sâmbătă, 20 mai 2023

URMEAZA PLOI TORENTIALE SI VIJELII !

 

.
Hristos a Inviat!

20 Mai 2023, ora 6, 45 !

Dragii mei, 

Tot in aceasta dimineata, vad stand in pat cu ochii inchisi,(asa vad eu cel mai bine Lucrurile divine) vad curtea casei mele si casa mea.
Vedeam dragilor, cum de pe acoperis apa curgea ca in cascada,iar vantul, vijeliile incepuse din start foarte puternic.
Dragii mei, eu nu stiu daca aceste ploi torentiale si vijelii vor fi in Romania sau in orice alta tara din lume.
Chiar daca mi s-a aratat casa mea, este foarte posibil ca aceste ploi torentiale sa fie in alta tara.
Dar indiferent ca vor fi la noi sau in alta tara,aceste ploi vor produce grave inundatii.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicutaa Domnului ca sa ne ocroteasca ca intotdeauna cu mila si cu iubirea Sa de oameni,Amin!
Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. In sfirsit va ploua mai mult cam in toata tara-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. in Muntenia si Moldova cam putin dar HRISTOS DOMNUL stie ce va fi- clima in schimbare din pricina statelor care au arme secrete

    RăspundețiȘtergere