vineri, 23 ianuarie 2015

ŞI NOAPTEA ARE SOARE ! SOARELE DIN CERUL LUI DUMNEZEU , MI - A ÎNCĂLZIT INIMA ŞI SUFLETUL !

                                                                     

                                        22-  23  Ianuarie 2015, ora 1,29 noaptea !

                                                   Dragii mei, 

Este trecut de miezul nopţii,şi este atâta linişte în jur.
Afară este înorat, si plouă mocăneste; în casă toţi cei dragi mie, au adormit de mult timp.
Iar eu, stau singură în camera mea, şi scriu pe Blog ; iar când simt că am obosit si că mi se închid ochii de somn, îmi fac Rugaciunea ,după care, adorm  cu Rugăciunea pe buze, în inimă şi-n suflet.
Aşa s-a întâmplat şi în această noapte. În genunchi fiind, lângă măsuţa cu Sfintele Cărticele de Rugaciuni ,si cu Sfanta Candelă aprinsă,în şoaptă vorbeam cu DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI, prin Rugăciunea rostită din toată inima mea.
Şi O Mare  MINUNE  se întâmplă.
Văd dragilor, cum se deschide CERUL  la Răsărit, şi din CERUL de noapte, da, din Cerul  de noapte, iese  un Soare frumos si stralucitor ,mai puternic decât Soarele nostru ,de care ne bucuram în fiecare zi.
Fără să-mi ridic privirea de la Sfintele Icoane, vedeam în stânga mea, ca si când as mai fi avut un al 3 lea ochi, vedeam Cerul de noapte, şi Soarele din Cerul Lui Dumnezeu, care era mai mic decât Soarele obisnuit, dar care ,era mai stralucitor de o mie de ori.
Razele acestui Soare dumnezeiesc ,s-au întins până la mine, ca o punte de lumină caldă şi catifelată.
Simţeam căldura plăcută, si catifelată, ale acestor RAZE, al Soarelui Dumnezeiesc.   
                                rasarit-de-soare-529011.jpg...
Îmi continuam Rugaciunea, în timp ce Soarele din Cerul  Lui Dumnezeu,stralucea orbitor de tare, si era legat de mine prin Raza  sa lată, caldă, si catifelată.
Am stiut si am simţit în acest moment, pentru a nu stiu câta oară,că DUMNEZEU  aude Rugăciunea mea,aude Rugaciunea noastra  a tuturor,  că MAICA  DOMNULUI mijloceste la Fiul Ei si Mântuitorul nostru ,pentru noi toţi.  
                                 
                        
Dragii mei, să ne rugăm din toată inima noastra si cu tot sufletul nostru, ca sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI, ca sa fim mai buni si mai milostivi ,cu cei necajiti si oropsiţi ,şi să ne bucurăm Sufletul, prin a merge la Sfanta Biserica, măcar în ziua Sfintei Duminici. 
Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie, ne va hrăni sufletul, si cu siguranţă vom deveni mai buni şi mai înţelepţi.
                                       Cu dragoste, Maria. 

                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu