joi, 15 ianuarie 2015

DUHUL CEL PREA SFÂNT , ERA DEASUPRA MEA !

                                                     15 Ianuarie  2015, ora 6,40 dimineaţa !

                                                  Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă când m-am trezit singură, văd  dragii mei ,cu ochii deschisi, văd sub plafonul de deasupra patului meu,  văd un norişor cât o palmă de mare, de culoare gri închis.
Închid pleoapele ,căci eu asa vad cel mai bine, si văd dragilor ,un Cer albastru violet, frumos si catifelat, si care Cer,era brodat la margine cu Stele multe, aurii si stralucitoare.
În partea dinspre Răsărit ,al acestui Cer albastru violet, ce se află în Cerul de noapte obisnuită, văd ceva uimitor !
Un Porumbel alb , pufos, imaculat si orbitor de stralucitor.
 
Porumbelul dragilor, zbura pe loc, dădea din aripile Sale încontinuu.
Privind la această Mare Minune, I-am mulţumit din inimă Duhului Celui  Prea Sfânt, si asa, cu lacrimi de bucurie priveam cum Duhul Sfânt sub chip de Porumbel, a zburat spre Răsărit si a intrat cu tot cu Cerul Său albastru violet, în Cerul nostru de noapte, un Cer obisnuit.
Aproape în fiecare dimineaţă ,văd deasupra patului meu, câte un Sfant, care îmi veghează somnul.
Cel mai adesea,, Duhul cel Prea Sfant ,este prezent ,Îl simt, şi Îl văd oriunde ,în orice loc, si în orice clipă. Este îndeajuns sa închid ochii mei, si sa privesc circa 10 secunde în jurul meu, si -L văd cum zboară deasupra mea, dar numai în Cerul Său, în albastrul violet, sau în nor alb-auriu.
DUMNEZEU  dragii mei, are un plan cu mine, iar eu ma supun Voii Sale ,din dragoste infinită.
O parte si cea mai esenţială din acest Plan Divin, eu o cunosc, dar nu am voie  sa vorbesc ,încă.   
Face parte din TAINA  Lui Dumnezeu si din pregatirea Cărării ,pentru Venirea Mântuitorului pentru a doua oara pe Pământ.  Şi care Venire, va fi fara nicio îndoială, în ROMÂNIA ! 
Să ne preătim dragii mei, sa ne pregatim atât sufleteste cât si trupeste, pentru VENIREA  MÂNTUITORULUI  IISUS  HRISTOS, FIUL  CEL  MULT  PRE  IUBIT ,al LUI  DUMNEZEU  TATĂL si al MAICII  PURUREA  PREA CURATEI  FECIOAREI  MARIA. 
Cum ? Împlinind din dragoste si cu dragoste ,cele 10 Porunci Dumnezeiesti, care sunt :

Cele 10 porunci Dumnezeiesti

Cele 10 porunci - Decalogul
1.  Eu sunt Domnul Dumnezeul Tau; sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.
2.  Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor.
3.  Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
4.  Adu-ti aminte de ziua Domnului si o cinsteste.
5.  Cinsteste pa tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant.
6.  Sa nu ucizi.
7.  Sa nu fii desfranat.
8.  Sa nu furi.
9.  Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
10. Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui ta
                                                       Cu dragoste, Maria.
     

2 comentarii:

  1. Aceasta taina care se numeste ,"taina" face parte din planul divin creat special inainte mergatoare revenirii lui Isus.Si in aceasta taina suntem inclusi noi cei trimisi de Sus Alesii din care si tu Maria ( Miriam ) caci asa te chema odata inainte sa te fi nascut aici (ingerul luminii Miriam) . Ai fost trimisa ca sa ajuti la trezirea oamenilor din acest infern al pamantului din dimensiunea 3 D ACUM 4 D . Aceasta lumina Dumnezeiasca care se revarsa asupra pamantului ajuta la trezirea mai usoara a celor adormiti , SEMNUL este acesta <<trezirea unora dintre noi ca sa se implineasca numarul celor al caror nume este trecut deja in cartea vietii..Pace Miriam !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, pentru cuvintele de suflet !
      Cu dragoste, Maria.

      Ștergere