sâmbătă, 15 septembrie 2018

INCENDII INTR-O PARCARE CU MASINI .


                      14  Septembrie 2018,ora 9,33 !

                              Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata si tot în SFANTA BISERICA fiind,desi priveam spre SFANTUL ALTAR,vad in acelasi timp o Parcare mare si multe masini parcate.
Aud glas care spune asa:

                  "Mall!
               Parcare intr-un MALL!"

Şi vad dragilor o Parcare mare si multe masini parcate, iar printre masinile parcate fug oamenii ;fug de colo ,colo, in timp ce masinile luau foc instantaneu.
Dragii mei, din nefericire,vom auzi de o astfel de Incendii intr-o Parcare mare ,incendii provocate de maini criminale.


Imagini pentru MASINI IN FLACARI.

Unde anume sau cand,eu nu stiu a va spune; nu mi s-a descoperit.
Dar trebuie sa avem mare grija pe oriunde am merge si ne parcam masina.
Sa ne rugam Bunului Dumnezeu si la Maicuta Domnului ca sa fim sanatosi si sa avem parte numei de bucurii.
                               Cu dragoste,Maria.
P.S.


Dumnez GĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                  Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.

Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile:
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

2 comentarii:

  1. Doamna Maria am scris referitor la Rosia Montana nu am terminat comentariul nu stiu pe ce am apasat in sfarsit am vrut sa spun ca ce este de la Dumnezeu s-a se intample se va intampla.
    Nimic fara Dumnezeu.
    Nu sunt de acord cu toate jignirile pe care le afuce anpnim 10-10.
    Doar spuneti ce primiti doamna Maria mesaje asa cum le primiti.
    Cu ce a gresit doamna Maria anonim 10-10? Cu ce a gresit?
    Doamna Maria nu mai publicati asemenea comentarii.
    Acest blog este unul Sfant pentru ca are CUVANTUL DUHULUI SFANT.
    NU doamna Maria este diavolita cum pot uni oameni sa spuna asa ceva la adresa unui om?
    Doamna Maria ma revolta acesti oameni care nu il au pe Dumnezeu atat timp cat judeca pe aproapele lui si il jignesc.
    Vu mult drag doamna Maria si Bunul Dumnezeu sa va binecuvinteze si pe noi pe toti.
    Doamne Ajuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria sunt destui scelerati pe acest pamant oameni fara Dumnezeu si care nu au nimic bun decat ura si otrava in sufletele lor.
    Dumnezeu si Maicuta Domnului s-a aiba grija cu puterea sa sa nu fie pierderi de vieti omenesti.

    RăspundețiȘtergere