vineri, 23 ianuarie 2015

PE BOLTA CEREASCĂ , STRĂLUCEAU TREI LUNI MARI !


                                Noapte  de 22 -23 Ianuarie 2015 , ora 1,28 !

                                                                            
                                                                     Dragii mei, 

Mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului ,la această oră târzie din noapte !
Iar în timpul Rugaciunii mele, cum stăteam în genunchi, tot ce este zid sau obstacol dispare, iar eu văd liber, cu ochii deschişi, văd un Cer de noapte albastră catifelată, chiar deasupra mea.
Era ca si cum ,as fi avut un al 3 lea ochi în crestet.
Pe Bolta Cerească ,printr-o dâră lată de Lumină albă, se formează LUNA .
Este mare , albă si foarte strălucitoare. Stelele lipseau de pe Cer.  


                 ..

Un fulger alb de lumină, se întinde de la LUNA  de pe CER, şi fixează în două locuri diferite,  cîte o altă LUNĂ, astfel încât, fulgerul alb ,a format un TRIUNGHI, la baza căruia a pus Două LUNI, iar în vărful lui, a pus o a treia LUNĂ.
Aşa :



                                       

           ...

Acum vedeam Bolta Cerească a nopţii, TREI  AŞTRI  CERESTI !
Pe CER , în loc de o singură LUNĂ , erau trei LUNI , mari, albe si stralucitoare.
TRIUNGHIUL  lunar , avea baza spre Răsărit, iar vârful spre Apus. 
Dar cel mai aproape , acest TRIUNGHI format din trei LUNI, era cel mai aproape de Răsărit, faţă de Apus. 
Doar câteva secunde a durat totul ,după care ,ca la un şoc electric m-am cutremurat, si cu uimire îmi notam toate cele văzute.
Dragii mei, eu nu stiu cum să-mi explic ,cum ar fi ,ca sa vedem în loc de un singur SOARE, sa vedem 3 Sori pe CER.
Asa cum am văzut eu, în loc de O  LUNĂ cerească, am văzut trei LUNI ceresti, pe care ,o forţă nevăzută ,le-a aşezat sub formă de TRIUNGHI !
Astept cu nerăbdare dragii mei, şi părerile voastre.
                                               Cu dragoste, Maria. 

P.S.
Dragii mei, eu am asezat AŞTRII CERESTI, cele trei LUNI, sub forma de TRIUNGHI, dar se pare că ,nu vor să stea cum le-am asezat eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu