joi, 7 iulie 2016

ROMPETROL ÎN PERICOL ??? BENZINA SI MOTORINA ÎN PERICOL ???

                                            6 Iulie 2016,ora 9,34 dimineața ! 
              
                                             Dragii mei, 

Astăzi dimineață,în timp ce scriam aici pe BLOG, văd dragilor în spatele meu, adică înspre Est,văd un suport înalt, precum cele de la PETROM, în vârful căruia, se găsea o floare albastra ,precum cea rosie de mai jos:

.
Văd dragilor o Mână care a apărut de nicăieri, si care se lipeste de suprafața pastilei luminoase albastre, si o roteste de la dreapta la stânga, adică în inversul acelor de ceasornic.
După care,Mâna s-a rotit si-n aer,ca la un semn făcut pentru cineva, ca atunci când vrem ca să transmitem un mesaj de :vino încoace,totul e pregatit.
Dragii mei, eu nu cunosc unde anume se foloseste o astfel de pastila luminoasa albastra, si nici semnificatia ei.
În acest articol, am asemănat-o cu pastila rosie pe care o vedem la PETROM,deoarece ,semănau ca două picături de apă, numai că, era albastra cea vazuta de mine.
În rest,vom vedea si vom afla ce se va întâmpla.
                                         Cu dragoste,Maria. 

Un comentariu:

  1. http://www.zf.ro/eveniment/incendiu-violent-pe-platforma-oltchim-un-depozit-de-materiale-a-luat-foc-pe-o-suprafata-de-400-de-metri-pompierii-au-intervenit-cu-cinci-autospeciale-15555920

    RăspundețiȘtergere