marți, 6 ianuarie 2015

SFÂNTA EVANGHELIE , DIN ZIUA DE 7 IANUARIE 2015 !

                                                      7  Ianuarie  2015 !

SFÂNTA EVANGHELIE DIN 7 IANUARIE 2015 , LA SOBORUL SFÂNTULUI PROOROC IOAN BOTEZĂTORUL, ÎNAINTE MERGĂTORUL ! 

                                     

                                 SFÂNTA  EVANGHELIE  ,
                DE  LA  SFÂNTUL  EVANGHELIST  IOAN !
                                             (I , 29-34 )

În vremea aceea a văzut Ioan pe IISUS  venind  către el şi a zis : iată MIELUL  lui  DUMNEZEU  CEL  care ridică păcatul lumii. ACESTA  este despre care eu am spus : după mine vine un OM , care a fost înaintea mea , fiindcă era mai înainte decât mine. Şi eu nu-L ştiam; dar tocmai pentru aceasta am venit eu să botez cu apă pentru ca DÂNSUL să fie făcut cunoscut lui Israel. Iar Ioan a mărturisit , zicând : am văzut DUHUL pogorându-se din cer , ca un porumbel şi rămânând deasupra lui. Şi eu nu-L ştiam , dar CEL ce m-a trimis să botez cu apă , ACELA mi-a spus : peste care vei vedea DUHUL pogorându-se şi rămânând deasupra LUI , ACELA este CEL care botează cu DUH SFÂNT. Iar eu am văzut şi am mărturisit , căci ACESTA este FIUL  lui DUMNEZEU !
Slavă ŢIE  DOAMNE, Slavă ŢIE !
                  
                                                 

Dragii mei, şi eu toate câte le văd şi le aud cu VOIA  LUI  DUMNEZEU, vi le mărturisesc vouă, cu toată inima şi cu toată răspunderea, pentru ca şi voi să le cunoaşteţi şi să credeţi în DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI, şi să vă închinaţi LUI, trup şi suflet.
Mergeţi la SFÂNTA  BISERICĂ, şi vă hrăniţi sufletul fraţilor, cu minunata şi dumnezeiasca  SFÂNTA  LITURGHIE, şi la sfârşit ,vă veţi simţi mult mai uşuraţi sufleteşte şi mult mai tari în CREDINŢĂ.
                        Cu dragoste şi cu preţuire, Maria.                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu