duminică, 18 ianuarie 2015

FOAMETE ! A ANUNŢAT FOAME , LA CEI VAI DE LUME !

                                  17 -  18  Ianuarie 2015, ora 2,25 din noapte !

                                                                         Dragii mei ,

              În această noapte, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, aud dragilor un glas ,care spune ceva cutremurător.
Glasul spunea aşa :
                           "Foame !
                     A anunţat Foame , la cei vai de lume , vai din jurul meu ! 
                                     Foame  a  anunţat , la cei vai din jurul meu !"
După care dragii mei, glasul dispare ,iar eu ramân uimită de cele auzite.
Cu lacrimi în ochi îmi notez în caietul de suflet, după care îmi reiau Rugaciunea sfântă.
Stim cu totii  fratilor, câtă lume, câţi copilasi suferă de foame, de sete si de frig, sau de prea multă arşiţă.

                                       I-a priviţi-i :
                                                      
                                    
         ..
 ... declarat oficial stare de foamete in doua regiuni din sudul Somaliei...

Unde sunt Multi-miliardarii lumii ?
Nu cunosc ei oare, că aceste suflete si alte multe milioane, sufera de foame si de sete ?
Cred ei oare , că vor moşteni pământul, sau că vor lua cu ei ceva din bogaţiile  adunate ?
Nimeni nu pleaca de pe acest Pământ ,cu ceva din ce a agonisit.
Goi ne-am născut ,cu mâna goală plecăm din aceasta viaţă grabnic trecătoare.
Dragii mei, fiţi buni la inimă şi la suflet, si dăruiţi din puţinul vostru, hraniti pe cel flămând, îmbrăcaţi pe cel gol,ajutaţi pe cel bolnav si pe văduvă.
Asa îi este bineplăcut Lui Dumnezeu si Maicii Domnului, ca sa ne iubim Aproapele, si să ne ajutăm unii pe alţii.
Cât despre Miliardarii Lumii, si de cei care le tremura mâna pentru o felie de pâine dată unui sărac, vor fi judecaţi de IISUS  HRISTOS, si nu de noi.
Dar acesti oameni super bogati, şi noi toţi, vom da socoteala în faţa Lui Dumnezeu, pentru felul cum ne-am ajutat Aproapele, dacă am hrănit pe cel flamând, si dacă am îmbrăcat pe cel gol. 
Nu uitaţi fratilor :
                   CREDINŢA  fără fapte bune, este moartă !
                  Faptele bune fără CREDINŢĂ, sunt urâciune în faţa Lui Dumnezeu.
Asadar fratilor, sa împletim în mod armonios, CREDINŢA cu faptele bune, şi vom dobândi Împărăţia Cerească.
                                          Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu