sâmbătă, 6 mai 2023

BISERICA ! CEA MAI MARE DRAGOSTE ,ESTE IN SFANTA BISERICA !

HRISTOS  A  INVIAT ,dragilor !

În aceasta seara,in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune un mare,mare Adevar! Un Adevar al Duhului Celui Prea Sfant!
Iata ce spunea acel glas :

"Cea mai mare Dragoste,este in Sfanta
 Biserică!
              Cea mai mare Dragoste e asta!
            Nu-i nimic mai scump ca Dragostea din Biserică !"

După care, glasul nu mai spune nimic.
Prieteni dragi, asa este ! Cea mai mare Dragoste este in Sfanta Biserică!
Cei care iubesc pe DUMNEZEU si pe MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA,fara nicio indoiala ca au simtit si simt lipsa dragostei din Sfanta Biserica,acolo unde vedem Sfintele Icoane vii ,pentru cine crede cu adevarat, acolo unde simtim Iubirea si Ocrotirea Sfantului Duh!
In Sfanta Biserica dragii mei, oricat am fi de inversunati si de mâniosi,atunci cand trecem pragul Sfintei Biserici,  fara voia noastra,devenim mai buni,mai smeriti,mai ganditori la toate cate am gresit, si ne gandim cum sa procedam ca sa nu mai gresim.
In aceste clipe dragii mei, simtim cum ne invaluie Iubirea Duhului Sfant,simtim cum Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu ne mângaie si ne iarta pentru toate cate am gresit.
Deci, haideti sa iubim si sa pretuim Sfanta Biserica a Domnului, haideti sa cerem cu fermitate celor care inca ne tin departe de Sfanta Biserica, sa le cerem sa ia stanca din pragul BISERICII LUI HRISTOS,s-o ia de buna voie si sa lase libera intrarea in Sfanta Biserica,pentru ca noi cei care iubim pe  HRISTOS si pe MAICA DOMNULUI sa ne putem pleca genunchii si sa zicem asa:
          "Doamne,milostiv fii mie pacatosul(a)!"

Cu dragoste,Maria.

1. Ceremonia din Uk de incoronare estimata intre 50 si 100 miloane lire sterline dublu ca estimarea la vizita fara rezultate a a Faraonului Iohannis in America de Sud.
    Mai vedem exact cind vor fi publicate cifrele exacte—craciun.

2. George Simion dupa protestul de la Bruxel de alaltaiei la Protestul de aseara in Bucuresti spune ca
    -PNRR ul un mar otravit pentru Romania-craciun.

3. Tren de metrou Londonez cu geamurile sparte ieri de calatori speriati- panicati ca iau foc de la fumul frinelor intrate in vagoane crezind ca au luat foc.
    Azi va fi inmormintat in Sua un tinar pilot de avion militar de lupta cazut la datorie in Romania dupa 80 de ani de la deces cinfirmat prin analize ADN-craciun.

4. Al doilea incident cu avioane de patrulare Nato acum polonez deasupra spatiului international al marii Negre,produs ultimul ieri si interceptat de avioane Suvoi rusesti care l-au sicanat a pierdut brusc controlul si din altitudine si legatura cu baza Kogalniceanu de unde plecase-craciun.

5. Cicerone
    Pozitia 0pusa luna -soare vazuta si in mesajul doamnei maria nu se dezminte.
    In dimineata asta cutremure mici la tine in Gorj-Oltenia la ora 7,33 de 2, 7 urmat la ora 9,05 de unul mai mic de 2 in zona Vrancea
    Dar in zona opusa unde era soarele in Noua zeelanda a fost azi noapte unul mai mare de 5,6-craciun.

1. Mă vere, tu m-ai înebunit cu Luna și cutremurile tale. Eu am zis că Luna văzută în vedenie nu înseamnă cu adevărat Luna de pe cer. Lună plină se întîmplă în fiecare an. Acea Lună din vedenia lui tanti Măria înseamnă cu totul altceva. Deci, Luna, astrul de pe cer e ceva și Luna din vedenie e altceva. Tanti Maria nu are nevoie să vadă Lună plină ca să știe că va fi cutremur. Ea vede cutremurile direct în locul unde vor fi și exact așa cum se va produce, cu dărîmături, cu oameni speriați fugind pe străzi, etc etc. Luna văzută în vedenia lui tanti Măria înseamnă ceva frumos. E o însemnătate de care eu mă bucur.

2. Da dar uiti un lucru Luna vazuta de doamna Maria nu era oarecare ci doar in cele doua pozitii ale Lunii ce se repeta de doua ori pe luna si vazuta direct in raport cu harta Romaniei singurele mentionate si pe calendarul ortodox-craciun.

3. Apropo de Luna plina pe linga scoarta terestra medicii spun ca influenteaza si starea omului si a tot ce este viu animal sau plante de pe planeta Pamint -craciun.