vineri, 29 iulie 2016

UN ALT CUTREMUR FOARTE INTENS ,ÎNSPRE EST !

                                              27 -28 Iulie 2016,ora 2,22 noaptea ! 

                                               Dragii mei, 

Iata cum ,la doar câteva ore distanta, după ce mi s-a arătat un Cutremur mare,Bunul Dumnezeu îngaduie cu VOIA SA ,ca sa mai văd si un alt CUTREMUR intens , care va afecta enorm de multm locuitorii acelui ținut in care se va produce CUTREMURUL.


                                                Image result for SEISMOGRAF.

Vedeam dragilor înspre Est,cladiri mai inalte, sau mai putin inalte, de pe peretii cărora cădea tencuiala si chiar cărămizile.
Din nefericire dragilor, vom auzi de un CUTREMUR intens, care va zgudui din temelii anumite cladiri cu probleme,din pricina vechimii lor.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului, ca sa fim ocoliti de astfel de evenimente tragice, si neapărat, sa nu uitam niciodata a ridica si ochii catre Cer,si sa spunem cu lacrimi:
           ”Doamne Iisuse Hristoase , milostiv fii mie păcatosul (a).
                                 Cu dragoste,Maria.  

7 comentarii:

  1. Doamne isuse hristoase miluestene pe noi

    RăspundețiȘtergere
  2. Magnitude Mw 7.7
    Region PAGAN REG., N. MARIANA ISLANDS
    Date time 2016-07-29 21:18:30.4 UTC
    Location 18.58 N ; 145.51 E
    Depth 269 km
    Distances 374 km N of Saipan, Northern Mariana Islands / pop: 48,220 / local time: 07:18:30.4 2016-07-30
    1981 km S of Tokyo, Japan / pop: 8,336,599 / local time: 06:18:30.4 2016-07-30
    2576 km E of Taipei, Taiwan, Province of China / pop: 7,871,900 / local time: 05:18:30.4 2016-07-30

    Iata cutremurul cel mare!Ce urmeaza dupa asta,vom vedea! Iarasi ati avut dreptate,d-na Maria!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bomba atomica sta sa explodeze,am vazut teroristi deghizati in extrateresti, vulcanii se pregatesc sa erupa toti in acelasi timp,rusii vor ocupa Europa si Asia,un cutremur puternic va veni peste cateva zile,iata ce ne asteapta.val.

    RăspundețiȘtergere
  4. BRAVO MARIA!!!!ESTI TAREEEE!!! Ai revazut un cutremur mare intr-o apa(spuneai la Cristi Brancu in emisiune) si tocmai a fost unul de 7.7 in Oceanul Pacifica,azi 30 iulie ora 5.18 dimineata. Felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc din suflet, dragii mei Prieteni.
    Fara ajutorul vostru, nu as reusi ca sa fiu la zi cu Evenimentele.
    Va multumesc mult, că-mi trimiteti Informatiile.
    Sigur ca toate se adeveresc ,căci toate sunt de la DUHUL CEL PREA SFÂNT ! Cu dragoste,Maria.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut si eu o viziune acum 2 saptamani cand mam trezit am deschis ochii si un perete din dormiyltor era foarte crapat nam mai stiut visez sau e adevarat am inchis si am deschis ochii si tot asa pana ce de vreo trei ori am deschis ochiul si totul era normal. o fi vreo premonitie de un cutremur sunt din Satu Mare

    RăspundețiȘtergere