joi, 27 septembrie 2018

O AUREOLA ALBA,ORBITOR DE STRALUCITOARE ,PE CERUL BLEU SENIN CA DE OGLINDA !


                                   26 Septembrie 2018,ora 6,33 dimineata !

                                              Dragii mei,

În aceasta dimineata ,treaza fiind ,vad stand in pat cu ochii inchisi,vad un Cer bleu senin cu stralucire ca de oglinda, un CER deosebit de frumos.
Asa ,precum in albastrul din dreapta jos:

Imagini pentru cer albastru.
Pe un astfel de Cer albastru complet,fara nicio umbra de alta culoare,apare o AUREOLA alba si orbitor de stralucitoare.
AUREOLA avea in forma ei ca o potcoava intoarsa cu deschizatura in jos,avea semnul SFINTEI CRUCI la capete si la mijlocul ei.
Asa precum straluceste LUNA plina pe CERUL de noapte,si mai puternic stralucea AUREOLA pe CERUL de ziua albastru imaculat.


      Imagini pentru SFINTI.

Prieteni dragi, toate semnele duc spre VENIREA DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS in ROMANIA DUHULUI SFANT.
Sa ne rugam si noi Mantuitorului Hristos si Maicii Prea Curatei Fecioare MARIA,si sa-I daruim inima noastra ,implinind Voia Sa si Poruncile SALE.
Sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine ,sa ne intarim in Credinta si-n dragoste sufleteasca ,si astfel,vom fi vrednici cu adevarat ca sa-L primim pe HRISTOS in NOUL SĂU IERUSALIM ,numit ROMANIA DUHULUI SFANT.
                                    Cu dragoste,Maria.
 P.S.
Dumnez GĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                  Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w/V7oIhxgiXoI/AAAAAAAAAEQ/J-58X6g3fskjoLAy8-aH65tX4fJIVgyOgCLcB/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.

Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile:
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:




                  
              


                   

17 comentarii:

  1. O aureola alba stralucitoare pe cer mictiona Iisus toate semnele duc spre boala mintala de care suferi, indubitabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca ea sufera, dumneavoastra de ce o urmariti? Banuiesc ca aveti o forma mai agravata a bolii in cazul acesta...

      Ștergere
    2. Era sa uit un amanunt esential idiotii utili nu va mai chinuiti sa dati replica ca nu ma intereseaza. Apropo tot milogii europei tot fara autostrazi tot cu wc-ul in fundul curtii tot saraci lipiti inteligentilor? Da lasa ca voi sunteti al doilea Ierusalem data. Ha, ha, ha.

      Ștergere
    3. Ptiu spurcăciune!!!!!!
      Pe tine nu te-a născut o mamă???
      Cum poți vorbi așa cu o femeie:
      Caută iute, tare iute, un doctor pentru căpuț .
      Ai mare grijă cum vorbesti,Dumnezeu este bun . iertător dar și drept;

      Ștergere

    4. Anonim27 septembrie 2018, 23:56
      Sa-ti fie rusine pentru cuvintele pe care mi le-ai adresat si sa-ti dea DUMNEZEU toate după inima si sufletul tau,după mintea si gandurile tale intunecate ! Numai asa te vei trezi din mizeria sufletului tau si din rautatea inimii tale!

      Ștergere
    5. 02:57
      Sincer imi pare rau de tine, cred ca doar frustrarile vietii te-au adus in stadiul acesta avansat de ati ura semenii-tara-pamantul
      Nu te judec-nu te condamn ,dar sa-ti adunci aminte ca :
      << CEI DIN URMA VOR FI CEI DINTAI>>
      PS. Saracia nu e o rusine

      As dori sa mai impart cu tine o povestioara traita de mine:
      Multi ani inainte, locuiam in Florida intr-un orasel chiar aproape de golf-apa, s-a anuntat un monstru de uragan categoria 4, multi au parasit orasul-multi au ramas si ne-am
      facut pregatirile necesare ptr ca urma sa loveasca exact zona
      In noaptea respectiva ,vant puternic-se indoiau copacii si ploaie torentiala,am avut o mare strangere de inima ,cu parere de rau ca nu am parasit orasul(mi se stricase masina -ghinion),
      am adormit pe la 3-4 spre dimineata cu icoana in brate rugandu-ma, si am visat cum statem in rand
      la o coada interminabila de oameni asteptand sa plece undeva parca definitiv .Eu era cam pe la sfarsitul cozii.
      Din spatele meu s-a auzit o voce:
      "CEI DIN URMA VOR FI CEI DINTAI" , iar cand m-am intors sa vad ,era o barca nu foarte mare in care au fost urcati ultimile persoane din rand( deci am urcat si eu).
      Dimineata,cand ne-am trezit am aflat ca uraganul s-a apropiat de tarm si a facut o cotitura si si-a schimbat directia . (in america centrala fusese inundatii mari cu alunecari de teren,mii de morti).
      Acum te rog sa ma ierti ca te-am plictisit, dar pentru mine a fost ca o lectie.
      Dumnezeu nu te intreaba cat esti de bogat sau cate autostrazi ai?...Pe Dumnezeu nu-l intereseaza ca suntem codasii europei sau oamenii simpli au wc in fundul curtii.
      Dumnezeu ii iubeste pe oamenii simpli-saraci lipiti ptr ca au sufletul frumos curat.
      Deci, cum spui si tu si altii,poate suntem "codasii europei",
      insa va veni vremea cand CEI DIN URMA VOR FI CEI DINTAI.Amin

      Ștergere
    6. 14.09 Foarte frumos, impresionant , toata stima , ai in suflet libertatea si constiinta Universului . Foarte frumos , Dumnezeu sa te binecuvanteze !

      Ștergere
    7. 2:57
      d-le Ha ha ha
      Sper sa fi fericit de "craciun".
      (tehnologia bat-o vina)

      Ștergere
  2. Oare semnul Sf. Cruci nu prevesteste sufeeinta ce va veni?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Femeia asta vede asta spune...

    RăspundețiȘtergere
  4. 23,56... iar tu suferi de Prostie si de lipsa celor 7 ani de acasa,mai pune mina pe o carte si citeste.Iti recomand cartea 'Tehnici de deschidere a celui de al treilea ochi',ca la cei 7 ani de acasa nu mai ai sansa,ai pierdut-o..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 10.40 Nu are ce sa i se mai deschida lui 23.56 , e blocat in subteran .

      Ștergere
  5. Dna Maria nu e prima data cand cretinul de la 23:56 jigneste tot poporul roman . Daca nu îi publicati tampeniile îl deranjati mai rau

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacat tare pacat ca semeni ai nostrii nu au invatat nimic.
    Ori te duci cu bogatia la Dumnezeu s'au cu baia?
    Fericiti cei saraci cu duhul ca aceia vor vedea pe Dumnezeu.
    Doamna Maria pafure fara uscaturi nu este dar pana la urma le gaseste cineva si le pune pe foc.
    Dragilor nu mai fiti atat de inversunati ma refer la cei care o jignesc pe doamna Maria.
    O sa aveti de suferit si nu stiu daca mai este timp pentru a cere iertare.
    Doamna Maria va imbratisez cu mult drag si Bunul Dumnezeu d-a ne miluiasca pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim 2:57,te inteleg si-ti doresc pace in suflet!Din proprie experienta stiu cum e sa condamni pe altii,sa urasti,sa stai nopti intregi fara sa inchizi un ochi! Nu m-am vindecat total inca nici eu de aceasta boala,dar ma abtin sa jignesc pe cineva ptr.ca am observat ca ma afund mai mult in nefericire si ura imi macina mai rau sufletul.Binecuvantat/a sa fii!

    RăspundețiȘtergere
  8. 19,41 eu cred ca 23,56 are un ''defect la mansarda'',acolo pilpie ceva mai slab.

    RăspundețiȘtergere