duminică, 31 iulie 2016

SE TRAGE !!! SUTE DE PASAGERI LA BORD !

                                              31 Iulie 2016,ora 17,08 !

                                                     Dragii mei, 

Astazi după amiază în timp ce scriam aici pe Blog, aud glas care spune ceva cutremurator.
Glasul spunea asa:
                         ” Se trage ! Se trage !
                   Sute de pasageri la bord! 
                  Iată, se trage !”

 Image result for TERORISTI
După care,glasul dispare dragii mei.
Din păcate dragilor, vom auzi de un alt atentat terorist,in mijlocul a sute de oameni nevinovati.
Faptul că se vorbeste despre sute de oameni la bord, ma gandesc la un Vapor de croazieră, sau chiar si la un Avion mai mare.
Ce minunat ar fi ,daca as cunoaste locul si ziua, unde va avea loc acest ATENTAT.
Dar din nefericire, nu-l cunosc. 
Dumnezeu are planurile SALE,iar eu ma supun trup si suflet ,inima si cuget LUI.   
Sa ne rugam dragii mei, ca acesti călăi nenorociti ,sa fie prinsi înainte de a omorâ oameni nevinovati. 
                                             Cu dragoste,Maria.

P.S.
Daca Autoritatile române ar tine cont de ceea ce am spus, cu privire la locul unde este trupul Elodiei Ghinescu,  fara nicio indoiala ca asa va fi.
Dar nu-i problema;  DUMNEZEU are Căile Sale, iar ramasitele Elodiei Ghinescu vor fi gasite, zidite in peretele acelei case ,varuite in alb, la țara. 
 

                                                                              

8 comentarii:

  1. Autoritatile sunt lase si nu vreau ca sa isi arate neputinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu de vreo trei ani incoace visez cu avioane militare care survoleaza cerul si apoi apar mai multe avioane care lasa bombe din ele toate avioanele erau de culoare verde.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vin vremuri grele din pacate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să sperăm că nu...poate Dumnezeu o fi mai blând cu noi

      Ștergere
  6. Multe camioane negre zburatoare
    Asa am visat

    RăspundețiȘtergere