joi, 4 mai 2023

STAPANA , EU PRIMESC LUMINA DIN LUMINA !


                                              .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                              Dragii mei,

In aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas din Cer care spune cu putere asa:

        "Imparatia n-are Darurile plecarii !

       El justifica Darurile plecarii,iubitorule de oameni.

Harul se intoarce!

Harul se ascunde ,precum se ascunde data Luminei ,Stapana.

In mormantul in care furi Lumina,iti spun eu, ca aceia primesc Lumina din Lumina!

Chiar daca eram cu ochii pe monitor dragii mei, imi aud propriul glas ,era glasul sufletului meu care spunea asa :

Caci tu Stapana ,Tu Prea Sfanta Fecioara Maria,Tu ai nascut de la Dumnezeu Lumina,Maica Luminii .

Nu vom tacea !

Prin Tine Maica Domnului nostru Iisus Hristos care am facut legamant ,sa nu mai tacem in veacul veacului.Te rog Fecioara Maria, Te rog primeste Rugaciunea mea si asteapta Rugaciunile mele !" 

Dupa care, totul dispare intr-o clipa.

Dragii mei, jumatate din viata mea de pana acum,am daruit-o in totalitate Prea Sfintei Treimi si Maicii Luminii.Asa precum voi face si in continuare,ca atata timp cat voi mai sta pe pamant, toata viata mea cu toata fiinta mea,am daruit-o si-o voi darui Divinitatii.

Voi scrie zi si noapte CUVANTUL DUHULUI SFANT ,precum si al MAICII LUI DUMNEZEU.

Dragilor, doresc sa va spun ca,pe parcursul timpului cat am scris acest articol,auzeam un glas in dreapta mea ,care imi dicta pur si simplu,cum sa scriu si ce sa scriu.

Niciodata nu sunt singura dragii mei, niciodata nu pot scrie de la mine ceva sau dupa dorinta mea. Tot ce eu scriu,sunt numai cu Voia Lui Dumnezeu,numai cu Puterea Duhului Sfant si dupa graiul Maicii Lui Dumnezeu.

Sa ne rugam si noi Lui Dumnezeu si Maicii Domnului dragilor, si sa cerem in Rugaciunea noastra,ca sa fim iertati de toate pacatele si sa ne mantuim!

                         Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. Puterea Castei Evreiesti ju vrea ca sa primim lumina de la Catedrala Mintuirii Neamului pe care nu o mai sprijina ,nu mai vor lumina ortodoxa de la Bucuresti ci de la sinagoga lor din Sighetul Marmatiei
    Ba mai mult vor incepe demolari de biserici ortodoxe prima in Bucuresti o face Nicusor Dan-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred cu tărie și din inimă ❤️ in tot ce ne transmiteți.Astept și urmăresc, cu mare încredere și credința Tot ce se transmite prin tine MĂRIA,aleasa și binecuvântată. binevânați

    RăspundețiȘtergere
  3. Slavă ție Doamne Slavă Ție 🙏

    RăspundețiȘtergere