joi, 15 ianuarie 2015

UN VIITOR CUTREMUR DE FOC !

                                                           

                                   15  Ianuarie 2015, ora 16,20 !

                                                Dragii mei, 

Iată că în timp ce scriam la articolul anterior, aud un glas care repetă într-una  aşa :

                 "Cutremur  de Foc !
              Cutremur de Foc, va  avea loc. 
                            Cutremurul de foc , va avea loc cu....tremurrrr!"

După care glasul parca s-a cutremurat si el, când a rostit aceste cuvinte si a disparut. 
                  
                                           Inca un cutremur in Vrancea - 3,4 grade
Iar eu dragilor, am rămas uimită de aceste cuvinte, cu si despre Cutremur.
Ce o fi însemnând Cutremur de Foc si unde va avea loc acest Cutremur, eu nu stiu a va spune.
Dar vom afla împreuna dragii mei, si sa ne rugam la Dumnezeu si la Maica Domnului, ca sa nu-l trăim pe pielea noastră.
Dragii mei ,este momentul ca sa ne schimbăm din rău în bine, si din bine în mai bine, până la desăvârşirea bineplăcută Lui Dumnezeu si Maicii Domnului.
Să nu mai amânăm, căci nu stim niciodată ce va fi în clipa, sau în ceasul următor.
                            Cu dragoste, Maria. 

 

2 comentarii:

  1. Poate va fi un cutremur in urma unei erupții vulcanice..........

    Astazi a mai fost un cutremur de 3.3in Romania http://quakes.globalincidentmap.com/
    Cineva a mai prevazut cu un an in urma ca va urma un TREN de cutremure in ritm crescator in Romania pana la producrea marelui cutremur -asta referitor la articolul precedent.

    RăspundețiȘtergere
  2. ... asteroidul din 26 -27 ianuarie ???

    RăspundețiȘtergere