sâmbătă, 30 iulie 2016

CUTREMURUL S -A ADEVERIT ! 7,7 GRADE IN OCEANUL PACIFIC !

                                                                Dragii mei, 

Scriam in urma cu doar cateva zile,un articol cu titlul:
 UN CUTREMUR PUTERNIC! EU MĂ PRĂPĂDESC !
Aici in articol dragilor,spuneam că va fi un Cutremur in Mare sau in Ocean.
Si iata dragii mei, inca o dovada (daca mai era nevoie),că toate câte mi s-arata,se adeveresc in timp. 
 

CUTREMUR cu magnitudine 7.7 în Pacific - RomaniaTV.net

www.romaniatv.net/cutremur-cu-magnitudine-7-7-in-...
2 hours ago - Un cutremur cu magnitudinea de 7,7 grade pe scara Richter a zguduit o zonă situată ... de Nord situate în Oceanul Pacific, vineri la ora 21:18 GMT (sâmbătă, 30 iulie la ora locală .... 8 profeţii ale lui Nostradamus pentru 2016.
Iata si articolul meu:
                                                    24 Iulie 2016,ora 6,54 dimineața !

                                              Dragii mei, 

În aceasta dimineață, m-a trezit un glas care, spune ceva ce m-a cutremurat la propriu.
Glasul spunea asa:

                   ”Un Cutremur !”

Moment în care, văd un tânăr ce tine în mâinile sale ,o crăticioară goala, alba la interior.
Bărbatul învârtea in mâinile sale ,mica craticioara, în inversul acelor de ceasornic,dar cu o viteza uluitoare; ca la un vartej ce se formează într-o apă foarte adâncă.
Asa invartea craticioara, si-mi arăta la interior fundul craticioarei care se -nvartea singur ,de parca ar fi avut un rulment la mijloc.
Ult alt glas zice speriat : 
                 ”Cutremur !
               Eu mă prăpădesc ” 
Iar din aceasta clipă,totul a disparut.
Dragii mei, eu nu stiu cum sa interpretez aceasta viziune.
 Dar as incerca a spune că, ori va avea loc vreun CUTREMUR în MAREA sau in OCEAN, după care, un Tsunami va devasta tot; ori chiar vom auzi de un CUTREMUR mare de Pământ.

Image result for SEISMOGRAF
Nu stiu ce rol avea craticioara goala,cu fundul emailat și alb, care se invartea uluitor de tare,precum un VARTEJ urias.
 Image result for vartej
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului,ca sa fim apărati de orice rău si de orice necaz,Amin.
                                     Cu dragoste,Maria.  
Iar aici dragilor, Informatia mai pe larg:

CUTREMUR cu magnitudine 7.7 în Pacific

Publicat: (acum 2 ore) // Actualizat: (acum 2 ore) // Sursa: romaniatv.net
Un cutremur cu magnitudinea de 7,7 grade pe scara Richter a zguduit o zonă situată la 31 de kilometri sud-vest de insula Agrihan din comunitatea Insulelor Mariane de Nord situate în Oceanul Pacific, vineri la ora 21:18 GMT (sâmbătă, 30 iulie la ora locală 5:18), a anunțat U.S. Geological Survey (USGS) citat de agenția de presă Xinhua.
Cutremur în Pacific
 

9 comentarii:

  1. Doamna Maria si de data aceasta s-a adeverit ce a-ti scris dv despre cutremur.Eu am mare incredere in tot ce scrieti .Doamne ajuta si multa sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspuns ptr MIRCEA MITROI :
    Faptul ca ai pus o caramida la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU,nu poti sa ma conditionezi ca sa te sun,sau sa-ti dau nr meu de telefon,ca sa ma suni ori de cate ori doresti asa cum singur te-ai exprimat.
    Iata msj tau:
    DOAMNA MARIA, cu noi oamenii simpli oameni de rand si care v-am ajutat la carte mai aveti timp sa discutati ? Eu ,(si cu siguranta nu doar eu)as avea foarte multe intrebari sa va pun legate de importanta dv. cit si multe altele . Va las un nr. tel .o748.....MIRCEA -ROG SUNATI-MA dupa care va voi suna eu de cate ori va fi nevoie conform intelegerii noastre .

    Mircea Mitroi
    Nu te supăra MIRCEA (poti sa-mi spui MARIA),dar nu am făcut nicio intelegere, nici cu tine si nici cu nimeni altcineva,si nici nu voi face vreodata.INTELEGEREA, PROMISIUNEA mea, am facut-o numai in FAȚA LUI IISUS HRISTOS, când I-am jurat CREDINTA, cu pretul vietii mele.
    Nu a existat si nu va exista vreodata vreo intelegere sau vreo conditionare de ceva, cu cineva sau ptr cineva.
    Am adresa de maill: mariatecuci61@yahoo.com sau in privat pe fb: maria.ghiorghiu
    Am multumit si multumesc din toata inima tuturor celor care au donat pentru ca ADEVARUL DUHULUI SFANT sa vada si lumina Lumii,astfel sa ajunga in multe case ,ramânând in multe suflete.
    BUNUL DUMNEZEU, vă va dărui tuturor Dragostea si Mila SA, si vă va intoarce inmiit DARUL vostru, pentru CARTEA DUHULUI SFÂNT.
    Cine a donat bani pentru editarea CARTII,a imprumutat pe DUMNEZEU; ori DUMNEZEU ,nu ramane dator nimanui.
    Tuturor donatorilor le voi darui cu multa dragoste sufleteasca CARTEA, si ma voi ruga ptr ei si ptr cei dragi, asa cum o fac si acum.
    Eu deja m-am apucat sa lucrez la al doilea volum al CARTII: ADEVARUL DUHULUI SFANT.
    Credeti-ma, că mare vă va fi rasplata divina, pentru mica voastra jertfa.Mai mare decat cea care ,ar fi la ridicarea unei SFINTE BISERICI,deoarece ,CARTEA contine ADEVARUL DUHULUI SFANT,asa cum ni l-a lasat MANTUITORUL acum 2000 de ani.Daca doresti sa-ti retragi DARUL tau, ma voi uita pe extrasul de cont,si cu mare drag ti-l voi inapoia.
    Spune-mi te rog ziua si suma pe care ai donat-o, si ti-o voi trimite RETUR.Eu nu accept nicun fel de conditionare, sau vreun compromis.Faptul ca nu sunt prezenta la COMENTRARII, este din lipsa acuta de timp. Majoritatea cititorilor au inteles acest lucru,si le multumesc pentru asta. COMENTARIILE vin in ajutorul cititorilor,pentru a putea comenta pe marginea subiectelor, si nicidecum nu este nevoie de mine, in fiecare zi.Eu doar le moderez, si raspund acolo unde se impune. Cu dragoste,Maria.



    la 15

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa ne rugam, sa fim mai buni, sa ne ajutam unii pe altii, sa ne respectam, sa ne iubim necondiționat si sa ne acceptam asa cum suntem. Dumnezeu rânduieste lucrurile dupa sufletul nostru, iar din pacate, majoritatea oamenilor au uitat ce e credința. Multumesc Bunului Dumnezeu, Maicii Domnului si TUturor Sfinților pentru tot ceea ce am. Trebuie sa luptam pentru credința sfânta, pentru sufletele noastre si sa multumim zilnic pentru tot ceea ce avem! Doamne ajuta , doamna Maria!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte repede s.a adeverit acesta, ca multe altele desigur. Asteptam sa vedem poate e si ceva legat de cel de la noi. Sau poate deja le ati primit - cele cu Romania prinsa in mijlocul celui de al..... cutremur devastator

    RăspundețiȘtergere
  5. NU ESTE GLUMA..ESTE COD ROSU DE RAZBOI..Mai este doar un pas pana la declansarea oficiala...Doamna Maria stie asta,dar nu vrea sa panicheze lumea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cartea alba poate semnifica faptul ca acest cutremur a fost provocat???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai da.provocat de craticioara.

      Ștergere
    2. Madus lasa ironia ca nu e cazul sa te manifesti aici,poate ai treaba in altă parte sau pe alte bloguri pentru nivelul tău.

      Ștergere
  7. Buna ziua Doamna Maria, va urmaresc de cateva luni si stau mereu cu sufletul la cura cand preziceti Ceva, pentru ca rautatea noadtra ne distruge incetul cu incetul si inca nu deschidem ovvio. Cane v-am auzit acum vreo luna vorbind de un cutremur, ma gandeam in Romania dar din pacate s-a intamplat aici in Italia unde locuiesc eu, mai exact a cuprins trei regiuni, cea mai distrusa fiind Le Marche, eu nu am fist afectata personal, doar zguduita putin, dar au murit atatea persoane nevinovate, si foarte multi copii nevinovati. Va rog din tosta inima sa ca rugati pentru aceste persoane printre care multi romani, si pentru cei morti dar si pentru cei ce inca sunt sub daramaturi sau in stare grava in spital si va rugam mult sa ne tineti la curent, ati fost aleasa sa ne aiutati prin profetiile dvs. iar noi ascultam cu mare atentie cele spuse prin dvs. Va imbratisez cu drag si Dumnezeu sa va binecuvanteze

    RăspundețiȘtergere