sâmbătă, 16 iulie 2016

ÎN LUNA DE PE CER, ERA UN OM CE ALERGA !


                                                                   16 Iulie 2016,ora 16,50 !

                                             Dragii mei, 

În aceasta după amiază, în timp ce scriam aici pe Blog, văd dragilor în spatele meu, desi eram cu ochii pe monitor,văd inspre Sud-Est un Cer de noapte albastru, iar pe Cer ,foarte aproape de Pământ, văd LUNA de un alb orbitor de stralucitor si perfect rotundă.
.
În mijlocul LUNII curate ca lacrima si de un alb orbitor,se află un bărbat tânăr, un om îmbrăcat in haine inchise la culoare,care statea pe vine,precum ar sta pe un scaunel mic.
Omul are mâinile întinse în fața sa, si se pare că tine in palmele sale, ceva rotund, dar nu vedeam ce este.
Omul se grabea să înainteze, dar asa aplecat pe vine, ca si cum ar fi fost intr-o pestera extrem de ingustă.
De două ori consecutiv mi s-a arătat, pentru a mă convinge că LUNA e fireasca, pentru ca apoi, sa apara pasind pe vine, acest om.
Uimitoare este,aparitia bruscă a acestui bărbat în mijlocul LUNII albe de pe CER. 
Deci, nu erau umbre, sau nori, ci era fără niciun dubiu, un bărbat adevărat ,care se misca pe mijlocul LUNII, asa cum ne miscam si noi pe uscat. 
Dragii mei,ceea ce mi s-a arătat m-a uimit foarte tare.
Daca SFANTA TREIME mi se arata, mă bucur nespus si nu sunt uimita. Dar faptul că ,in mijlocul LUNII a apărut un om instantaneu, a fost si este ceva uimitor. 
Dragii mei, voi ce spuneti despre aparitia unui om viu, in mijlocul LUNII albe de pe CER?
Omul era cu fața spre Est.
 Oare ce-o fi însemnând?
Astept cu mult interes Comentariile voastre.
                                         Cu dragoste,Maria. 

31 de comentarii:

  1. Zilele trecute am visat un cosmonaut imbracat in alb ce plutea in aer in jurul pamantului ,cred ca luna va fii colonizata de oameni.Ce ati vazut era un cosmonaut pe luna.Ca este legat si de visul meu si am facut legatura,incredibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. chinezii pregatesc o misiune cosmica cu aselenizare-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Luna sa fie locuita de oameni??sau cucerita de oameni??

    RăspundețiȘtergere
  4. Omul din cer - reprezinta lumea straina noua , extraterestra simbolizata prin extraterestrul care priveste de sus , de pe Luna lumea noastra, ce se aseamana cu o pestera in viziunea lor. Nu se stie cu precizie ce tine in mana, pentru ca nu se cunosc inca deciziile lor in privinta noastra .

    S.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria este înspăimântător ce se intampla in Turcia cu militarii.Unii sunt torturați decapitati,pe langa asta s-a instaurat si pedeapsa cu moartea pentru cei vinovați.Este înfricosător ,este apocalipsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plang de durere sufleteasca,
      Am scris undeva un articol, ”plang militarii”
      Inseamna ca despre ei este vorba
      Eu nu am avut timp azi de calculator,si nu sunt la zi cu informatiile. DOAMNE AJUTA sa fie bine.Sunt niste brute fara de inima care îi tortureaza.

      Ștergere
    2. Salut dragă anonim fricos 16 iulie 2016, 19:04.
      Tot ceea ce spui este scris cu 2-3 titluri mai jos de Tanti Maria "TORTURI SI CHINURI ALE OAMENILOR !
      Noapte de 15 -16 Iulie 2016, ora 0,13 !
      Dragii mei,
      "În aceasta noapte ,in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune ceva îngrozitor.
      Citez:
      ”Urmează chinuri, ale oamenilor !
      Si cu torturi groaznice!”
      și citiește mai departe......

      Ștergere
    3. De ce Anonim fricos? Daca spun ca ma cheama Ionel sau Sandel conteaza mai mult?

      Ștergere
  6. Conform. cărților Arianei Horvath extratereștrii susțin Pământul

    RăspundețiȘtergere
  7. Conform. cărților Arianei Horvath extratereștrii susțin Pământul

    RăspundețiȘtergere
  8. idiotii, comunisti vopsiti gen petre roman ce putea el comenta pe antena 3 ,semidocti cu creerul spalat pacat ca au cap pe care il poarta degeaba,de aceia se spune ca e greu pentru proroci in tara lor dar e mai greu cu atei ignoranti care pe linga ca sint oameni si e in natura omului sa respinga ceia ce nu inteleg dar astia sint si mojici si la propriu si la figurat,de aceia scrie in Biblie ca nu e bine sa dai graunte in gura porcilor-craciun

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara ♡... Doamna Maria nu stiu de ce simt nevoia sa va scriu cateva randuri astazi ... Indraznesc sa va adresez si o intrebare la care nu gasesc nici un raspuns de multi ani ...Constat ca in viata mea lucrurile nu evolueaza mai deloc sub anumite aspecte , practic nu se schimba nimic pe nici un plan...Si cand apar mici schimbari nu e nimic notabil si nici ceva de viitor .Simt ca bat pasul pe loc ...Am ajuns sa ma consolez cu ideea ca poate nu e sa fie ...
    ... Cu stima Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea CARMEN! In viata BUNUL DUMNEZEU ne daruieste numai ce voieste EL,pentru BINELE nostru, SI NE MAI SI PEDEPSESTE ca sa ne amintim ca EL exista. Nu fi dezamagita, toate la timpul lor ornaduit de BUNUL DUMNEZEU si de MĂICUTA DOMNULUI.

      Ștergere

    2. Sarut mana ♡ ! Va multumesc frumos pentru raspunsul superb si plin de intelepciune ! Sunteti un om deosebit ! Asa e da trebuie sa fim in permanenta legatura cu Bunul Dumnezeu .Imi voi relua si eu rugaciunile pe care intru-un moment de slabiciune le-am abandonat. Va urez toate cele bune si sa aveti parte de bucurii sufletesti!

      Ștergere
  10. Probabil Luna este locuita iar noi habar nu avem.

    RăspundețiȘtergere
  11. un Sfant spunea; pe timp de luna plina sa nu iesiti afara din casele voastre in perioada noptii caci atunci li se deschide demonilor poarta catre planeta noastra. multi nu cred asta dar eu m-am convins ca e asa. mi sau intamplat lucruri mai putin obisnuite si coincidenta chiar in perioada de luna plina.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi se bate continuu ochiul stang de miercuri,oare ce poate insemna?Va multumesc tuturor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti lipseste magneziu :)

      Ștergere
    2. Ai lpsa de calciu!!!

      Ștergere
    3. Poate fi lipsa de Mg... dar mai poate fi si o suparare care urmeaza...daca e cel stang.

      Ștergere
    4. In special coada ochiului stang...

      Ștergere
    5. Va multumesc tuturor!Fac un tratament cu Ca,Mg,Zn+B6.M-as bucura sa fie asta,decat o suparare.Multumesc.

      Ștergere
    6. Iți sunp

      Iți spun sigur ca e lipsa Ca.am pațit_o si eu,dar si Mg.si ceva vitamine sunt bune,fac casa buna impreuna,cu drag.


      Ștergere
    7. Voi tine cont de tot ce-mi spuneti si va multumesc.Ma bazam pe vitaminelele naturale,in special in aceasta perioada de vara. "Unde-i unul nu-i putere"."Unde-s multi puterea creste"!Cu toata pretuirea ce v-o port,voua si Mariei,care ne-a unit aici.

      Ștergere
    8. Eu stiu de la bunici ca atunci cand ti se bate ochiul stang e de bine, te bucuri, iar cand ti se bate ochiul drept nu-i de bine,te superi de ceva rau.Urmareste sa vezi daca e asa.Domnul sa-ti lumineze calea, sa te apere de rele.

      Ștergere
    9. Vitamine din fructe si legume si calciu din branzeturi ,oua,nuci,cele sintetice nu sunt asimilate de organismul uman mai mult de 25%.

      Ștergere
    10. Serios? Eu zic ca sunt bune toate alimentele cu conditia sa fie proaspete, naturale, consumate cu moderatie.

      Ștergere
  13. Da ei sunt protectorii nevazuti ai nostrii
    Astfel din inconstiinta noastra am fi fost de mult distrusi.si apoi sa nu uitam ca Dumnezeu inca ne mai iubeste dupa cat de rai suntem.

    RăspundețiȘtergere
  14. An 23;46 , cum i-i deosebesti pe acesti protectori , unii ai lui Dumnezeu , altii protectori "cazuti" din cer.
    Lumineaza-ma te rog.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu cand ma uit la luna plina vad un chip uman.uite uite chiar acu o vad.

    RăspundețiȘtergere