MONDIALA!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu "ALE" ci "ASUPRA".

    "17 ANI LA RÂND , ATENTATE ALE UNIUNII EUROPENE ?"
    http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2014/07/17-ani-la-rand-atentate-ale-uniunii.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ! Am corectat ! Multumesc si pentru articolul pe care mi l-ai amintit, eu nu mai stiam de el !

      Ștergere