luni, 28 septembrie 2020

VIJELII SI GRINDINA MARE !

                                 27 Septembrie 2020,ora 18,12 !

                               Dragii mei, 


În aceasta seara,in timp ce ma rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului,brusc,nu mai vad carticica mea de Rugaciuni din care citeam,ci am in faţa mea un Cer furtunos.Vad o femeie pe strada care isi scoate gecuta de pe ea si o pune pe cap,deoarece,grindina ce cadea din Cer,îi putea sparge capul,atat de mare era si de deasa.                                     

.

.
Începuse o vijelie cumplita,iar in locul unei ploi curate,din Cer cadea gheaţă cat oul de porumbel.
Dragii mei,din păcate ,vor incepe vijeliile si grindina!
Doresc insa, ca sa luati aminte la toate cate scriu de la Duhul Sfant si sa va adunati roadele muncii voastre de pe camp. Ar fi pacat ca grindina sa va ia si bruma de banuti pe care i-ati putea obtine din vanzarea lor.
         Cu dragoste,Maria.


3 comentarii:

  1. Dumnezeu va face dupa Voia Sa caci Dumnezeu este Mare si va da ceea ce meritam dupa faptele noastre.Este precum in apocalipsa (17 oct. Osea. dupa calendrul ortodox)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne meritam soarta! Nu vrem sa fim mai buni si sa ne iubim semenii! Cu drag Handic M

    RăspundețiȘtergere