luni, 19 ianuarie 2015

URMEAZĂ VIFOR ÎNSÂNGERAT ! CERUL PLÂNGEA CU LACRIMI DE SÂNGE !

                                                     19 Ianuarie 2015, ora 21,10 !
                                           
                                                  Dragii mei,

În aceasta seară dragilor, în timp ce scriam aici pe blog, ceva uimitor, ceva uluitor, intervine.
Aud un glas ,care spune asa dragii mei:

                      "Vifor !
                   Vifor însângerat !"

Clipă în care dragii mei, văd în stânga mea, deşi eram cu ochii pe monitor, văd un Cer albastru senin, iar pe Cer dragilor, multi norişori albi, chiar stralucitori.  

                                    ..

Închipuiţi-vă dragilor, acest Cer din poza de mai sus, iar la marginea norilor albi stralucitori, erau înconjuraţi cu sânge adevărat. Toti norii albi de pe Cer, erau prinsi fiecare separat ,cu un fir rosu de sânge. 
Cum tot fiecare nor alb, chiar daca avea la margine de jur împrejur un fir mai gros de sânge, era si el amestecat cu sânge.
Astfel vedeam norii albi tulburi, rozii,amestecaţi cu sânge , prinsi la margine in fir rosu de sânge curat.
Din Cerul senin ,pe care l-am vazut în prima clipă, totul arăta acum, precum zăpada alba pufoasa, pe care tocmai am înjunghiat porcul înainte de Crăciun.
Adica ,tot ce era alb, era însângerat. Prea puţin a rămas din Cerul albastru senin. Cerul tot, 80 % din el, era plin de nori albi însângeraţi.
CERUL plângea cu lacrimi de sânge !  
Dragii mei, eu nu stiu ce înseamnă această mare tragedie; nu stiu ce inseamna la propriu pentru omenire, dar cred cu adevărat, că şi Cerul va plânge, pentru faptele noastre ,asupra Aproapelui nostru.
Ce minunat ar fi, daca fiecare om de pe pământ, ar sădi un pom, ar hrăni un alt om, ar îmbrăca pe un altul flămând.
Toate acestea sunt lucruri măreţe si bineplăcute Lui Dumnezeu, care ne conduc spre Împărţia Cerească, si în acelasi timp ne aduc mântuirea sufletului.
                                     Cu dragoste, Maria !
                

                                                                       

4 comentarii:

  1. http://www.bzi.ro/statul-islamic-pregateste-ofensiva-mondiala-dezvaluirile-unui-reputat-jurnalist-german-477499

    RăspundețiȘtergere
  2. Semnele sunt tot mai clare .O viziune asemanatoare care anunta o ploaie de foc a cuiva de pe un alt blog:
    Luna de pe cer
    Am visat acest lucru anul trecut in iulie si visul a fost la fel, si acum va spun ce ma ingozeste cel mai tare: eu niciodata nu-i vad fata celui din vis, habar nu am cum arata sau ce este. Am mers in spate si luna capatase o culoare sangerie, parca curgea sange din ea, si la un moment dat a inceput sa se rupa in bucati si deasupra pamantului ploua cu sange. Vedeam oameni cu fete schimoniste de durere care mai mult se tarau pe pamant, “sangele” respectiv le ardea carnea de pe ei…

    De luni de zile ma uit la luna de pe cer si astept sa se petreaca ceva. Mai mult nu stiu…

    RăspundețiȘtergere
  3. Si un alt vis tot de pe acel blog spune asa:
    Ultimul vis
    L-am avut in urma cu o saptamana de zile si cand am mers in spatele stanii am vazut un teren intins, un fel de desert cu pamantul crapat, cerul era taciune si un soare parea ca arde deasupra. Jos pe pamant erau o multime de oameni impartiti in trei grupuri si pareau pregatiti de razboi, sa se atace unii pe altii cu o ura feroce. Cand am ridicat privirea am vazut ca deasupra soarelui aparuse ceva care seamana cu o cruce din care picura sange…

    RăspundețiȘtergere