sâmbătă, 6 mai 2023

DUMNEZEU TATAL A APARUT PE CERUL DE NOAPTE !


                .


Dragii mei,

In aceasta noapte, m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte,lumina ce-mi descopera un Cer de noapte ,iar pe Cerul senin de noapte,vad cum urca precum o racheta, un avion ce lasa in urma sa,doua dare albe  ,ca la avioanele cu reactie.
Avionul urca in norii Cerului noptii ,iar acele doua dare albe la vertical raman in urma lui.
Brusc,vad cum doua maini despart acele doua dare albe,in asa fel incat,au format un triunghi.

.
In mijlocul triunghiului format prin despartirea celor doua dungi albe,apare brusc,Insusi Dumnezeu Tatal Cel Ceresc !
Dumnezeu Tatal Cel Ceresc ,arata exact asa:

Dumnezeu Tatal Cel Ceresc ,avea pe cap si deasupra capului Sau,avea Coroana de Curcubeu.Deasupra Coroanei de Curcubeu, stralucea o lumina alba si orbitor de stralucitoare.
Dumnezeu Tatal si-a lasat descoperit chipul si trupul.
Fiecare dintre noi dragilor, Il putem vedea pe DUMNEZEU daca avem CREDINTA,DRAGOSTE si IUBIRE !
Cu dragoste,Maria.

11 comentarii:

  1. Criza lipsei ape din riurile Europene in Spania si Italia ajunsa si la robinetele din case-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria , vom scapa de razboiul din Ukraina? Se va incheia campania de ucideri ,violuri si talharii inceputa de Putin?
    Ukraina isi va recapata teritoriile ?
    Sa ne ajute Dumnezeu sa fie Pace.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care teritorii ucraina e facuta din mai multe regiuni c'è apartineau a altor tari ca Romania,Polonia un'aria si doua regioni della festa Russia

      Ștergere
    2. Ce teritorii să și recapete?? Războiul se duce între Rusia și America. Iar nenorocitul de zdrelea și a pus țară la mezat, își ucide poporul!

      Ștergere
  3. mesajul are legatura cred cu incidentul deasupra marii Negre de acum citeva ore, cind un avion polonez-nato a fost sicanat in apropiere de rusi cu un suvoi prin pirderea portantei, intrind in picaj si cadere libera si redresat in ultim moment in timp ce ale avioane erau pregatite de lupta de pe aeroportul Koganiceanu
    .Al doilea incident similar pe marea Neagra provocat de rusi care o cauta cu luminarea-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. si Irakul se plinge de schimbarea climei si seceta mare-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. iar Canada de incendii din cauza secetei si schimbarea climei si pirderea fructelor in Spania ca si in Caraibe-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aveam 18+ani eram într-un cămin, o camera cu patru paturi, eu singur stind pe un un un pat; într-un cot, pe partea stingă privind pe geam, ,Dintr-odată un cap, foarte mare privea pe geam la mine, ochii albaștri strident cum par lung și mătăsos sclipind milioane de luminițe in multe culori,
    La mărimea care o avea pot face asemănarea cu cineva stind pe burta la plajă, Era imens parca fără SFÎRȘIT eram la etajul doi,
    ATUNCI era prima dată,
    Dar l-am m-ai văzut deasuprea unor sate,, ÎNTR-UN NOR FOARTE MARE DOAR CAPUL IL PUTEAM VEDEA, PENTRU CA-MI VORBEA ȘI VEDEAM DOAR OCHII DIN STRALUCIREA FETEI CI-O AVEA, MERGEA SPRE SUD SPRE VEST, ȘI-MI CU SPUNEA,,
    ,,URMEAZĂ MĂ "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesant. Am m-ai auzit de asemenea întâlniri eu nu am avut onoarea dar am văzut navele lor.

      Ștergere
  7. Adevărat a Înviat doamna Maria 🙏
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa fie cu noi cu toți 🙏

    RăspundețiȘtergere
  8. Va cred ca asa s a intimplat ,nu sunteți singurul căruia vi s a intimplat sa l vedeți pe bunul Dumnezeu !Sănătate multa!

    RăspundețiȘtergere