joi, 21 iulie 2016

CHINURI SI TORTURI , PE TERITORIUL ROMÂNIEI !


                                          Noapte de 20 -21 Iulie 2016 ,ora 0,20 !

                                             Dragii mei, 

În aceasta noapte,în timp ce scriam aici pe Blog, aud glas care m-a cutremurat la propriu.
Glasul spunea așa :

        ”Urmează torturi,pe teritoriul României .
          Chinuri si torturi ,pe teritoriul României! ”

După care dragilor, glasul dispare, iar eu rămân uluită de ceea ce am auzit si care din păcate,urmeaza a avea loc.
Dragii mei, cei care vor face asemenea atrocități fără de margini, cu siguranță nu au niciun Dumnezeu, si nici nu sunt sanatosi la cap.
Un om normal la cap, un om cu frică de DUMNEZEU, nu ar chinui pe Aproapele său, nu ar lua viața Aproapelui său.
Să ne rugăm dragii mei,să ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului, pentru intreaga omenire, si pentru noi si cei dragi nouă.
Daca suntem sanatosi si avem pace si liniste sufleteasca, sa stiti că avem tot ce ne trebuie ,pentru a trăi în Credință si cu frică de Dumnezeu, pentru a nu păcătui cu voie sau fara de voie.
Împlinirea celor 10 Porunci,sa fie oglinda vietii noastre.
Asa sa ne ajute PREA  SFÂNTA  TREIME si MAICA LUMINII, acum si pururea si-n vecii vecilor ,Amin.
                                         Cu dragoste,Maria.
  

63 de comentarii:

  1. Sa fie legat de mesajul asta tot pentru Romania?

    http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2016/07/torturi-si-chinuri-ale-oamenilor.html

    RăspundețiȘtergere
  2. asta noapte am visat ca stateam la coada ca pe vremea lui ceausescu,sa fie o stare de razboi,ocupatie altfel nu-mi explic-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact azi noapte am visat si eu ca era razboi in tara. Chiar ma gandeam la Dvs Dna. Ghiorghiu

      Ștergere
    2. Si eu am visat ca era război si cădeau avioanele peste blocuri.

      Ștergere
    3. Parintele Arsenie a zis cu multi ani in urma ca intr.o noapte spre ziua, 3 tari ne vor ocupa:ungaria, bulgaria si rusia. Un om cu mari capacitati din tara noastra mi.a zis odata ca vom fi ocupati de rusi dar nu inainte ca bucurestiul sa fie pus la pamant de.un cutremur artificial! 5 ani vor sta sub ocupatie si vom ramane ff putini. Vor fi mari suferite. Dupa 5 ani vine iar conducerea comunista si desi suna ciudat, abia atunci o vom duce bine si toate isi vor reveni cumva, de la educatie si bun simt pana la curatenie, locuri de munca, traditii etc. Diacutia asta e mai veche, anul nu.l stiu dar am o vaga banuiala ca e 2016 in toamna. Deveselu ne va iesi pe nas! Asta e..vom vedea. Ps: nici natura nu ne va ajuta!

      Ștergere
    4. Diana V, ceea ce ai scris tu e de domeniul fantasticului,nici vise ticluite de tine nu sunt,niste aberatii probabil a unui om care a trait o drama,sau ai avut mari deceptii in viata .Sunt cele mai bune timpuri pe care le traim in pace.Sfarsitul oricum va veni,dar nu trebuie sa fie preocuparea noastra.sa auzim de bine si in 2030.

      Ștergere
    5. Cand toti vor zice pace, pace, o prapadenie nemaivazuta se va intampla.
      Pregatiti-va!

      Ștergere
    6. Draga Diana V ai mare dreptate si eu stiu de aceste previziuni,dar dupa cum vezi exista multi ignoranti pe aici care nu cred.Lasa-i să alerge dupa pokemonni,ei sint oricum in lumea satanei ca nu degeaba alearga dupa el.

      Ștergere
    7. Nu e nimic de domeniu fantasticului este exact asa cum spune Diana V,poate chiar mai rau.Dar voi care sinteti niste ignoranti nu luati nimic in seama luati totul in derîdere pina intr-o zi cind se v-a intimpla si atunci va fi prea tarziu să mai întelegeti ceva.

      Ștergere
  3. Da,asa va fi ! Aceasta premonitie am avut-o si eu cu ceva timp in urma,dar nu i-am dat importanta,acum cand situatia geopolitica din jurul Romaniei a luat o noua turnura imi este clar ca si in Romania vor fi schimbari majore cu varsare de sange. Romania e inconjurata de tari proruse care in curand vor face presiuni asupra noastra, sa trecem in zona lor de influienta, refuzul clase politice si a celor care sunt in slujba servicilor secrete proamericane va duce la un conflict singeros. Prorusi vor invince si Romania va cunoaste o dezvoltare fara precedent inafara UE si Nato. Doamne Ajuta ! Otilia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Otilia ai blog ?

      Ștergere
    2. Cam greu sa crezi ca o vei duce mai bine sub rusi....
      Dar in fine, roata se invarte...

      Ștergere
    3. Vai de capul tau daca gandesti asa, ca fiu de veteran de razboi care a luptat impotriva rusilor, si ca ofiter in rezerva iti urez sa cunosti "prietenia rusilor".
      De venit razboiul va veni, atunci cand o sa vrea Dumnezeu, dar te asigur ca multi din camarazi mei prefera mai repede sa moara decat sa ajunga robi la rusi. Oricum, daca ne predam, o sa patim la fel ca ofiterii polonezi, la Katim.

      Ștergere
    4. Cei din R Moldova au dus o bine pe vremea comunismului.regretă ca nu mai sunt cu Rusia

      Ștergere
    5. Cine, poate rusii si gagauzii (turci crestini) colonizati de conducatorii de la Kremlin, peste 40% din populatia R.Moldova, romanii adevarati au fost impuscati sau au fost deportati in Siberia sau Kazastan.
      Cauta pe net si vei gasi povestea lor, asta ca sa vezi ce bine o s-o duci cu rusii stapani peste noi. Poti sa cauti si despre ocuparea tarii si de jaful pe care l-am suportat in perioada 1944-1964.

      Ștergere
    6. eu is di R.M. regreta cei mai in virsta . dar tineretul nu vrea cu rusia. am lucrat in rusia 7 ani credetema rusii traesc mai rau decit moldovenii. si o natie spurcata ca rusii eu inka nam vazut si nam intilnit

      Ștergere
    7. Deci ascultati pe cine chiar stie!! (Aviz amatorilor si amatoarelor - ca sa citam un "clasic" al blogului :)

      Ștergere
  4. ps ;la coada erau aproape numai femei,lipsa barbatilor intareste convingerea ca era o stare de razboi unde barbatii cam lipseau din oras-craciun

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci e clar , e vorba de terorism si decapitari .

    Atentie cei care plecati la Cluj la concert , sa nu fie al 2-lea Bataclan .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa fie si la Cluj,dar si in alte parti si nu crezi ca era cazul dupa cit sintem de jegosi ca natie.Noi ne-am dat cu UE si cu Nato ne-am tradat tara si neamul,nu am iesit in strada sa-i alungam pe asasinii economici care ne-ai invadat tara si ne-au pus pe butuci.Prefer să moara toate lichelele sa avem un presedinte ca Vladimir Putin ca fim cea mai crestina tara si sa nu mai puna piciorul in Romania nici un strain. Voi cretinilor de romani care va faceti preș in fata strainilor să vă intre bine in cap ei niciodata nu vă vor binele,voi in ochii lor sinteti tot tigani sau hoti.Vă folosesc pt tot felul de munci umilitoare pe care ei nu le fac si voi vă credeti buricul pamintului ca ati umblat prin tari straine.Puneti mana si iesiti in strada nu dati guvernul jos doar pt victimile din colectiv,dati guvernul jos si presedintele pt a face curatenie generala,nu mai ascundeti gunoiul sub preș cum va place voua.Daca noua ne păsa de aceasta tara nu ajungeam aici,Romania putea să traiasca din turism industrie,agricultura,dar nu am fost in stare să le pastram.Pe timpul lui Ceausescu eram in prima linie la export si ne aveam bine cu toate tarile arabe,iar acum ni se pregatesc atentate teroriste ca ne-a trebuit Nato.Am vazut destui cretini pe aici care nu cred,dar eu stiu si unde vor avea loc,iar pe prietena mea de la Nisa am anuntat-o cu 3 luni inainte si i-am trimis si imagini cu locul unde se v-a intimpla.Pe mine nu ma cunoasteti ca nu-mi voi da numele,dar pe Adelin Petrisor il stie o tara intreaga,acest om curajos a fost in casa teroristului Omar Bakri si i-a luat un interviu,unde recunoaste ca are un frate in Romania șofer la o Ambasada si in Bulgaria are o rețea de teroristi care au facut atentatul de la Burgas.In casa lui il amenita pe Adelin Petrisor spunind-ui ca daca nu ne retragem de urgenta trupele din Irak si Afganistan vom avea atentate teroriste si noi.Dar noi sintem prea prosti să pricepem mesajul si i-am facut in ciuda instalind baze Nato peste tot asa ca dragi mei avem ce meritam.Sintem un popor care nu meritam să traim asa că daca moartea v-a veni peste noi,v-a fi ca o binecuvintare,că oricum traim degeaba ingenuchiati de unii si umiliti de altii.Cine vrea sa vada cu ochii lui sa caute pe youtube interviul lui Adelin Petrisor cu Omar Bakri si o sa vedeti acolo si de ce si-a botezat fiul cu numele Osama.Luati aminte si treziti-văăăăă.

      Ștergere
    2. Lasa-i să se duca că oricum nu pricep nimic si au luat spusele doamnei Maria in deridere majoritatea ignorantilor.Eu abia astept să se intimple să ne potolescă pe toti ca prea ne credem buricul pamintului.Le-a tras-o ei la nemti,francezi sau belgieni,unde au paza mai serioasa, dar la noi.Oricum sint vizate statiile de metrou Unirii si Victoriei, Aeroporturile, Garile,Bisericile,Stadioanele, Mallurile,etc Oamenii oricum nu vor intelege,asa cum nu au inteles nici incendiul din Colectiv si a doua zi erau tot pline cluburile de noapte.Au iesit in strada să-l dea jos pe Ponta si să vina la putere asasinii economici,in loc să se uneasca să nu mai calce nimeni in cluburi insalubre si nesigure.Daca acesti tineri nu ar mai fi mers o perioada in club patronii ar fi dat faliment.Asa ca acesti tineri naivi le finanteaza afacerea murdara cu buna stiinta mergand acolo seara de seară.Poate vi se pare ciudat ca am adus asta in discutie,dar toate au legatura intre ele si Dumnezeu ne arata ce e corect si ce nu.

      Ștergere
  6. Va urmaresc cu drag, dar de ce nu intrebati detalii, amanunte, despre evenimente si cum pot fi evitate? Ati incercat?

    RăspundețiȘtergere
  7. http://stirileprotv.ro/stiri/vremea/ciuperca-atomica-langa-un-oras-din-statele-unite-explicatia-pentru-fenomenul-care-a-ucis-9-oameni.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Torturi și chinuri vor fi în Turcia nu la noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Torturi si chinuri sint si in Romania de foarte mult timp,dar locatiile sint secrete,iar in perioada urmatoare se vor intensifica.

      Ștergere
  9. Dumnezeu sa ne apere copiii. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care copii,ăstia care merg in cluburi de noapte,plin de tatuaje imbrăcați cu blugii taiați,care iubesc lenea, drogurile,luxul si telefoanele de ultima generatie.Eu cind merg pe strada sau in metrou,in magazine,oriunde intorc privirea văd numai asa ceva. Acum mai nou SATANA le-a mai dat o preocupare ,aleargă disperati pe stradă cu telefonul in mînă dupa pokemoni.Să-î apere Dumnezeu pe copii buni,pe bolnavi,pe batrîni si pe cei nevoiasi,nu pe toate lichelele,care fac umbra pamîntului degeaba.Eu azi am fost la Biserica si nu am vazut niciun tînar,dar cluburile si mallurile sint pline de acesti tineri frumosi si liberi,asa cum i-au numit unii dupa incendiul din Colectiv.Daca Dumnezeu era de acord cu dezmățul,i-ar fi salvat pe toti,ca mare e slava lui Dumnezeu,dar prin acel sacrificiu le-a arătat că nu e de acord, dar oamenii nu au inteles mesajul de avertizare pentru ca sint foarte ignoranti,asa cum o ignorau la inceput si pe doamna Maria.Abia dupa ce s-au adeverit unele evenimente,au inceput să o i-a in serios,dar noi degeaba stam să privim si să clevetim,daca nu ne schimbam si nu ne intoarcem la credinta.V-aș intreba eu pe toti acum dragilor,de maine sinte de acord să aruncati pe foc telefoanele scumpe,tabletele,hainele de firmă,multe si scumpe sau să le oferiti saracilor,sa-i hraniti,sa-i încălțați sau sa-i adăpostiti pe cei nevoiasi in casa voastra? Eu cred că nu ati face nimic din toate astea pt că dacă ati fi facut-o pina acum totul avea un echilibru si natura nu se răzbuna pe noi si nici Dumnezeu nu era trist pentru toate aceste nedreptati.Oamenii care devin avari si alearga dupa bogatii nu sint pe placul lui Dumnezeu si semnele se vad,dar bineînțeles că nimeni nu le i-a in seamă si ignoranta e la loc de cinste.Astazi in Biserică un barbat mai tanar a intrat in pantaloni scurti să se inchine la icoane in grabă,iar altul care era langa mine se conversa pe facebook cu cineva in timp ce asteptam la rand la preot,am simtit că mi se face rau de atîta nepasare si disprețul acelor persoane in casa Domnului.Astfel de neispraviti am intîlnit si la Prislop, dar noroc că acolo nu sint lasati să intre si li se ofera haine corespunzătoare la intrare,că ei ar fi in stare să meargă asa si acolo.In concluzie schimbati-vă romanilor,daca vreti să fim apărati de Maica Domnului,asa cum spunea Părintele Arsenie Boca.

      Ștergere
  10. Anonim 09:01 ,,dezvoltare fara precedent sub ocuptie rusă "??? Romanii care au fost sub ocupatie rusa va r privii cu dispret

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu as privi cu dispret pe nimeni si chiar mi-as dori un presedinte ca Putin sau unul si mai dur să se puna cu bata pe romani să inchidă toate granițele să puna mana la munca in tara lor,să se intoarcă la credintă si să lase alergatul pe strada dupa pokemoni(SATANA)numai asa Romania se va redresa. Hotii care au devalizat tara asta să mearga la puscarie pe viată si să li se confiste toate averile,iar banii să meargă la construirea spitalelor,scolilor,căminelor de batrani,asta inseamna schimbare si redresare.Nu să ne lafaim in strainatate cu masini de lux ,haine de firma si telefoane de ultima generatie,in timp ce semenii nostri mor de foame. Dumnezeu a spus sa-ti iubesti aproapele nu sa-l umilesti sau sa-l dispretuiesti pt.ca el nu e la nivelul tau.Atunci cind vom face toate astea Dumnezeu isi va intoarce fața catre noi si nu vom mai avea atatea catastrofe naturale si daca granitele vor fi securizate nici emigrantii nu vor intra oriunde vor ei.Dumnezeu a avut rabdare si ne-a asteptat ,dar noi nu ne-am schimbat si acum culegem ce am semanat.AMIN

      Ștergere
    2. CEAUSESCU PCR! CEAUSESCU PCR! CEAUSESC PCR!

      TRAIASCA TOVARASUL NICOLAE CEAUSESC! TRAIASCA COMUNISMUL! URAAAA!!!!

      (ce spuneam eu despre INVIDIA crestinilor? de ce altul sa aiba si ei nu? crestinii de astazi sunt pe principiul sa MOARA si capra vecinului!!! mai bine sa vina apocalipsa si sa crape TOTI (inclusiv ei si copiii lor ca nu le da prin cap si aspectul asta), bineneteles ca aia cu case, masini si averi DIRECT IN IAD CLAR!!! iar ei CRESTINII, DRAGII DE EI, CARE AU SUFERIT, E RANDUL LOR SA STEA SI EI INTR-UN LOC CALDUT CU VERDEATA, IN VACANTA LA CINCI STELE IN RAI CU ROOM SERVICE! PAI CE PUSCA LOR, SA-I MAI SERVEASCA SI INGERII PE EI, CA DOAR S-AU CHINUIT SUFICIENT, NU? Si eventual, daca se poate si un canal TV cu imagini din iad ca sa se bucure si inima crestinului cand il vede pe vecinul Gica cum se perpeleste de mama focului!)

      Ștergere
    3. Domnule Emanuel Prichici nu mai scandati cu dispreț numele lui Ceausescu ca de bine de rau pe vremea aceea toti romanii aveau un loc de munca si un acoperiș deasupra capului,acum alearga prin occident dupa copite de cai morți,ca oricum fac numai rau pe unde se duc,doar 5% muncesc corect si cinstit. Romanii se plîng că au făcut foamea si frigul pe timpul lui Ceausescu,dar uită că a trebuit să împrumute bani de la FMI să reconsruiasca tara dupa cutremurul din 1977,uita că le-a facut metrou,sute de blocuri noi,Canalul Dunare-Marea Neagră,Casa Poporului,unde se lăfăie acum toti îmbuibați de parlamentari.Ne-a sacrificat pe noi strîngînd cureaua să plateasca datoria integrală asasinilor economici, care ne conduc acum din occident,iar el a plătit cu viata pentru că asta inseamna să fi patriot adevărat.D-le Prichici vad că mesajul dvs e plin de ură si dispret,pt că trăîti intr-o ignorantă totală si considerati ca regimul trecut a fost nociv din toate punctele de vedere, lucrurile bune le-ati uitat.Va sfătuiesc să intrati pe youtube si să căutati acolo John Perkins-Confesiunile unui asasin economic vol1,are 4 parti si vă recomand să le vedeti pe toate in ordine.Daca acest asasin economic din Serviciile Secrete Americane s-a hotarît să de-a tot in vileag trebuie să ne de-a de gandit si să nu uitam că a fost si in Romania cind si-a lansat cartea,dar romanii in ignoranta lor n-au priceput nimic.Ei stau la birtul din colț,vorbesc nonstop la mobil si se ceartă pe politica pt.că la asta se pricepe toata lumea.Si daca vreti să vă cunoașteți adevărata istorie vă recomand să cautati tot pe Youtube filmuletul NU UITA!Masacrele facute de unguri asupra romanilor si atunci sa-mi spuneți parerea dvs.Daca toti romanii ar lăsa de-o parte statul pe facebook si alergatul pe stradă după pokemoni și-ar putea canaliza energia intr-un scop mult mai util si plăcut,dar ar fi și mai informati,nu masă de manevră.

      Ștergere
    4. Ceausescu nu a făcut nimic, ci oamenii au făcut prin munca silnica și de frica de cele mai multe ori. Daca te-as pune acum pe dumneata la canal ai țipa în gura mare NEDREPTATE (și pe buna dreptate) doar ca nu te-ar auzi nimeni decât securitatea.

      LIPSURI, SĂRĂCIE ȘI NEVOI PLUS URA FATA DE DUMNEZEU = CEAUSESCU PCR!

      Te rog sa te duci în China dacă tot ti-e dor de dictatori care sa te controleze ca pe un robotel.

      Ștergere
    5. Ceausescu a tinut țara pe timp de PACE,nu a intrat in conflict cu nimeni si nu a furat cum fură ăstia acum.Cred că a fost prea blînd si prea credul,ne trebuia ceva mai sever, poate chiar dictatură militară să vă scoată aerele din cap la toti imbuibati si la toti puturosi.Am avut si eu rude care au lucrat la canal sau care au salvat oamenii de sub dărîmături la cutremurul din 1977,bunicii au fost pe front si au luptat. Unul a venit acasă fără un picior,iar altul a murit la Odesa,asa că nu-mi povesti mie de istorie si de mersul la canal că am trait toate aceste lucruri.Cine ai fi vrut să construiască tara in care stai,strainii? Sîntem singura țară din lume care ne-am ucis presedintele in ziua de Craciun,asa ceva nu s-a mai pomenit niciunde in lume.Stiu că la vremea aceea te-ai bucurat enorm ,dar nu uita că roata se intoarce. Tu oricum esti un ateu convins si nu se merită sa-mi bat capul cu tine,că oricum nu pricepi nimic.

      Ștergere
  11. Buna ziua! Am avut si eu azi-noapte un vis infricosator: ma intorceam cu trenul de la mare, iar pe geam vedeam,in diferitele orase prin care treceam, blocuri bombardate, tancuri, avioane de lupta....la un moment-dat se tragea cu mitraliere in tren....multa panica...in tren erau soldati straini care tineau in maini obiecte de tortura. A fost ingrozitor....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca visul tau este intimplator,este o atentionare si trebuie luat in seama.O prietena de-a mea a visat 3 zile la rand ca sintem in razboi si apoi a inceput REVOLUTIA din 1989. Cind mi-a povestit visul nu am dat importanta nici eu nici mama ei apoi am facut legatura ca fusese o avertizare, dar biata fată nu a stiu sa-l interpreteze si s-a rezumat doar la a ne povesti nouă,pt că ea traia un cosmar in vis.Voi cei mai tineri care nu ati prins revolutia,care nu ati avut colegi impuscati,rude,sau nu ati vazut oamenii morti legati cu sîrma si incarcati in camioane,nu aveti cum să stiti,dar să ne fereasca Dumnezeu de asa ceva.

      Ștergere
  12. Ne așteaptă chinuri și torturi pe teritoriul României! Femeia care a prezis incendiul din Colectiv face previziuni înfricoșătoare

    http://antenastars.ro/star-magazin/ne-ateapta-chinuri-i-torturi-pe-teritoriul-romaniei-femeia-care-a-prezis-incendiul-din-colectiv-face-previziuni-infricoatoare-id32454.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, acum cateva zile am descoperit aceste mesaje, si intradevar este socant.Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti, sa ne ierte si sa aiba mila, dar si noi la randul nostru sa ne luam benzile de pe ochi care ne orbesc si sa ne intoarcem la el, sa ne intarim in credinta, sa ne intoarca Domnul la bunatate si rugaciune pe toti..

    RăspundețiȘtergere
  14. Oameni buni, rugativa si nu va mai ganditi la razboi, daca ne vom ruga din tot sufletul, Dumnezeu nu ne lasa.

    RăspundețiȘtergere
  15. Fenomen înspăimântător în estul îndepărtat. Pământul este elastic și "bolborosește"


    https://www.youtube.com/watch?v=06Xc3LtZRWo

    RăspundețiȘtergere
  16. Tor ceea ce trebuie sa se intample se va intampla. A fost era tatalui, apoi a fiului, iar acum va fi era duhului sfant. Sa va fie clar! Religia se va schimba din nou.Vor muri multi, multi oameni, multi barbati. Femeile o sa duca calul de capastru la arat.Da... Sapte femei o sa faca curte la un barbat! Ca sotie si mama de copii de anii armati sunt trista dar voia Lui Dumnezeu sa fie deplin.Nu ma Rem de moarte, ma tem de moarte vi de pacate. Poate Tatal o sa vrea sa devin martire ca sa-mi spal pacatele mele si poate sa le fiu de ajutor si altora. Timpul s-a sfarsit!

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamna draga dar ceva de bine chiar nu vedeti niciodata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da,vede,doar atunci cand va fi ceva de bine,draga Anonim 18.58!

      Ștergere
    2. Domnule draga,doamna Maria ne anuntă cind i se arată ceva grav, pentru că este o atentionare să avem timp să ne îndreptăm si să ne pregătim,doar nu vreti să ne anunte că maine o femeie naște gemeni si alta tripleti,aceasta este o veste bună,dar nu intereseaza pe toată tara.Văd că unii nu au inteles nimic din toate aceste atentionări,ei asteaptă vesti bune,dar oare au făcut ceva bun sa li se intoarcă acum?Răul va veni atat de mare peste Romania incît nu vă imaginati,incă doamna Maria e prea blîndă cu previziunile ei.Atata vreme cit Romania nu devine ce a fost,adica o țară cu adevărat Crestin Ortodoxa,nu de fațadă cum e acum, cind doar 10% mai cred cu adevarat si taiesc in curatenie trupească si sufletescă iar restul se injură in biserică,se împing,se bat pe sticla cu aiazmă la Bobotează,se ceartă pe orice chiar in casa Domnului. Parlamentarii dau legi pentru homosexuali, femeile fac video chat se sărută pe gură in statiile de metrou,pedofilii violeză copii, barbatii vor să se căsătoresc intre ei si să infieze copii si atunci avem pretentia să primim vesti bune?Pai credeti că aceste fapte vor rămîne nepedepsite,credeti că Dumnezeu mai poate răbda? De ce credeti ca Părintele Arsenie spunea că vom ajunge atît de rau incît ne vom ruga de morti să iasă din morminte si să intrăm noi acolo.Parintele Arsenie a suferit in inchisoare,dar nu s-a gandit niciodată sa-si părăsească țara,asa cum fac romanii cind dau de greu sau cind vor mai mult.Daca romanii ar fi cumpătați,iubitori si cu adevarat credincioși,soarta Romaniei s-ar schimba in totalitate.

      Ștergere
  18. Si ru am avut in această săptămână două vise... Unul cu șerpi :cei mari ii mânca pe cei mici,dar in acelasi timp aia mari se imperecheau între ei... Apoi altul noapte trecută erau oameni pusi sa ardă pe cărbuni ,iar eu m-am băgat să îi salvez... Am călcat cu picioarele goale pe cărbuni încinși,ca să-i salvez... Mă dureau picioare..mă usturau... Acum nu știu ce poate să reprezinte.. Spuneţi-mi dumneavoastră doamna Maria..

    RăspundețiȘtergere
  19. mai e ceva ; langa coada de femei era un soldat ,cu caschea rosie si un steag in mana ,vorbea o limba ciudata gen rusa sau turca si avea barba-craciun

    RăspundețiȘtergere
  20. http://www.efemeride.ro/biofizician-din-rusia-oamenii-se-transforma-incepand-din-21-12-2012-dar-inca-nu-isi-dau-seama

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu am o carte de talmacit vise,si v-am mai spus:nu cea ce visezi,se va întîmpla,e cam greu sa cauti răspunsul,dar dupa un timp,iti dai seama,cum sa cauti visul.Rareori,este,ca se va întîmpla cea ce visezi.Ex:Daca vezi ca visezi război,vezi tancuri,soldati,avioane,trebuie sa cauti la cuvîntul-"război"ca ce înseamnă,daca tnu găsesti cumva cuvîntul aceasta,cauti "soldati",pina ce găsesti semnificatia visului,si iti dai seama pe moment,ca e adevarat ce scria cartea de vise!

    RăspundețiȘtergere
  22. Hai nu va mai speriați atât dragilor,ca nu muriti de tot,nu știți că există viață după moarte?

    RăspundețiȘtergere
  23. 22,36 iar un impostorce se da - craciun-de fapt un purtator de palton de la servicii-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fa-ti cont Google si nu te mai plange ca securistii iti fura identitatea pe blog!

      Ștergere
    2. Corect! Fa-ti un cont nea Crăciun!

      Ștergere
  24. http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/romania-se-alatura-luptei-impotriva-statului-islamic-anuntul-facut-de-mihnea-motoc-ministrul-apararii-nationale.html

    RăspundețiȘtergere
  25. stii22,36 care este visul sefului vostru,sa ajunga din profesor baron-craciun

    RăspundețiȘtergere
  26. de fapt 22,36 el a si ajuns baron,baronul Mulhauzen.

    RăspundețiȘtergere
  27. Si ce credeti ca daca aveti un cont cu pseudonim nu va mai cunosc purtatorii de palton ai baronului Mulhauzen.I-au facut ei cont lui Ciolos si pe acest blog si pe feisbuc.

    RăspundețiȘtergere
  28. Mesajul asta este legat de o viitoare prigoana,unde multi vor fii prinsi,incatusati si torturati cu zilele.Este vremea lui Antihrist.

    RăspundețiȘtergere
  29. Romania lucrului binefacut cind vorbeste de banii baronilor ,baronul Mulhauzen cel cinstit cu sapte case.

    RăspundețiȘtergere
  30. Bugetarul fara mila, baronul Mulhauzer,sapte case.

    RăspundețiȘtergere
  31. Mai bine spus Mult-hausen,sapte case.

    RăspundețiȘtergere
  32. Mult,prea multe case,ce va face cu ele,malacul,nesatulul,nes...plavanul

    RăspundețiȘtergere
  33. Dar pe linga alea sapte a mai luat vreo 30 in numele Forumului German care a fost declarat continuator al Grupului Etnic german ,de factura nazista desi pe plan local au mai ramas doar o mina de informatori germani care de frica unor conationali de ai lor, nu au avut curajul sa plece in Germania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cit e de avar 30 de case sint prea putine pentru el,din moment ce a cheltuit sute de mii de euro cu renovarea casei apoi a epuizat si tot bugetul de protocol pt vizitele in strainătate,ce vă mai miră.Pai nu muncesc romanii prosti pentru el,care-i problema?Avem ce merităm la un popor prost si incult,un Presedinte smecher si avar.Sintem pe drumul cel bun să o tinem tot asa si sa-i păstrăm in functii pe toti.

      Ștergere
  34. Un vinzator de copii a ajuns sa imparta medalii si onoruri.Ce blestem pe tara asta.

    RăspundețiȘtergere