miercuri, 7 ianuarie 2015

ÎN CONSTANŢA SUB FAR , UN OM ÎN APA ÎNGHEŢATĂ !

                                    6 Ianuarie  2015 ,ora 22,15 !

                                                 Dragii mei, 

În această seară ,în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas dragilor care spune ceva uimitor :

                         "Rece  sub  Far , la Constanţa !

Clipă în care dragii mei, văd în faţa mea, un om care înoată în apa îngheţată ; încearcă săracul ca să se salveze.
Iar în spatele lui, văd un perete înalt, ca de gheaţă; un perete de câţiva metri ,ce părea îngheţat, dar putea fi si un val mare de apă.
Înclin să cred ,că era învelit în gheaţă acest perete înalt.
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un om în apele îngheţate, chiar sub FAR la Constanţa.
Eu nu stiu unde este acest FAR, si cum arată, dar acolo se va întâmpla tragedia.
                       Cu dragoste, Maria. 
                                           

2 comentarii:

  1. Tocmai s-a anuntat la stirele de la ora 19 pe ProTV,ca un absolvent de la marina sa inecat in mare ,la Constanta (voit ) pentru ca hainele le lasase pe mal...arata la stiri cum il cautau scafandrii pe langa stabilopozii acoperiti cu ghiata...asa cum a-ti vazut d-na Maria....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, draga mea! Acum am auyit si eu la stiri ! Cu siguranţă este vorba de acest băiat. Am sa reiau MESAJUL ! Multumesc frumos ,pentru stire.

      Ștergere