vineri, 18 septembrie 2020

MARIA ,TU SLUJESTI CUVANTULUI MEU !!!


                                                             Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă, în Marea  şi Sfânta Zi a Bunei Vestiri,a Maicii Lui  Dumnezeu, mă trezeste O Lumină albă ,orbitor de straucitoare, care mă face sa ma cutremur în pat  şi astfel, aud Glasuri multe, un COR de Îngeri care aducea Cântece de laudă si de slavă Pururea Prea Curatei  Fecioara Maria.
Corul de Îngeri dragilor, cânta aşa în Lumina albă orbitor de stralucitoare :                              
             
              "Bucură-Te Mireasă, Pururea Fecioară.
           Bucura-Te ,Născătoare de Dumnezeu!
          Bucura-Te ,ceea ce esti plină de Har şi Dar ,Marie, Domnul  este cu Tine.
          Bucură-Te pântecele dumnezeiestii întrupări.
          Bucură-te Cea prin care, se înoieşte Făptura.
           Bucură-Te Cea prin care ,Prunc se face Făcătorul."
Apoi ,Corul de Îngeri fratilor, continuă să cânte dumnezeiesc de frumos aşa:
              "Ceea ce eşti mai cinstită de cât Heruvimii, 
           Şi mai mărită fără de asemănare ,decât Serafimii ,
          Care, fără stricăciune,pe Dumnezeu Cuvântul ai născut,
          Pe Tine cea cu adevărat ,Născătoare de Dumnezeu, Te mărim!"
Dragii mei, asa cum auzim în Sfânta Biserică cântând în Sfântul Altar, exact la fel ,cu aceeaşi melodie, se cânta  în Cer de către Îngerii Lui Dumnezeu, încât ,răsunau toate Cerurile si Pământul.  
Stăteam cu ochii închişi si priveam cum Cerul albastru de noapte a primit în el LUMINA  orbitoare în care, puteam vedea aureolele rupte ca din Soare ale Sfintilor Lui Dumnezeu.
Aud un glas dragii mei, care spune duios:

                  "Maria de Sus şi Maria de Jos !"

Moment în care dragii mei, imi dau lacrimile si ma gandeam la cât de păcătoasă sunt eu şi că nu cred ca aici este vorba despre mine, ca fiind Maria de Jos.
            
Şi spun dragilor în gândul meu: 
               Te iubesc Doamne, Te iubesc la infinit !

 Iar glas din Cer ,Glasul Lui Iisus  Hristos  îmi spune :
                
                       "Tu eşti departe de casă !
       Departe ,pentru că tu slujesti Cuvântului Meu !
Pentru că ,pe tine întru Mâna Mea, cu Mâna Mea,te voi numi lor .
            Şi Cuvântul Meu ,Îl însoţeşte Cuvintele acestea şi se sprijină!"
                                                                          
În aceasta clipă, îmi aud glasul sufletului meu care spune :

                 Doamne, primeste sufletul meu ce alearga sa prinda de-a Mesaje.
 Acum nu mai vreau ca să încalc vreo Poruncă.
           Nu mai vreau ca să încalc Legea Lui Dumnezeu, mult Prea Înalt şi mult Prea Milostiv!"

Şi iarăşi, în  acest moment dragii mei, în Lumina alba orbitoare Îl văd pe Scumpul nostru Mântuitor în carne si oase, cu Chipul stralucind de Lumina, si pe al cărui obraz drept, Îi cade O LACRIMĂ de Lumină argintie, O Lacrimă ce ia formă de Triunghi ,la orizontala.

Lacrima Îi rămâne pe obraz, si straluceste precum Soarele pe Cer.
Şi iarasi mă gândesc la Cuvintele cele mari :
" Maria de jos", dar un alt glas, chiar in aceasta clipă, îmi spune aşa :
                   
               "Maria Sfântului Duh !
      Maria poate să propage sunete ca Profeţie !
      Când ei se îndoiesc , nu ezita ca să faci bine ! 
       Atunci când ei se îndoiesc , se poate spune că, DUMNEZEU îţi va da ţie DUH curat !"               
Dragii mei, închipuiţi-vă ce am simtit în sufletul meu la auzul acestor Cuvinte Dumnezeiesti ! 
Nu am cuvinte lumesti, ca sa-I pot multumi Lui Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru acest mare HAR şi DAR pe care mi l-a dat mie roabei Sale si păcătoasei de mine.
Sa ne rugam dragii mei, cu toata inima noastra si cu tot sufletul nostru, Lui Dumnezeu si Maicii Domnului si să fim încredinţaţi că, Rugaciunea noastra este auzita chiar in clipa în care ne rugam, si că vom primi AJUTOR  DIVIN neconditionat si cu Iubire Dumnezeiasca. 
Iată fratilor ,ce spune un glas,chiar acum :

                 "Dacă vreţi să vă meargă bine, trebuie să faceţi Bine !"  

        
Aşadar dragii mei, să facem Binele si sa nu asteptam nicio rasplata de le cei cărora le-am făcut Binele!
Răsplata, ne-o va da Bunul Dumnezeu si Maica Domnului, după mărinimia inimii noastre si după Credinţa si faptele noastre!
Sa fim buni si milostivi, sa mergem la Sfanta Biserica ,la Deniile de seara, sa ne spovedim la Preot, ca apoi ,sa ne învrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Scump şi cu Prea Sfânt Trup şi Sângele Domnului nostru IISUS HRISTOS. 
Dragii mei,  să nu treacă nicio zi în care, fiecare dintre noi să nu fi miluit cu ceva,pe cineva sărac si necăjit. 
Să nu vă îndoiţi niciodată în inima voastra ,de toate câte eu scriu, căci nu de la mine scriu, ci de la Duhul Cel Prea Sfânt ! 
                         Cu dragoste si preţuire, Maria. 

10 comentarii:

  1. Spune tu Domnului ca am cazut mizerabil! Toata pledoaria mea a fost rasucita si interpretata altfel decat era intentionata. Am sters ca apoi desi sterse afirmatiile mele, in loc sa vina o largire a libertatii oamenilor, am cauzat mai multe reguli si regulamente impuse.
    S-a hotarat, am vorbit degeaba, pace s-aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. DOAMNE,in zadar voi face bine,daca nu ma gandesc la TINE,la suferinta TA,pe cruce,cand ai fost pironit pentru pacatele mele.In zadar voi face bine,daca nu-I intorc pe toti la TINE.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minune mai mare nu poate fi pentru dv.doamna Maria
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului a revărsat asupra dv.har dumnezeesc.
    Ce poate fi mai minunat?
    Doamna Maria va doresc multa sanatate si fericire putere sa mergeți mai departe cu Cuvântul Lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici Iisus nu s-a autopreamarit cum o faci tu😂😂. Inseamna ca tu esti Dumnezeu! Pai, daca esti Dumnezeu, scoate tara din haos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dna Maria, oare s-a nascut Prunca 7? Multumesc! Multa sanatate si putere!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu as intreba-o pe d-na Maria pe cine reprezinta PRUNCA7 si rolul ei in lume-ar fi de dorit un raspuns-oare va veni ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu exista nicio prunca 7 ca doar nu e robot, ce tot bateti campii?

    RăspundețiȘtergere
  8. 24 sept esti in eroare -de cand esti pe blog?-MARIA a scris cu ceva ani in urma despre aceasta prunca 7 si a promis ca atunci cand va veni va face cunoscut acest fapt-eu i-am pus MARIEI intrebarea nu tie -te bagi ca musca in lapte

    RăspundețiȘtergere