duminică, 4 ianuarie 2015

COD PORTOCALIU DE VREME REA , DE NINSORI , VISCOL ŞI GER ,VOR DA METEOROLOGII !

                                                                4 Ianuarie  2014 ORA 7,50 !

                                                                            Dragii mei,

Astăzi dimineaţă dragi mei, inainte să mă dau jos din pat, aud un glas care spune :
                              "Este în vigoare Cod Portocaliu !
              Iar oamenii mergeau rând pe rând ...!"
                     
                                              

Şi vedeam dragii mei, spre Est, o strada pe care oamenii mergeau în Şir indian, unul în spatele celuilalt, deoarece ,Zăpada era foarte mare,iar ninsoarea si vântul erau foarte puternice. 
                BLIZZARD-facebook.jpg
Veţi vedea dragilor că ai nostri Meteorologi vor fi nevoiţi să dea cât de curând COD  PORTOCALIU  de vreme rea ,de ninsori si ger!
Asa cum spuneam dragii mei, încă din octombrie anul 2014, vom avea o iarnă foarte grea !
                                Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu