sâmbătă, 2 iulie 2016

UN TURN ÎNALT, DISTRUS CA DE O EXPLOZIE LA PARTEA DE SUS !


                                                                 29 Iunie 2016,ora 15,35 !

                                                       Dragii mei, 

În aceasta după amiază ,în timp ce scriam aici pe Blog, văd brusc în stanga mea, înspre Sud-Est, văd un Turn foarte înalt, care era argintiu la partea de la Pământ ,până mai sus, iar la partea de sus, adică o treime ,era construit din cărămidă rosie.



.
Treimea de sus,cea din cărămidă rosie dragilor,era distrusă partial, ca la o explozie; caramida lipsea ,iar cea care rămăsese era ca si topita, era neagra de fum si zgură.
Dragii mei, eu nu cunosc ce se va intampla si unde se va intampla un asemenea eveniment trist; cert este ca, vom auzi de vreo explozie a unei cladiri cu un astfel de Turn, din nefericire.
Sa nadajduim ca nu este vorba de vreo Centrală Nucleară.
                                        Cu dragoste,Maria.  

24 de comentarii:

  1. turnuri au minaretele musulmane din turcia iar arme nucleare sa le topeasca au 'prietenii'lor rusii-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Recomand cu caldura cartea "Secretul sanatatii tribului Hunza", o carte usoara, scurta, dar inedita prin continut care demonstreaza ca se poate si altfel de viata, linistita, sanatoasa, imbelsugata, longeviva; daca prin stilul de viata(fapte, ganduri) dovedim ca vrem aceasta, vom avea! Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai de unde imaginile ce le postati???

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Maria Ghiorghiu sunteti ortodoxa ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai domn -craciun sau mos gerila mai incet cu turcii.

    RăspundețiȘtergere
  6. APOSTOLESCU SALONICA3 iulie 2016 la 12:34

    Doamna Maria la care biserică cântaţi la strană? Se poate verifica informaţia,eu am o nedumerire în acest sens. Spuneti biserica unde se află ca locaţie exactă. Vreau să mă lămuresc de un lucru pentru că inima mea îmi spune altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. APOSTOLESCU SALONICA !
      Esti cumva detectiv???
      Intreaba pe BUNUL DUMNEZEU si pe MĂICUȚA DOMNULUI, unde Îi slujesc eu. De vei avea CREDINȚĂ în suflet cât un graunte de mustar, vei afla raspuns. Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    2. Dacă aveți noroc ( credință ) o sa va răspundă D zeu la care biserica cântă d na :))

      Ștergere
    3. Păi de unde până unde detectivi? Eu cred că se umblă cu ascunzișuri. W

      Ștergere
  7. APOSTOLESCU SALONICA3 iulie 2016 la 15:57

    Să-mi fie cu iertare,dar dumneavoastră nu cântaţi la nici o strană,mai mult aţi fost exonerată de biserica ortodoxă. Pot dovedi. Rușine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. APOSTOLESCU SALONICA !
      DUMNEZEU si MĂICUȚA DOMNULUI, sa te ierte pe tine, si sa-ti arate ADEVARUL SĂU, cât mai curând!
      DOAMNE AJUTA!
      Vei primi raspuns de la DOMNUL nostru IISUS HRISTOS, in cel mult SAPTE zile! Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    2. Cică în țară ar fi 18300 de biserici.ați întrebat în toate bisericile dacă d na cântă.cine te oprește sa nu cânți și tu? Dna Iohannis cum cântă în corul bisericii..sa faci și tu la fel ca sa nu i mai porți pică:) succes!

      Ștergere
  8. SALONICOO STAI ÎN BANCA TA CĂ NU ÎŢI MAI APROBĂ COMENTARIILE,POŢI SĂ FI TU DE LA TELEVIZIUNEA TELEVIZIUNILOR SAU DE UNDE EI FI. CARE E PROBLEMA TA? DOAMNA MARIA POATE SĂ ZICĂ CE VREA,ARE VOIE CHIAR ȘI NEADEVĂRURI,DE CE? PENTRU CĂ ARE HAR DE LA SCUMPUL MÂNTUITORULUI NOSTRU IISUS HRISTOS. DECI TOT CE SPUNE MARIA ESTE DE LA DUMNEZEU ȘI ÎNGERII LUI CARE SĂLĂȘLUIESC ȘI AI GRIJĂ,PUŢIN RESPECT PENTRU CĂ TRECE PRINTRO PERIOADĂ DE SFINŢENIE. EU SUNT Q

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce subtila esti Q...

      Ștergere
    2. asta da logica lipsa
      ´´ARE VOIE CHIAR ȘI NEADEVĂRURI,DE CE? PENTRU CĂ ARE HAR DE LA SCUMPUL MÂNTUITORULUI NOSTRU IISUS HRISTOS. DECI TOT CE SPUNE MARIA ESTE DE LA DUMNEZEU ȘI ÎNGERII LUI CARE SĂLĂȘLUIESC ȘI AI GRIJĂ,PUŢIN RESPECT PENTRU CĂ TRECE PRINTRO PERIOADĂ DE SFINŢENIE. EU SUNT Q´´

      CONCLUZIA :
      - ´´neadevaruri se spun prin har de la iisus hristos ´´
      si avem si motivatia din capul lui Q
      ´´ pentru ca trece printr-o perioada de sfintenie ´´
      concluzia lu q
      sfintenia e in perioade , sau perioadele sint sfinte



      Q TU AI GINDIT-O sau tu vorbesti fara sa gindesti in general , asa ?????



      SIGUR CA NEADEVARURI se pot spune mereu si de asta lumea merge foarte bine ca raboiul pacii e bun in delirul unora care au impresia ca le spun cind vorbesc .....

      sa vorbim pe limba lui Q :
      UNII ´´NU GINDESTE´´ ca ´´vorbeste´´ mai repede si e straini de romania fiind romani si limba romana nu se cunoaste dincolo de granita ca ei ´´e´´ sufleteste legati de nasterea pe pamintul de aici


      asta asa ca MOSTRA de prostie de mai sus .....ha ha ha


      Q sigur e sectara dupa cum scrie

      crestin ortodox ( asa ca sa stie q CU CINE VORBESTE SI SA LASE BAZACONIILE SECTARE la o parte )

      Ștergere
    3. Anonim cred că faci o confuzie. Eu nu sunt sectară. EU SUNT Q

      Ștergere
  9. Eram sigur. Știam oricum. W

    RăspundețiȘtergere
  10. De ce oare toti fac aceiasi greseala confundă religia cu credinta ??oare de ce ?a spus cumva Isus sa se credea.in.ortodocși sau catolici sau protestanți ???scrie.undeva care e religia.dreaptă ,nu ca vreau sa stiu si eu ???sa fim.seriosi doamna Sanolica ce importanta are ce spuneti.dumneavoastra ??unde canta ???ma.faceti sa rad ,asta va determina credinta unde canta doamna Maria??din.partea.mea.doamna.poate canta oriunde vrea si pe.mijlocul străzi daca acolo.ii spune.inima sa cânte ,eu cânt.si in.baie are.importanta ??credinta e.una.religia e alta ,harul e har si.binecuvântare e.binecuvântare,nu.le.mai.confundați ...ca.doamna.Maria.mai face cate.o.propaganda.nici colo.politica ,e ok sîntem.oameni cu.păreri diverse ,dar.sa te.legi de.unde canta e jalnic ,puneti o.intrebare.inteligența va.rog ...

    RăspundețiȘtergere
  11. APOSTOLESCU SALONICA4 iulie 2016 la 19:43

    Doamna Loredana,pe mine nu mă interesează unde cântă doamna Maria sau dacă cântă. Ideea a fost alta. Doamna Maria a susţinut că,cântă în strana bisericii,iar eu știu foarte bine că nu are ce căuta în nici o biserică ortodoxă. Văd că nu ne mai înţelegem. Din partea mea,să cânte,nu mă interesează viaţa ei privată.

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca nu va intereseaza nimic de ce intrați pe acest blog.? Pe mine ma interesează sa ma apropie de Dumnezeu si sa îmi întărească credinta in Sfînta Treime si sa îmi cer iertare de cate ori greșesc. Daca sunt buna blândă plina de înțelepciune voi putea merge pe calea plăcută Bunului Dumnezeu. niculina

    RăspundețiȘtergere
  13. atentat cu explozie la un turn de moschee din medina -craciun

    RăspundețiȘtergere
  14. Tot vad niste comentarii , total aiurea ! Ce conteaza , unde canta d-na Maria ! Ce conteaza , de ce religie esti ? Crezi in Dumnezeu , cu toata inima ? Atunci, Dumnezeu, este peste tot , e cu tine oriunde si in orice faci ! Asa ca, d-na Maria, ca si mine poate sa cânte peste tot ! Si acasa, si-n strana, peste tot ! Nu trebuie ,sa fii neaparat in biserica,ca sa poti canta s-au sa te inchini, s-au sa-ti exprimi gândurile ! Dumnezeu, este cu noi peste tot ! Dar, lucrul acesta il simt , oamenii cu suflet curat, cu suflet frumos ! Deci, Dumnezeu e peste tot , si-n aerul pe care il respirăm ! Cu mult drag !

    RăspundețiȘtergere
  15. Loredana Rusu4 iulie 2016, 13:08
    ´´De ce oare toti fac aceiasi greseala confundă religia cu credinta ??oare de ce ?a spus cumva Isus sa se credea.in.ortodocși sau catolici sau protestanți ???scrie.undeva care e religia.dreaptă ,nu ca vreau sa stiu si eu ???´´

    raspuns
    1 CREDINTA ESTE RELIGIE si RELIGIA este CREDINTA , nu exista una fara alta .....
    2. da exista UNA SINGURA care se numeste DREAPTA CREDINTA = ORTODOXIA trasmisa de a apostoli , episcopi , preoti , credinciosi pina in zilele noastre
    3. Biserica ORTODOXA este TRUPUL lui hristos SI EL INSUSI este CAPUL ....
    4 . LUMINA DE LA IERUSALIM apare NUMAI LA RUGACIUNILE ORTODOXIEI CA SA CERTIFICE AUTENTICITATEA RELIGIEI = CREDINTEI ORTODOXE

    ETC ETC ETC

    aviz amatorilor si amatoarelor de cometarii si intrebari ´´ inteligente ´´ care ascund in ele VICLENII diavolesti

    crestin ortodox

    RăspundețiȘtergere
  16. http://www.publika.md/avarie-la-centrala-nucleara-hmelnitki-din-ucraina-anuntul-administratiei_2688921.html

    RăspundețiȘtergere