joi, 13 septembrie 2018

URAGANUL CUMPLIT S - A ADEVERIT DIN PĂCATE ! SUA - URAGANUL MONSTRU - FLORENCE !

                                                 Dragii mei,
Scriam in urma cu 9 luni de zile,ca vom auzi de un URAGAN CUMPLIT; de un URAGAN cum nu am mai vazut si auzit vreodata.
Iata dragilor linkul:

Dumnezeu există - Mărturii.: URAGAN ! VINE UN URAGAN CUMPLIT !

mariaghiorghiu.blogspot.com/2017/12/uragan-vine-un-uragan-cumplit.html

2 dec. 2017 - În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe BLOG,ceva se intampla . Cu Puterea Duhului ... Acest URAGAN ,asa cum mi s-a aratat,va face si victime omenesti din nefericire. .... Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai. mare, si .... O fi ciclonul care vine peste Constanta si face ravagii acolo.
Şi din nefericire,iata ce s-a intamplat in CAROLINA de Nord si nu numai :

https://www.realitatea.net/sua-se-pregatesc-pentru-un-uragan-monstru-florence-va-lov...

Acum 1 zi - Statele Unite se pregătesc pentru un uragan-monstru - Florence, care va lovi joi. În drumul său spre coasta de est a Statelor Unite, furtuna a ...

Uraganul "coşmar" va lovi joi estul SUA. Avertismentul preşedintelui ...

https://stirileprotv.ro/.../uraganul-cosmar-va-lovi-joi-estul-sua-avertismentul-presedint...

Acum 14 ore - Aşadar, uraganul ″coșmar” va ajunge, la sfârșitul zilei de joi, pe coasta de est a Statelor Unite. “E pericol de inundații extreme”, avertizează ...

Un uragan uriaş se apropie de coastele SUA. Peste un milion de ...

https://stirileprotv.ro/.../un-uragan-urias-se-apropie-de-coastele-sua-peste-un-milion-d...

Acum 2 zile - Preşedintele Donald Trump le-a transmis americanilor o serie de avertismente pentru a se pregăti de venirea uraganului Florence, care creşte ...

SUA e în ALERTĂ! Uraganul Florence se îndreaptă periculos spre ...

https://www.stiripesurse.ro/sua-e-in-alerta-uraganul-florence-se-indreapta-periculos-sp...

Acum 2 zile - Autorităţile americane au dispus evacuarea a peste un milion de persoane din Carolinade Sud şi Virgina din cauza uraganului Florence, care ...

Video Alertă pe coasta de est a SUA | Stiriletvr.ro - Site-ul de stiri al TVR

stiri.tvr.ro/coasta-de-est-a-statelor-unite-ale-americii-este-amenin-ata-de-cel-mai-puter...

Acum 2 zile - Furtuna Florence a crescut până la un uragan de categoria 4 și se află la aproximativ 1.700 de km de coasta statului Carolina de Nord, unde ...

Iata si articolul meu mai pe larg:
                          1 Decembrie 2017,ora 23,34 !

                                          Dragii mei,

În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe BLOG,ceva se intampla .
Cu Puterea Duhului Sfant ,am fost luata din trup si eram acum in faţa ferestrei deschise larg, fereastra a camerei în care chiar locuiesc.
Deci,desi eram in fata calculatorului cu trupul,cu sufletul eram in fata ferestrei deschise larg.
Vad afara dragilor, vad un Cer senin de ziuă, un Cer cald si placut.
Brusc,fara ca sa ma gandesc la asa ceva ca s-ar putea intampla, vad cum incepe o Furtuna; o vijelie cumplita; asa din senin.

                                     
Imagini pentru uragan imaginiImagini pentru uragan imagini
   

Cerul s-a intunecat,norii negri erau pana la Pămant, copacii se indoiau de parca se faceau asternut picioarelor noastre,iar oamenii pe strada au facut un Lanţ viu ,tinandu-se de mâna ca nu cumva sa fie luati pe sus ,de Vijelia cumplita .
Vedeam oameni cunoscuti mie, oameni din Romania care nu stiau cum sa intre cat mai repede la un adapost,asa cum se tineau de mâna formand un lanţ uman viu .

Image result for URAGAN IMAGINIImage result for URAGAN IMAGINIImage result for URAGAN IMAGINIImage result for URAGAN IMAGINI.
În clipa urmatoare am tresaltat puternic pe locul meu din faţa calculatorului,semn ca,am fost adusa din nou in trup.
Si m-am grabit dragii mei ca sa scriu in CAIETUL meu de suflet,ceea ce traisem ,ceea ce vazusem.
Cand am scris pe caiet ca am vazut o Vijelie cumplita,un glas in dreapta mea m-a corectat cu hotarare, aproape pe un ton la imperativ. 
Glasul mi-a poruncit ca sa scriu:
                 "Uragan !
             Un Uragan extrem de puternic !"
Asadar fratilor,m-am supus acelui glas si - am scris in caietul sufletul meu,că am vazut si trait un URAGAN.
Pot sa va spun dragii mei, că in viata mea nu am vazut un URAGAN asa de aproape,precum mi s-a aratat acest URAGAN de la fereastra mea.
Era infiorator sa vezi cum totul se culca la Pămant,iar oamenii saracutii ,se tineau de maini ca sa nu fie luati pe sus.
Dragii mei, eu nu stiu daca acest URAGAN puternic va avea loc in Romania , si spun aceasta ,deoarece ,mi-a fost aratat de la geamul meu cu oameni cunoscuti.
Si Cutremure puternice care mi s-au aratat in Romania,ele nu au avut loc in Tara noastra ,ci in alta Tara.
Deci,este posibil ca acest Uragan ,sa nu fie in Romania!
Ceea ce pot sa va spun cu certitudine, este faptul că,acest URAGAN  se va produce undeva in Lumea aceasta mare, si va lua prin surprindere pe toata lumea.
Acest URAGAN ,asa cum mi s-a aratat,va face si victime omenesti din nefericire.
Daca cineva se va afla pe strada, fie in masina sau pe jos, in lipsa unui adapost, va fi extrem de greu ca sa scape nevatamati.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului, ca sa nu ne lase din Mâna Sa ocrotitoare si nici sa-si intoarca Faţa de la noi robii Săi.
                                       Cu dragoste,Maria.
P.S.



Acum 1 zi - STRIGĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                  Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w/V7oIhxgiXoI/AAAAAAAAAEQ/J-58X6g3fskjoLAy8-aH65tX4fJIVgyOgCLcB/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.

Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile:
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

11 comentarii:

  1. americanii se asteptau la aceasta situatie--sunt in tema cu clima --numai ca DUMNEZEU este cel care poate opri dezastrul

    RăspundețiȘtergere
  2. Rugaciune

    Cea mai puternica rugaciune pentru indeplinirea dorintelor.

    Ai nevoie de :
    Icoana Maicii Domnului si de o lumanare aprinsa.

    Se rosteste in special atunci cand dorinta se refera la un necaz pe care vrei sa-l depasesti, oricat de mic sau de mare ar fi acesta.

    Poti rosti aceasta rugaciune si in situatiile in care dorintele tale nu vizeaza un necaz.

    Daca dorintele iti sunt spre folos, ai incredere ca Dumnezeu ti le va indeplini.

    Asadar, aseaza-te in fata unei icoane a Sfintei Fecioare, aprinde o lumanare si roaga-te astfel :

    "Rugaciune dedicata Maicii Domnului :

    Sfanta Maria, ma indrept plina de incredere catre Tine, cerandu-ti ajutorul !
    Cred cu tarie ca ma vei asculta in necazul meu si ma vei sprijinii cand imi este greu.

    Spre a-ti arata recunostinta mea iti fagaduiesc sa fac cunoscuta si altora aceasta rugaciune.

    Te rog cu umilinta sa imi aduci liniste in tristetea si durerile mele.

    In numele negraitei rugaciuni si bucurii care ti-a cuprins inima cand ai oferit adapost Mantuitorului lumii in casa ta din Betania, te implor, roaga-te pentru mine si familia mea CA SA-L PASTRAM pe Dumnezeu IN INIMA astfel incat, sa ne invrednicim a primi ajutor in nevoile noastre, mai ales in durerea care ma copleseste acum.
    (aici se spune dorinta).

    Te implor, Ajutatoarea celor aflati in suferinta, infrange orice greutati precum ai infrant balaurul care sade la picioarele tale".

    Dupa ce ai terminat de rostit aceasta rugaciune pentru indeplinirea dorintelor, continua cu rugaciunile :
    "Tatal nostru"
    "Bucura-te, Marie ! "

    In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin !

    "Tatal nostru, Carele esti in ceruri, Sfinteasca-se Numele Tau, Vie Imparatia Ta, Faca-se voia Ta, precum in cer asa si pe pamant.
    Painea noastra cea spre fiinta da-ne-o noua ASTAZI si ne iarta noua gresalele noastre precum si noi iertam gresitilor nostri si nu ne duce pe noi in ispita si ne izbaveste de cel viclean. Amin ! "

    "Nascatoare de Dumnezeu, Fecioara, bucura-te, Marie ! ceea ce esti plina de har, Domnul este cu tine !
    Binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui tau ca ai nascut pe Iisus Hristos Mantuitorul sufletelor noastre.
    Preasfanta Marie, roaga-te pentru noi pacatosii acum si in ceasul mortii noastre. Amin ! "

    Multumesc Maica Domnului !


    Multumesc frumos doamna Maria Ghiorghiu ! Doamne ajuta !

    Luminita Nicolae

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim , d-na Luminita !

      Ștergere
    2. Această rugăciune nu este dedicata Maicii Domnului așa Cum ai scris la început. Căci Maica Domnului nu i-a oferit adăpost lui Hristos. Ci Maria și Marta surorile lui Lazar care aveau casa în Betania. Aceasta rugăciune e mai degrabă adresata sfintei Marta care este cunoscuta în spațiul catolic ca ajuta în multe cazuri dificile. Nu sfidez credință dvs., dar este important când ne rugăm să știm cui și pentru ce. Cristina

      Ștergere
    3. Intr-adevăr aceasta rugăciune e rupta de originala rugăciune, sunt adaugate și alte fraze. Și e scoasă din context. Nu e nici rugăciune la Maica Domnului, nici la sf Marta sora lui Lazar din Betania. E rugăciune la sf Marta , mama sf Simeon. Citiți pe Google. MAICA Domnului nu a avut casa în BETANIA. Ci Maria cu Marta sora lui LAZAR pe care Iisus l-a inviat după 3 zile. De ăsta am crezut inițial ca e vorba de Marta din Betania. Deci nu e nici Maica Domnului, nici MARTA din Betania ci Sfântul Marta mama sf Simenon. Circula multe rugăciuni dar e importanta cunoașterea și credința, nu o anume rugaciune face minuni. Și nu o rugăciune rupta și adăugată iar ca nu știi ce și cui te rogi. Cristina

      Ștergere
  3. Te rog frumos! Inceteaza sa spui ca uraganul a fost viziunea ta din moment ce se este zona lor de desfasurare. Chiar nu ai putin respect pentru noi, cei care te sustinem financiar? Rusine!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://profetieavertisment.ro/mesaje/?numar=371%2C133%2C88

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai degraba e vorba de Mangkhut in zona Filipine. Acela e uragan puternic, nu Florence. Ia cautati niste informatii... :) Nu ii mai vaitati atat pe americani. Cel din zona Filipine are rafale de 355 km/h...

    RăspundețiȘtergere
  6. 07,48 si arogant si mincinos.E drept ca Florence a mai scazut ca viteza dar tot aduce daune mari se zice din cauza ca scaderea vitezei creste cantitatea de apa cea ce e la fel de rau.Dar sint 9 in acelasi timp anuntate de NASA,lucru fara precedent,iar cel din Filipine are acum viteza mai mare

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim 07-48 de ce vorbesti asa de urat despre doamna Maria? Oare nu este adevarat cate viziuni are acest om al lui Dumnezeu toate se implinesc toate se adeveresc. De ce atata rautate?
    Nu te supara dar nu citi acest blog daca nu crezi dar nu insulta mai tarziu ai sa regreti ca ai vorbit asa si este prea tarziu.
    Nici pe Mantuitorul nu la crezut nimeni ca este fiul lui Dumnezeu de si a facut atatea minuni a inviat morti a vindecat bolnavi lau avut in fata si tot lau rastignit.
    Asa si aici este un om al lui Dumnezeu si care ia dat darul vederii si tot ce aude este de la Dumnezeu.
    Dumnezeu alege oamenii dupa puterile lor dupa sufletul lor si dupa inima lor
    Nu stii cat ma bucur ca acest om exista cata mantuire aduce multora prin tot ce scrie si aduce aici de la Duhul Cel Sfant.Haideti sa nu mai jignim pe doamna Maria ca este tare pacat si mai bine s-ai multumim ĺui Dumnezeu ca stim ce va fi si sa fim pregatiti cu rugaciune cu inima curata.
    Cu drag si Doamne Ajuta la toata lumea. Cu mult drag doamna Maria si Bunul Dumnezeu s-a va dea rabdare sa mergeti mai departe. Va pup si va imbratisez cu mult drag

    RăspundețiȘtergere
  8. au fost 9 uragane-s-a vazut la tv-mai au si ei dreptate

    RăspundețiȘtergere