luni, 28 septembrie 2020

IISUS IMI GRAIESTE ASA: MARIA! CU CÂT EI TE VOR BATJOCORI MAI MULT, CU ATAT EU ITI VOI DA HAR SI MAI MULT !

                                     18  Decembrie  2017,ora 16,34 !


                                                   Dragii mei, 

                                               Image result for iisus hristos.

În aceasta după amiaza, in timp ce scriam aici pe Blog, ceva s-a întamplat si nu mai eram în faţa monitorului ,ci eram undeva in Cerul Lui Dumnezeu, într-o Lumina alba si stralucitoare.
În aceasta Lumina dragii mei,IL vad pe Mult Prea Iubitul nostru Mântuitor care era tare trist .
Îmi aud propriul glas, care Îi spune DOMNULUI si DUMNEZEULUI nostru al tuturor ,asa: 

                " Doamne, dar ei ma batjocoresc !

Iar Mântutorul mi-a rapsuns cu adâncă tristete, asa:

                Ştiu că te batjocoresc!

Şi iarasi fara sa deschid gura mea, Sufletul meu graieste LUI IISUS HRISTOS asa:
              Şi ce să fac Doamne, să scriu asa chiar daca ei ma batjocoresc?
Iar MANTUITORUL nostru mult Prea Iubit ,ofteaza lung si adânc,si-mi graieste asa:
                   Offfffffff! 
               Da ! Chiar daca ei te batjocoresc ,tu sa scrii toate câte vezi si toate cate auzi !
           Batjocura lor, este o nimica toată .
       Cu cât ei te vor batjocori mai mult,cu atât îti voi da HAR mai mult !"

După care dragii mei, Mantuitorul dispare,iar in locul Său rămâne un Nor mare auriu si dens,si orbitor de stralucitor. 
Norul auriu cobora pâna la mine si urca la loc; si tot asa se manifesta încontinuu.
Era ca si cum ar respira adânc, după care, sufla catre mine din inima Sa. 
Ma simteam ocrotita,ma simteam puternica pe dinauntru dar si pe dinafara. Nimic nu mă mai speria,nimic rău nu mă mai putea atinge. Asa cum ,si-n acest moment ,simt ca nu mă mai ating rautatile semenilor nostri. Dar asta nu inseamna că, nu voi cenzura Comentariile.Toate Comentariile sunt cenzurate de mine personal,si nu de altcineva ,asa precum imi scriu cârcotasii.
Este dreptul fiecaruia dintre noi care si-a infiintat un Blog,ca sa si-l ţina curat,decent si placut cititorilor săi.
Cei care nu stiu decat sa jigneasca si sa arunce cu noroi ,dar si cu grave cuvinte care nu se pot reproduce aici, vor suporta consecintele din partea DIVINITATII, iar COMENTARIILE lor jignitoare ,fie ele la adresa mea sau a cititorilor, categoric nu vor fi publicate!
Fiecare isi asuma pe propria-i piele,ceea ce gandeste si ce scrie la adresa mea sau a cititorilor de buna credinta.
Îi asigur pe cititorii fideli si de buna credinta ai acestui Blog,ca voi fi prezent aici trup si suflet ,inima si cuget.
La fel cum ,îi asigur si pe cei care si-ar dori ca eu sa dispar si sa nu mai scriu, că nu au nicio putere asupra mea,indiferent de ce ar spune si ar scrie. In schimb insă, acestia isi vor atrage singuri păcate grele asupra lor si a celor dragi lor,din păcate.
HULA impotriva DUHULUI SFANT ,este un păcat de neiertat,atat in aceasta viata ,dar si in viata vesnica.
Iar ceea ce eu scriu aici,scriu numai din GRAIUL DUHULUI SFANT si niciodata de la mine!
Ceea ce scriu eu aici pe BLOGUL LUI DUMNEZEU FOC este!
Iar cei care batjocoresc FOCUL LUI DUMNEZEU,al DUHULUI SFANT,se vor arde cu EL pentru vesnicie!
Prieteni dragi, după cum vedem cu totii, de acolo de Sus,BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vad tot si toate,cunosc si gandurile noastre. Noi trebuie sa ne supunem Divinitatii trup si suflet,inima si cuget.
Sa ne inchinam fratilor Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu;sa ne plecam genunchii nostri cerand iertare pentru toate câte am gresit cu voie sau fara voie, si nu in ultimul rand,sa mergem la Părintele Duhovnic ca sa ne spovedim si sa primim Sfanta si Dumnezeiasca Împărtasanie, cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru IISUS HRISTOS,Căruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea .
Asa sa ne ajute MANTUITORUL HRISTOS si PREA CURATA FECIOARA MARIA,Amin!
                                   Cu dragoste,Maria.

Un comentariu:

  1. Doamna Maria cei care nu au pe Dumnezeu și Maica Domnului,poate nu a avut cine săi învețe,mai spun și acest lucru,părinții sunt responsabili pentru copii,trebuie sa le spună despre Dumnezeu și toate celelalte,mulți nu cunosc,se uita saracutul cu ochii mari când li se spune despre divinitate si Sf.scriptura
    Bine aici nu are nimic in comun cu jicnirea si aruncatul vorbelor urâte la adresa dv.sau a altui semen al nostru.Doamne Ajuta la toata lumea si sa ne ajute BUNUL Dumnezeu sa fim sănătoși.

    RăspundețiȘtergere