luni, 19 ianuarie 2015

ŞI S - A ADEVERIT ! MOARTEA A VENIT , DUPĂ DOAR ŞAPTE ORE !

                                                     17 - 18 Ianuarie 2015 , ora 1,15 !

                                                    Dragii mei, 

Iată cum, în timp ce mă rugam ,văd cu ochii închişi pentru o clipă , pe cineva foarte drag si cunoscut mie. 
Este o bătrânică de 86 de ani, pe un pat de spital.
Aceasta doamna, este o cunostinţa de -a mea ,care statea  de 3luni prin spitale.
Si o vad dragii mei, pe patul de spital cum priveste cu ochii în plafon, apoi cu faţa lividă, dă ochii peste cap , si pleaca pentru vesnicie de pe acest Pământ.
Bunicuţa ,suferise o amputare de picior; iar de trei luni de zile,numai în spital a stat cu tot felul de complicaţii ,specifice vârstei ei.
După ce am văzut dragilor, că ea va pleca din aceasta lume, am sunat-o pe nepoata ei, ca sa mearga la spital la prima oră, adică duminică dimineaţă la 7, ca sa aduca Preotul si s-o împărtăseasca.
Chiar daca primise Sfanta Împărtăşanie si cu 2 saptamani in urmă, am insistat ca sa-i aduca un Preot.
A venit Preotul la patul ei, ea era constienta si treaza, dar nu putea vorbi. Preotul si-a pus Patrafirul pe ea, si a inceput a citi o Rugaciune de dezlegare a păcatelor.
În timp ce Părintele citea, si lumânarea ardea pe noptieră, fara nici o cută de durere pe obraz, si-a dat DUHUL  în timpul Rugaciunii Preotului, si acoperita fiind cu Patrafirul. Nu a mai apucat ca sa mai ia înca o dată, SFANTA  ÎMPĂRTĂŞANIE.
Preotul ne-a asigurat ca nu este nicio problema, pentru ca a plecat la DOMNUL, cu Rugaciunea în inima si pe buzele ei.
Aceasta Rugaciune ,i-a fost sufletului ei, ca o eliberare din trupul de carne.
Dupa ce si-a dat Duhul, am primit telefon si mi s-a spus ca a murit.
Cu lacrimi în ochi, lacrimi de bucurie, pentru că sufletul ei a plecat linistit din lumea acesta, si totodată lacrimi, pentru faptul că Dumnezeu si Maica Domnului, mi-a arătat iarasi ceea ce va urma. Si au trecut doar circa 7 ore, si totul a devenit, ca o poveste cu ..a fost odată, ca niciodată....! 
Dragii mei, daca ne-am născut pe acest Pământ ,trebuie sa si plecam acolo de unde am venit.
Trebuie doar fratilor, sa avem grija ce adunam în suflet toata viaţa noastra, căci sufletul nostru este acela , care va da socoteala in faţa Lui Dumnezeu, pentru faptele savarsite ,cat timp a fost in trup.De vom semăna dragoste si fapte bune, acestea vom culege la sfarsitul vietii. De vom semăna ură ,invidie, zgârcenie, vom culege însutit de la Dumnezeu ,ceea ce am semanat .
Credinţa, Nădejdea, şi Dragostea , sunt cele trei Virtuţi Dumnezeiesti, pe care trebuie să le ţinem strâns legate ,în inima si-n sufletul nostru.
                                            Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu