vineri, 29 iulie 2016

INUNDATII GRAVE LA VEST !

                                          27 -28 Iulie 2016,ora 0,52 !

                                                         Dragii mei, 

În aceasta noapte in timp ce scriam aici pe Blog, văd in spatele meu ca si cum as fi avut un ochi la ceafa,vad spre Sud -Vest,cum din Cer ploaia cade, precum o cascada de pe un munte foarte inalt.
De pe ulucele caselor, ploaia dădea pe dinafară, deoarece, nu reusea sa se strecoare pe uluc,atât de puternică era.
 Image result for ploaie torentiala.
Dragii mei, chiar dacă in multe locuri din România ,seceta este la ea acasa, din nefericire,in alte locuri, ploaia va distruge casele si ogoarele oamenilor.
Dar tot la fel de bine, poate sa se intample si intr-o alta Țara. 
Doamne  Ajuta ca sa avem parte ,de un adevarat echilibru in toate câte ne ies in cale, in aceasta viață. 
                                         Cu dragoste,Maria. 

3 comentarii:

  1. La meteo zice ca ploile vor veni de luni, marti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Domana Maria,vom intra cât de curând în post.Tocmai de aceea nu voi mai intra pe acest blog în timpul postului.Sunt 2-3 ps.care caută să ne ispitească,iar eu ptr a continua ce am început trebuie să mă feresc de ispite.
    Rugați-vă oameni buni și țineți post!Nu lăsați nici o ispită să vă oprească!Când începeți o rugăciune,nu o întrerupeți ptr că rugăciunea nu va avea nici un folos și va trebui să o începeți de la început.
    Doamna Maria,nu mai fiți tristă!
    Vă îmbrățișez cu stimă și respect,iar Dumnezeu să vă ajute pe mai departe! Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interviul de aseara cu dv.:


    http://antenastars.ro/agentul-vip/maria-ghiorghiu-previziuni-despre-atentate-de-la-gara-de-nord-teroristii-sunt-in-romania-id32698.html

    RăspundețiȘtergere