luni, 18 iulie 2016

UN AVION SE VA PRĂBUSI ,CU VÂRFUL ÎN JOS !

                                                              15 Iulie 2016 ora 17,45 !

                                                  Dragii mei, 

În aceasta după amiază, in timp ce scriam aici pe Blog, văd in spatele meu, de parca as fi avut un ochi si la ceafa, văd un câmp verde,un spatiu verde pe care a căzut un Avion.
.
Avionul a căzut cu botul în pământ,chiar s-a infipt in Pământ botul avionului.
Aud glas care spune si numărul mortilor, dar eu am inteles clar doar :
                   ”.....zeci  de morți !
Culoarea Avionului infipt cu partea din față în pământ,era deschisa: un alb cu dunga albastră, sau cu dunga neagra.
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un Avion care, va veni înspre pământ ca un bolovan. 
Unde si când se va întampla nenorocirea,eu nu cunosc. 
Dar din păcate,stiu ca asa va fi, precum mi s-a arătat.
DOAMNE DUMNEZEUL nostru si MĂICUȚA noastra,apără-ne si ne păzeste de tot raul si de tot necazul.Amin !
                                                         Cu dragoste,Maria. 

11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. De unde stiti ca va fi in Romania?

      Ștergere
    2. Asa simt. Cred ca va fi un zbor TAROM, corespunde si imaginea. https://en.wikipedia.org/wiki/TAROM_Flight_371#/media/File:Tarom_Airbus_A310-300_Bidini.jpg

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Pe asta nu l-ai sters!
      Ti-a scapat.
      Ti-e frica de crestinul ortodox si de predicile sale.

      Ștergere
    2. Eu il apreciez pe crestin ortodox pt ca e singurul care atunci cand se contreaza cu cineva si argumenteaza.altii sunt doar anonimi iar cand incep balacareala pe blog o fac fara personalitate.personalitate unui om este proportional egala cu problemele pt care isi "macina "creierul.

      Ștergere
  3. Avionul de care se vorbeste este de la Compania Lufthansa cea cu dunga albastra.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai exact este Lufthansa Boeing 747-200

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.romaniatv.net/cinci-morti-in-china-dupa-ce-un-avion-s-a-lovit-de-un-pod-momentul-prabusirii-a-fost-filmat-video_304914.html#n

    RăspundețiȘtergere
  6. http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3728486

    RăspundețiȘtergere