joi, 28 iulie 2016

ATENTATE ÎN INIMA EUROPEI ? BRUXELLES ATENTAT SAU ACCIDENT ?

                                                                 27 Iulie 2016,ora 23,50 ! 

                                                         Dragii mei, 

În aceasta noapte ,fiind in fața monitorului,aud glas care spune cu uimire si cu groaza asa:

                      ”În inima Europei, accident sau atentate ?
Iar la nici cinci minute,un alt glas intreaba acelasi lucru:

               Bruxelles! 
           În inima Bruxellului, accident sau atentate !”
Dragii mei, sunt multe Țări care ar putea reprezenta inima Bruxellului.
Deci,poate fi orice Țara din Europa , dar in acelasi timp, si Bruxellul poate fi din nou tinta atacurilor teroriste, mascate sub forma unui accident.
Am scris adeseori, despre EXPLOZII la Centrale Nucleare.
Se prea poate ,ca acesti călăi ai oamenilor fara nicio vina, sa provoace vreun astfel de accident. 
Undeva intr-un articol ,chiar scriam despre un accident iminent la o Centrala nucleara.    
După cum vedem cu totii, teroristii au tentacule peste tot, si pot interveni spre răul omenirii din orice unghi.
Rămâne ca ,Autoritatile din orice Țara ar fi ele, sa fie vigilente si sa taie din fașă, răul pregatit de teroristi.   
Dragii mei, eu scriu aici pe Blog, sperând că ,cei ce au urechi de auzit ,să audă,iar cei care ochi de văzut, să vadă.
                                        Cu dragoste,Maria.  

                 

Un comentariu:

  1. http://www.zf.ro/business-international/atac-intr-o-statie-de-autobuz-de-langa-bruxelles-trei-persoane-au-fost-ranite-prin-injunghiere-15597712

    RăspundețiȘtergere