luni, 26 ianuarie 2015

DUMNEZEU NE VA TRIMITE PE CINEVA , CARE NE VA CONVINGE , CĂ TREBUIE SĂ CREDEM ÎN EL !

                                         26  Ianuarie 2015 ,ora 5,20 dimineaţa !
c.
            Ne răspunde Dumnezeu la rugăciuni?

                                                                             Dragii mei, 

Un fulger alb, orbitor de stralucitor, îmi luminează ochii adormiţi ,si mă trezeste într-o clipă.
Şi astfel dragii mei, văd un Cer de noapte albastra catifelată, si aud multe glasuri care spune în cor aşa :

                     "Să credem în Dumnezeu !
                  Să credem în Dumnezeu !
Dar un alt glas spune :
                 Deocamdată , trebuie să vină Cineva , care să ne facă să credem !
       Iar glasurile multe, cântau în cor :
                 Să credem în Dumnezeu !  
                                  Trebuie să credem în Dumnezeu !"

Dragii mei, cu adevărat Dumnezeu  ne va trimite de Sus din Cer, pe CINEVA , care va pregăti Calea Venirii a Doua , a Fiului Său mult prea iubit si a Mântuitorului nostru.
Asa cum SFANTUL  IOAN  BOTEZĂTORUL, a pregatit Calea Venirii Lui  Iisus Hristos, acum mai bine de 2000 de ani, tot asa ,va veni CINEVA  care va pregăti Calea Venirii a  Doua , a Lui Iisus  Hristos, Venire , ce va fi în ROMÂNIA ! 
Eu stiu dragii mei cine va veni din CERURI de la DUMNEZEU, dar deocamdată, nu am voie ca să spun.
Ceea ce cu multă dragoste sufletească vă pot spune, este să nu vă îndoiţi de Existenţa Lui Dumnezeu !
DUMNEZEU  EXISTĂ , si trebuie să credem în EL, trebuie să-L iubim cu toată inima noastra si din tot sufletul nostru.
                   
                                     Duhul Sfânt: ne salutăm, însă nu ne vorbim!
Asa cum fiecare lucru are un creator, corabia are corăbier, masinile au mecanici auto, casele pe care le avem , au fost facute de mesteri zidari, etc, etc., tot aşa si noi avem un CREATOR.
Pe BUNUL  DUMNEZEU, care a creat Cerul si Pământul, şi pe noi deopotrivă.  
Asadar dragii mei, să-I dăruim Lui Dumnezeu inima noastra, iar EL ne va dărui, mântuirea sufeltului nostru.
                                                        Cu dragoste, Maria.

4 comentarii:

  1. Maria pot doar sa spun: Ce mesaje indrumatoare, binecuvantate, de luare aminte si de mare bucurie. O zi frumoasa Maria, sa fii sanatoasa !! Cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumec draga mea ! Si eu iti doresc la fel, si ma bucur ca-ti sunt de folos sufletului Mesajele primite de la DUMNEZEU.
      Cu drag, MARIA

      Ștergere
    2. M-as bucura mult,daca ar fi totul,un proiect divin si nu inspiratia de succes a unui "Blogger"! Eu,sunt inzestrat cu un "sens" in plus,pe care i-mi doresc sa-l convingi de aceasta actiune DIVINA! Dumnezeu sa ne ajute! Vali B!

      Ștergere
    3. ESTE O LUCRARE DIVINĂ, PREMERGATOARE VENIRII LUI IISUS HRISTOS !

      Ștergere