vineri, 7 septembrie 2018

SFÂNTA MARIA DE SUS , SI MARIA DE JOS !


                           7 Septembrie 2017,ora 6,13 dimineata ! 

                                      Dragii mei,

Astazi dimineata ,in Ajunul Sfintei Sarbatori a Nasterii Maicii Domnului ,ma trezeste un glas ca de copil care spune asa:

                    "Mă duc până la Sfânta Maria!
         


                                    Image result for MAICA DOMNULUI..

Dar un alt glas intreaba:

                    Maria de Sus ?
   Iar raspunsul veni imediat:

                     Da! La Maria de Sus !

Clipă în care,vad cum sus în Cerul Sfant,o fetită cam între  5 -7 anisori ,îmbrăcată cu hainute lungi precum au Sfintii din Ceruri,alearga catre MAICA PURUREA PREA CURATA FECIOARA MARIA,care stătea pe TRONUL Său în CERUL SFÂNT.
Prieteni dragi, după cum reiese si din acest MESAJ,exista Sus in Ceruri SFANTA MARIA  de SUS,dar mai exista o alta ,tot MARIA ,aici jos pe Pămant,care incearca sa adune TURMA LUI HRISTOS,în asa fel încât, nicio oiţă sa nu se piarda. 
Asadar dragii mei, veniti în bratele MAICII PREA CURATEI FECIOARE MARIA, si a PREA SCUMP FIULUI SĂU, daruindu-va inima si sufletul,si implinind cu dragoste infinita PORUNCILE SALE.
Iata dragilor, si un alt MESAJ din 25 MARTIE 2015:

          25 Martie 2015,ora 6,48 dimineaţa !

                                                Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă, în Marea  şi Sfânta Zi, a Bunei Vestiri,a Maicii Lui  Dumnezeu, mă trezeste O Lumină albă ,orbitor de straucitoare, care mă face sa ma cutremur în pat, şi astfel aud Glasuri multe, un COR de Îngeri, care aduceau Cântece de laudă si de slavă ,Pururea Prea Curatei  Fecioara Maria.
Corul de Îngeri dragilor, cântau aşa, în Lumina albă orbitor de stralucitoare :
                              
              "Bucură-Te Mireasă, Pururea Fecioară.
           Bucura-Te Născătoare de Dumnezeu!
          Bucura-Te ceea ce esti plină de Har şi Dar ,Marie Domnul  este cu Tine.
          Bucură-Te pântecele dumnezeiestii întrupări.
          Bucură-te Cea prin care se înoieşte Făptura.
           Bucură-Te Cea prin care ,Prunc se face Făcătorul."
Apoi Corul de Îngeri fratilor, contiună să cânte dumnezeiesc de frumos aşa:
              "Ceea ce eşti mai cinstită de cât Heruvimii, 
           Şi mai mărită fără de asemănare ,decât Serafimii ,
          Care fără stricăciune,pe Dumnezeu Cuvântul ai născut,
          Pe Tine cea cu adevărat ,Născătoare de Dumnezeu, Te mărim!"
Dragii mei, asa cum auzim în Sfânta Biserică cântând în Sfântul Altar, exact la fel ,cu aceeaşi melodie, se cânta  în Cer, de către Îngerii Lui Dumnezeu, încât ,răsunau toate Cerurile si Pământul.  
Stăteam cu ochii închişi si priveam cum Cerul albastru de noapte, a primit în el, LUMINA  orbitoare, în care puteam vedea aureolele rupte ca din Soare ,ale Sfintilor Lui Dumnezeu.
Aud un glas dragii mei, care spune duios:

                  "Maria de Sus şi Maria de Jos !"

Moment în care dragii mei, imi dau lacrimile si ma gandeam la cât de păcătoasă sunt eu, şi că nu cred,ca aici este vorba despre mine, ca fiind Maria de Jos.
  
Şi spun dragilor în gândul meu: 
               Te iubesc Doamne, Te iubesc la infinit !

 Iar glas din Cer ,Glasul Lui Iisus  Hristos , îmi spune :
                
                       "Tu eşti departe de casă !
       Departe ,pentru că tu slujesti Cuvântului Meu .
Pentru că pe tine, întru Mâna Mea, cu Mâna Mea,te voi numi lor .
            Şi Cuvântul Meu ,Îl însoţeşte Cuvintele acestea şi se sprijină!"
               
                                                                                               
În aceasta clipă, îmi aud glasul sufletului meu, care spune :

                 Doamne, primeste sufletul meu ce alearga sa prinda de-a Mesaje.
 Acum nu mai vreau,ca să încalc vreo Poruncă.
           Nu mai vreau ca să încalc Legea Lui Dumnezeu, mult Prea Înalt şi mult Prea Milostiv!"

Şi iarăşi în  acest moment dragii mei, în Lumina alba orbitoare, Îl văd pe Scumpul nostru Mântuitor, ca şi în carne si oase, cu Chipul stralucind de Lumina, si pe al cărui obraz drept, Îi cade O LACRIMĂ de Lumină argintie, O Lacrimă, ce ia formă de Triunghi la orizontala.                 

Lacrima Îi rămâne pe obraz si straluceste precum Soarele pe Cer.
Şi iarasi mă gândesc la Cuvintele cele mari :" Maria de jos", dar alt glas, in aceasta clipă îmi spune aşa :
                   
               "Maria Sfântului Duh !
      Maria poate să propage sunete, ca Profeţie !
      Când ei se îndoiesc , nu ezita ca să faci bine ! 
       Atunci când ei se îndoiesc , se poate spune că, DUMNEZEU îţi va da ţie DUH curat !"               
Dragii mei, închipuiţi-vă ce am simtit în sufletul meu, la auzul acestor Cuvinte Dumnezeiesti ! 
Nu am cuvinte lumesti, ca sa-I pot multumi Lui Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru acest mare HAR şi DAR, pe care mi l-a dat mie roabei Sale si păcătoasei de mine. 
        
Sa ne rugam dragii mei, cu toata inima noastra si cu tot sufletul nostru, Lui Dumnezeu si Maicii Domnului, si să fim încredinţaţi că, Rugaciunea noastra este auzita ,chiar in clipa în care ne rugam, si că vom primi AJUTOR  DIVIN neconditionat si cu Iubire Dumnezeiasca. 
Iată fratilor ,ce spune un glas,chiar acum :

                 "Dacă vreţi să vă meargă bine, trebuie să faceţi Bine !"  

        
Aşadar dragii mei, să facem Binele si sa nu asteptam nicio rasplata, de le cei cărora le-am făcut Binele!
Răsplata, ne-o va da Bunul Dumneuzeu si Maica Domnului, după mărinimia inimii noastre, si după Credinţa si faptele noastre!
Sa fim buni si milostivi, sa mergem la Sfanta Biserica ,la Deniile de seara, sa ne spovedim la Preot, ca apoi sa ne învrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Scump şi cu Prea Sfânt Trup şi Săngele Domnului. 
Dragii mei,  să nu treacă nicio zi ,în care fiecare dintre noi ,să nu fi miluit cu ceva,pe cineva sărac si necăjit. 
Să nu vă îndoiţi niciodată în inima voastra ,de toate câte scriu, căci nu de la mine scriu, ci de la Duhul Cel Prea Sfânt ! 
                         Cu dragoste si preţuire, Maria. 
P.S.


Acum 1 zi - STRIGĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                  Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.

Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.


Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile:
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:



                       
                   

7 comentarii:

  1. La multi ani, Maria! Ai grija de Turma lui Hristos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este doamna Maria doamne cata dreptate aveti.
    Cea mai mare bucurie este atunci cand faci cuiva un bine.
    BUNUL DUMNEZEU S-A AJUTE LA TOATA LUMEA SI LA TOTI COPILASII DE PE ACEST PAMANT TOTI SA AJUNGEM LA CREDINTA SFANTA SI DREAPTA A LUI DUMNEZEU SI MANTUITORULUI NOSTRU IISUS HRISTOS.DOAMNE AJUTA.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria de sus , Maria de jos, se da impresia de parca ar fi pe acelasi palier....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 20.20. Aceasta vreau să explic și eu la oameni că este vorba de aceeași Marie privită în oglindă. Una de acum 2000 de ani și una din ziua de azi ( "Născătoare de Dumnezeu"). Oare, cine se poate ridica la acest "nivel"?. Dumnezeu știe!

      Ștergere
  4. Suflet bun si curat,din inima va transmit un calduros LA MULTI ANI,cu multa sanatate, si va asigur ca in permanenta sunt pe acest blog minunat unde pot parcurge tot ceeace va este transmis.Cu deosebit respect si stima aceeasi Minerva P.

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI tuturor Mariilor cu multa sanatate, bucurii si mantuire !!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne,nu sunt vrednica,sa-ti ating picioare Tale cele Sfinte,care au fost pironite,pentru pacatele mele,te rog sa-mi intorci la credinta,toata familia mea,si tot poporul Roman.
    Doamne,Tie iti multumesc,zi si noapte,pentru ceea ce imi daruiesti in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere