sâmbătă, 2 decembrie 2017

URAGAN ! VINE UN URAGAN CUMPLIT !


                                            1 Decembrie 2017,ora 23,34 !

                                          Dragii mei,

În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe BLOG,ceva se intampla .
Cu Puterea Duhului Sfant ,am fost luata din trup si eram acum in faţa ferestrei deschise larg, fereastra a camerei în care chiar locuiesc.
Deci,desi eram in fata calculatorului cu trupul,cu sufletul eram in fata ferestrei deschise larg.
Vad afara dragilor, vad un Cer senin de ziuă, un Cer cald si placut.
Brusc,fara ca sa ma gandesc la asa ceva ca s-ar putea intampla, vad cum incepe o Furtuna; o vijelie cumplita; asa din senin.

                                       

     Image result for URAGAN IMAGINIImage result for URAGAN IMAGINI.

Cerul s-a intunecat,norii negri erau pana la Pămant, copacii se indoiau de parca se faceau asternut picioarelor noastre,iar oamenii pe strada au facut un Lanţ viu ,tinandu-se de mâna ca nu cumva sa fie luati pe sus ,de Vijelia cumplita .
Vedeam oameni cunoscuti mie, oameni din Romania care nu stiau cum sa intre cat mai repede la un adapost,asa cum se tineau de mâna formand un lanţ uman viu .

Image result for URAGAN IMAGINIImage result for URAGAN IMAGINIImage result for URAGAN IMAGINIImage result for URAGAN IMAGINI.
În clipa urmatoare am tresaltat puternic pe locul meu din faţa calculatorului,semn ca,am fost adusa din nou in trup.
Si m-am grabit dragii mei ca sa scriu in CAIETUL meu de suflet,ceea ce traisem ,ceea ce vazusem.
Cand am scris pe caiet ca am vazut o Vijelie cumplita,un glas in dreapta mea m-a corectat cu hotarare, aproape pe un ton la imperativ. 
Glasul mi-a poruncit ca sa scriu:
                 "Uragan !
             Un Uragan extrem de puternic !"
Asadar fratilor,m-am supus acelui glas si - am scris in caietul sufletul meu,că am vazut si trait un URAGAN.
Pot sa va spun dragii mei, că in viata mea nu am vazut un URAGAN asa de aproape,precum mi s-a aratat acest URAGAN de la fereastra mea.
Era infiorator sa vezi cum totul se culca la Pămant,iar oamenii saracutii ,se tineau de maini ca sa nu fie luati pe sus.
Dragii mei, eu nu stiu daca acest URAGAN puternic va avea loc in Romania , si spun aceasta ,deoarece ,mi-a fost aratat de la geamul meu cu oameni cunoscuti.
Si Cutremure puternice care mi s-au aratat in Romania,ele nu au avut loc in Tara noastra ,ci in alta Tara.
Deci,este posibil ca acest Uragan ,sa nu fie in Romania!
Ceea ce pot sa va spun cu certitudine, este faptul că,acest URAGAN  se va produce undeva in Lumea aceasta mare, si va lua prin surprindere pe toata lumea.
Acest URAGAN ,asa cum mi s-a aratat,va face si victime omenesti din nefericire.
Daca cineva se va afla pe strada, fie in masina sau pe jos, in lipsa unui adapost, va fi extrem de greu ca sa scape nevatamati.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului, ca sa nu ne lase din Mâna Sa ocrotitoare si nici sa-si intoarca Faţa de la noi robii Săi.
                                       Cu dragoste,Maria.

P.S.
     Prieteni dragi, 

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!


Fotografia postată de George Tulea.Fotografia postată de George Tulea.
Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,

sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube



https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...



                                   Cu dragoste si cu pretuire,Maria.








10 comentarii:

  1. Cred ca e un prim ciclon care daca aduce zapada poate fi si viscol,in urice caz e datorat diferentei mari intre temperatura apei calde din marea Mediterana si cea rece terestra din nord si mai cred ca va lovii sudul Europei ,deci si Romania.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum am observat pe live stream ca se formeaza un uragan in emisfera nordica.Se discuta de o liniste dinaintea furtunii in liveurile americane.
    In 2018 planeta Nibiru va fi cel mai aproape de pamant si va incepe sa devina vizibil cu ochiul liber,sunt si harti care arata schema rotatiei in jurul axei sistemului solar.In 2018 va fi aici,il vom vedea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Undeva in Marea Arabiei, in acest moment, este un ciclon asemenea unui uragan care se indreapta spre Yemen si Oman.

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.metoffice.gov.uk/public/weather/world-satellite/#?tab=satImg&map=regionalIR&fcTime=1512144000

    RăspundețiȘtergere
  5. Multe semne e da Dumnezeu ca sa ne intoarcem la credinta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce sa facem,nu putem sa tragem pe nimeni de mineca ,ca sa se intoarca la credinta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cicloane si uragane in Romania nu sunt iarna, poate un viscol dar e cu totul altceva. Poate in Mediterana.

    RăspundețiȘtergere
  8. O fi ciclonul care vine peste Constanta si face ravagii acolo.

    RăspundețiȘtergere
  9. Indifetent de anotimp Romania nu e o țară predispusă la uragane, dar de cînd suntem supusi la atitea experimente nu mă mai miră nimic.Cu multi ani in urmă, Romania nu era predispusă nici la tornado si totuși s-a întîmplat la Facaieni,unde a facut prăpăd. Cineva si stim noi cine,se joacă de-a Dumnezeu si asta o să coste, dar păcat ca vor plăti si cei nevinovați.DS

    RăspundețiȘtergere