sâmbătă, 9 iulie 2016

RĂZBOI SAU ATENTATE TERORISTE, ÎN SRI LANKA ȘI - N IRAN ?

                                                                         7 Iulie 2016,ora 23,10 !

                                                Dragii mei, 

În aceasta noapte, in timp ce scriam aici pe Blog,aud dragilor un glas care spune ceva foarte hotărât.
Glasul spunea asa:
                         ”În Iran !
                    Acum, ei sigur sunt în Iran:
Dar un alt glas intervine dragilor,si rectifică,sau completează :
                     În Sri  Lanka!
                În Sri Lanka!”
După care dragii mei, ambele glasuri dispar,iar eu mă grabesc a scrie in caietul de suflet, dar si aici pe Blog,pentru că ,numai adeverindu-se ,vom crede că sunt de la Duhul Cel Prea Sfânt. 
Chiar daca nu întotdeauna ,sunt lucruri bune care se adeveresc, acestea trebuie să se întâmple, deoarece ,așa S-a hotărât de Sus.
Fireste , dacă ne vom întoarce cu inima si cu sufletul la Credință, dacă vom deveni mai buni si mai înțelepti, Dumnezeu în marea Sa milă si bunătate ,ne mai poate da o șansa, si mai întârzie ceea ce ar urma să se întâmple, sau chiar anuleaza,tot ce El hotărâse. 
Asadar dragii mei, depinde de noi dacă se adeveresc mai repede, mai lent ,sau deloc,ceea ce eu scriu din graiul Duhului Sfant. 
                                 Cu dragoste,Maria. 
  
                              
                     
                   

8 comentarii:

  1. SUA trimit un batalion de 1.000 de militari și blindate în România, la baza Kogălniceanu

    http://www.realitatea.net/sua-trimit-un-batalion-de-1-000-de-militari-i-blindate-in-romania_1956581.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb

    RăspundețiȘtergere
  2. Destul de rau,nu-mi plac lucrurile astea deloc!Nu cred ca e de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui sa intetim rugaciunile pentru pace cat de des putem
    cu rugaciunea aceasta scurta, s-o spunem macar intreit in fiecare zi, daca nu de 12 ori:

    - Lumineaza Doamne, mintea si sufletul raspunzatorilor de pace, si da putere si Duh Sfant facatorilor de pace, ca pacea e de patru ori mai mare ca dreptatea si mila Ta, nesfarsita -

    RăspundețiȘtergere
  4. E stare de razboi. Iar noi gazduim campul de lupta. Am semnat tratate, acum e vremea sa punem in aplicare ce am semnat. Pamantul tarii a fost mereu udat de sangele inaintasilor.
    Doamne, ai mila de noi, copiii tai!
    Cat despre Iran si Sri Lanka, sunt tari unde Isis este la ea acasa. Seamana teroare peste tot ca sa ne pierdem speranta si increderea in Dumnezeu. Ei sunt unealta lui Dumnezeu, prin ei isi grabeste a doua venire. Faptele noastre si neascultarea a dus la acest rezultat. E greu de inteles de ce oamenii au preferat aceasta cale dureroasa pentru a se intoarce Acasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria draga mea scumpa,nu tot ceea ce se adevereste este de la Duhul Sfant...Multumesc ca m-ai ajutat sa inteleg acest lucru...Dumnezeu si Maicuta Domnului sa te binecuvanteze.Amin.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper ca nu pe cheltuiala romanilor...

    RăspundețiȘtergere
  7. Miscarea de eliberare a Iranului : http://ncr-iran.org/en/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact. Despre asta e vorba. Mesajul nu are legatura cu ISIS. Nici in Sri Lanka nu este ISIS.

      Ștergere