marți, 11 septembrie 2018

WORLD TRADE CENTER ! ADEVĂRUL DESPRE 11 SEPTEMBRIE 2001 !

                                    DUMNEZEU sa-i ierte,
                 si sa-i odihneasca in pace !


                                              .

                WORLD  TRADE  CENTER  ! 

                           11 septembrie 2001 !

               Se implinesc 17 ani de la TRAGEDIA din SUA !

   10  Octombrie 2000 , ora 4,50 zori de zi !

                                                          Dragii mei,

Astăzi se împlinesc 13  ani de la Tragedia Turnurilor  Gemene din SUA !
Dragii mei, ceea ce eu am văzut în anul 2000, cu 11 luni inainte de a se intampla Tragedia din 2001, nu aveam de unde sa stiu la vremea respectivă, ca undeva in lumea asta mare, existau DOUĂ  TURNURI  GEMENE în SUA! 
Cert este faptul că, au existat 3 Avioane, iar eu am fost pregătită de Sus din Ceruri, de ceea ce urma ca să văd.

                            Dar să încep cu începutul !

        Dormeam la această oră, când tresar brusc ca la un şoc electric, şi ma trezesc, dar nu deschid ochii, deoarece ,aud un glas fratilor care spune aşa :

                   "Acolo-i dimineaţă !
Clipă în care ,aud niste Clopote Bisericesti care răsună extraordinar de frumos si de vindecător pentru suflet.
Fratilor, si ceva uluitor mi se întâmplă.
O forţă nevăzută îmi ia mâna mea dreaptă şi mi-o duce la frunte, apoi la burta, apoi pe umărul drept si la urmă pe umărul stâng, imi poartă mâna mea si-mi face Semnul Sfintei Cruci pe trupul meu, asa cum facem cu toţii. 
De două ori consecutiv, forţa divină mi-a purtat mâna dreaptă ca sa-mi facă Semnul Sfintei Cruci.
Îmi simţeam mâna grea, care, purtată fiind de acea Forţă nevăzută, simţeam cum tăia aerul. 
În tot acest timp fratilor auzeam CLOPOTELE care băteau atât de frumos, de răsuna şi Cerul şi Pământul.
Acum, sunt într-o Sfantă Biserică şi văd un Vas cu apă, iar lângă Vas, văd un mănunchi de Busuioc.
Aud un glas fratilor, care striga pur si simplu asa :

                 "Niciodată !
              Niciodată !"

Iar un glas imi spune :
              
                    "Ai auzit Clopotele de la Biserică !
Iar eu răspund fără cuvinte că :
                     Da ! E cel mai frumos vis al meu !

Dar glasul imi spune în continuare : 

                 Perechea, Perechea....(şi  se opreste, nu mai continuă )!"

Şi aud din nou Slujba in Sfanta Biserica ,iar un glas puternic spune :
                                Amin ! "
                Să stau în lumina păcii, 
                Să stau linistit, liniştit ,liniştit...(iar glasul devine tot mai slab)   . 
 După care fratilor ,vedeam TREI  AVIOANE care zburau cu o viteză uluitoare.
Primul Avion ,cel din dreapta cum îl vedeam eu, era putin mai la distanţă de celelalte două avioane.
Un Avion se indrepta spre dreapta, altele două, erau mai in urmă si erau alăturate unul de celălalt.
Cerul era de ziuă, un Cer senin. Văd  ca si cum as fi fost acolo aproape, văd un Bloc înalt, cum n-am mai văzut vreodată. 
Avea vârful în nori. Pe lângă acest zgârâie nori ,mai sunt si alte blocuri mai mici, până la jumătatea celui pe care îl vedeam zgârâie nori si poate chiar mai mici. 
Văd dragilor, cum Avionul care era in faţă spre dreapta, îl văd că se apropie cu o viteză uluitoare!
Avionul singuratic, se apropie de Blocul din dreapta şi intră cu viteză în el, cam la a 3-a parte de sus.
Într-o clipă, totul se transformă în foc , fum si cenuşă.

Aud glas fratilor, glas cutremurător care se ruga aşa :

              "Iartă-mă Te rog, iartă-mă dacă am greşit!

(şi văd o Tavă ce zboară prin aer )
Apoi glasul spune iar : 
            El stie despre ce e vorba.

şi iarăşi imploră , strigă cu ultimile puteri, pe Dumnezeu :

           Iartă-mă Dumnezeul meu, Dumnezeul meuuuuuuu!" (şi nu mai are putere, glasul se stinge ca un ecou cu un prelungit.
              
Văd după aceasta, văd celelalte două Avioane  care se indreaptă spre uimirea mea, spre un alt zgârâie nori ,spre cel din stânga celui în flăcări, şi pe care, eu nu-l văzusem din prima.
 Ci doar acum ,văd că mai există un alt zgârâie nori, lângă cel in flăcări.
Acest zgarâie nori de lângă cel in flăcări, nu păţise nimic, până acum.
Aud fratilor un glas care, spune  ceva ce eu nu am înţeles la acea vreme, şi nici acum nu stiu ce inseamnă acest cuvânt .

                                        Citez :

          1.      "Cum vreţi să ne facă CICOPUL ?    
          2.        Cicopul ?
        1.      În două !
                 În două !"
O să fac o paranteză,ca să stiti ce inseamna cuvantul :

                        CICOP ! 

Am căutat sa vad ce insemna CICOP, si iata dragilor ce am gasit :

Missione - Cicop Italia Unesco

www.cicopitaliaunesco.it/?p=418Translate this page
Apr 6, 2014 - Cicop Italia Unesco - Centro Internazionale per la Conservazione ... come di soluzioni, progetti e alternative per la sua conservazione e 

CICOP 2014 - XII Congresso Internacional de Reabilitação ...

www.cicop2014.com.br/Translate this page
A DIMENSÃO COTIDIANA DO PATRIMÔNIO E DESAFIOS PARA SUA PRESERVAÇÃO. O Centro Internacional para a Conservação do Patrimônio (CICOP) ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 9/11/14
Fiecare ţară fratilor, are câte O INSTITUTIE  de conservare a obiectelor mobile sau imobile, de Patrimoniu.
Ori în SUA, aceste TURNURI  GEMENE erau unice ,şi fireste, făceau parte din PATRIMONIU !

Acum o să continui :

Şi -n această clipă fratilor,vad cum unul dintre cele două Avioane o ia uşor la  stânga, iar celălalt (al doilea )intră cu o viteză uluitoare in cel de-al doilea zgârâie nori, cu aproximatie pe jumătatea lui, 
si văd cum totul ia foc; văd mult fum negru, multă cenuşă împrăştiată, iar Cerul dragii mei, din zi s-a transformat in noapte, din pricina fumului negru si a cenuşei care se împrăştia peste tot, precum o furtuna de nisip in desert.
Avionul al treilea care se indrepta spre nord-vest ,faţă de aceste doua blocuri zgârâie nori,si nu stiu ce s-a intamplat cu el.
Cert este faptul că, si acest al 3 lea Avion era foarte grăbit şi s-a indepărtat in mare viteza de cele două blocuri zgârâie nori, care ,erau deja in flăcări si care cădeau de la partea de sus, precum cad frunzele din copaci pe timp de toamnă.
Dragii mei,toate cele trei AVIOANE făceau un zgomot asurzitor,aveau un huruit precum motorul unui tractor mare.
Un zgomot infernal !Nu era nevoie ca sa mai văd si Turnurile in flăcări ca să mă înspăimânt, ci-mi era indeajuns zgomotul motoarelor celor 3 Avioane ca sa ma cutremur la propriu. Când am mai văzut şi ceea ce a urmat, am ramas mută de uimire.

Dragii mei, acesta este ADEVĂRUL  adevărat despre TURNURILE  GEMENE, asa cum mi-a fost îngăduit mie a vedea ,de BUNUL DUMNEZEU şi MĂICUŢA  DOMNULUI şi pentru care, am fost pregătită mai înainte.
Restul, îl stiti si voi fratilor din mass-media.
După cum vedeti dragii mei, nimic, dar absolut nimic nu este întâmplător! 
Cu 11 luni inainte mi s-a arătat TRAGEDIA din 11 Septembrie 2001 la WORLD  Trade Center !
Să spunem si noi fratilor, cu inima cu sufletul O Rugaciune pentru toti cei care au sfarsit in aceasta TRAGEDIE, şi să aprindem O Lumânare în inimile noastre ,daca nu putem altfel si prin Rugaciune şi Post sa tinem un moment de reculegere. Acest ultim cuvant"POST ", mi-a fost spus chiar in acest moment cand scriu, de un glas care a venit in tampla mea dreapta.

                                        
                                         Cu dragoste şi cu preţuire, 
                                                           Maria. 


P.S.



Acum 1 zi - STRIGĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                  Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w/V7oIhxgiXoI/AAAAAAAAAEQ/J-58X6g3fskjoLAy8-aH65tX4fJIVgyOgCLcB/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.

Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.


Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile:
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

26 de comentarii:

  1. ADEVARUL ESTE ACESTA MARIA GHIORGHIU.DUMNEZEU A STIUT SI TOT DUMNEZEU ARE O VINA MARE DE TOT PENTRU WTC...DAR VINOVATII SUNT OAMENII CARE I CUNOSTI ATENTATELE AU FOST ORGANIZXATE DE CIA...NICI UN AVION NU A LOVIT WTC VREODATA A FOST DEMOLARE CONTROLATA...ASTA O SA APARA CURAND IN MAXIM ALEA 2 LUNI DE SANGE PE CARE LE AI VAZUT TU...ADICA 61 DE ZILE.DACA NU VA APARE ADEVARUL SUA VA RAMANE IN IN MANA LUI SATAN.IN FAPT PESTE 62 DE ZILE AR TREBUI SA CADA TOTI INGERI IN SUA CANADA PARTEA ACEEA A LUMII ODATA CU ACEST CUTREMUR AM AVUT VIZIUNEA MORTII LUI TRUMP SAU A INSEMNARII LUI CU UM CIP...SA RAMANA IN VIATA...VIZIUNEA A LUAT SRARSIT CAND FAMILIA LUI A FOST PRINSA SI EL SANTAJAT SA ACCPTE CIP UL ACESTA I FACEAU GAURA IN CAP CU BORMASINA.

    RăspundețiȘtergere
  2. DAR ADEVARUL ESTE ACESTA CA SA VEZI CA NU CUNOSTI NIMIC DIN CE A FOST ACOLO.IN APRILIE 2000 AM FOST INTERNAT LA PSIHIATRIE SMC BUCURESTI SI ACOLO AM DESENAT UN DESEN IN CARE ERAU MAI MULTI ZGARIE NORI SI NISTE MASINI CARE ZBURAU...ACEASTA ESTE LECTIA MEA DATA LUI DUMNEZEU...ERAM IN TIMPUL STAGIULUI MILITAR AVUSESEM O DEPRESIE PUTERNICA.SI ACOLO UNA DINTRE DOCTORITE A VAZUT DESENUL MEU CARUIA I AM SPUS CA ESTE BUCURESTIUL IN 2050.ERAU 2 ZGARIE NORI SI UNUL DINTRE EI AVEA OCHIUL ATOATE VAZATOR A LUI DUMNEZEU.SI ACEST OCHI ERA INCONJURAT DE UN DESEN TRIBAL CARE PAREA CA UN FOC TOCMAI SUS IN VARFUL ZGARIE NORULUI.AM SPUS EU IN FATA LUI NU AM VINA SI TOTI SFINTI AU DELIBERAT ASEMENEA NU AM VINA...AM FOST INTREBAT DE CATRE ACEA DOCTORITA DE CE ZGARIE NORUL AVEA FOC PE ACOPERIS.I AMRASPUNS CA NU E FOC CI E UN DESN TRIBAL.ASTA ESTE LECTIA MEA DATA LUI DUMNEZEU DE JUSTITIE...EU NU SUNT VINOVAT CI DOAR EA ACEA DOCTORITA

    RăspundețiȘtergere
  3. CONTINUI ACEASTA DOCTORITA DE LA SMC BUCURESTI ERA CREMA FACULTATII SI A FOST RACOLATA DE AMBASADA AMERICANA SI PLASAT IN SPITALUL MILITAR CENTRAL BUCURESTI DE CATRE CIA FIIN AGENT SUB ACOPERIRE.LA FIX 1 AN SI JUMATATE S A INTAMPLAT EXACT CE AM SPU EU AU DEMOLAT ZGARIOE NORII CONTROLAT AU TRUCAT SI OFERIT IMAGINI TRUCATE CU AVIOANE CARE INTRAU IN WTC.MAI PRECIS IN AL DOI LEA TURN CA IN PRIMUL NU A AVEA ROST SA FILMEZE...ERA UN EVENIMENT SPONTAN NU ERA NEVOIE LA PRIMUL...AI VRUT ADEVARUL IATA ADEVARUL DEPRE WTC 11 SEPTEMBRIE 2001.DUMNEZEU ARE O MARE PARTE DIN VINA CACI TREBUIA SA INTERVINA.DAR CA INTOTDEAUNA D LIPSA DUMNEZEU IN MOMENTELE CHEIE SI AS DORI SA-L INTREB IRONIC CAND ADT CELE 10 PORUNCI ESTE SIGUR CA ERA ACOLO CACI PE MINE MA MIRA SA FI FOST ACOLO LA FELULò IN CARE LIPSESTE CAND NU TREBUIE SA LIPSEASCA PE ACEST PAMANT.NUMAI SPUN CAND I-A SCOS PE ISRAELITI DE SUB SCLAVIA EGIPTENILOR ERA SIGUR CA ESTE ACOLO...CA NU POT PRICEPE EU DE CE SE AJUNSESE SA FIU EU VINOVAT DIN CAUZA TERORISTILOR CIA...ESTE SIGUR CA DUMNEZEU SI AMERICANI NU AU FOST PERSIFLATI INCA DE PE BACNOTELE DE 1 DOLAR DE CATRE SUFLTUL MEU INCA CU MULTI ANI INAINTE INCA DIN DESENELE ANIMATE FAMILIA SIMPSONS.AMRICANII PENTRU CA CREDINTA LOR IN DUMNEZEU SE REZUMA LA CATI BANI AU SI DUMNEZEU PENTRU CA FOST INVIZIBIL LA ACESTE EVENIMENTE...

    RăspundețiȘtergere
  4. Socanta postarea ta..., Maria Ghiorghiu!

    RăspundețiȘtergere
  5. https://www.youtube.com/watch?v=h7cvjBViV7g

    RăspundețiȘtergere
  6. https://www.youtube.com/watch?v=5d5iIoCiI8g

    RăspundețiȘtergere
  7. O doamna Maria acum ne dam seama ca totul a fost programat de mai marii acestei lumi.
    Benladen a fost un pretext ca sa intre cu razboi in Irak.
    Aurul negru l-ea luat mintile si au omorat oameni nevinovati.
    Doamna Maria am ascultat un general in rezerva de la America totul a fost pregatit inainte spunea cu s-a lucrat pe dedesupt tot timpul auzea multa huruiala la temelia turnurilor. Am citit undeva ca America va fi lovita in fala ei deci a fost si din interiorul ei.
    Nu avea cum sa cada de sus pana jos mai ramanea ceva dar s-a facut praf.
    Doamna Maria parca vad eram la servici cand au aratat cele intamplate. Bunul Dumnezeu s-ai ierte pe toti care si-au pierdut viata oameni nevinovati.
    Sa stiti ca am sa aprind o lumanare la rugaciunea de seara si am sa ma rog si eu la Bunul Dumnezeu s-a odihneasca sufletele celor ucisi in acest act terorist.
    Cu drag doamna Maria si sanatate multa va doresc din tot sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  8. https://archangelmikail.blogspot.com/2018/09/persiflati-inca-de-la-aparitia-bacnotei.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Vin extraterestrii in toamna asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-au amanat venirea. Cica ar fi vrut sa vina la un sorici de porc dar nu prea mai sunt porci ca au fost "bolnavi". Poate anul viitor.

      Ștergere
    2. Tot tu esti,cel care tot intreaba si de venirea lui Isus?!

      Ștergere
    3. E acelasi lucru,vin impreuna,Isus e pe planeta lor,a fost ridicat la cer in trup,nu in spirit,caci spirit nu are nimeni

      Ștergere
  10. anon 19;17
    da,vin sigur. otraviti padurile si parjoliti fantinile cit mai aveti vreme..
    Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Apis Paraschiv! M-am adresat politiei pentru amenintarea cu moartea. Sper si ceilalti cititori aflati in aceasi situatie sa se alature actiunii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bai anonim 21.53,eu cred ca tu esti nebun,eu nu am amenintat cu moartea pe nimeni,chiar te rog sa faci plingere la politie dementule si cretin ce esti,poti sa arati la politie ce am scris

      Ștergere
    2. Cum te-a anenintat,daca nici nu stie cine esti?

      Ștergere
    3. intreaba pe anonim 21.53,el iti va da raspunsul

      Ștergere
  12. Dna cenzor,incotro duce tara partidul dvs?Spre prapastie?
    Ma intreb, cum de nu ati vazut cei patru asasini platiti care venisera sa-l mazileasca pe dragnea? Oare Duhul nu-l vede, ca nu spune nimic despre el? Intreb pentru cei patru asasini platiti de Soros!

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. cele doua gemene au fost atacate de 2 avioane --al treilea a fost la pentagon=3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu la fel am vazut la tv,

      Ștergere
    2. La Pentagon a fost o rachetă Tomahawk , nu un avion, crăciun.

      Ștergere
  16. Nu sint eu cel de la 17,46/Eu stiu doar ce se spune oficial,ca a fost avion-craciun

    RăspundețiȘtergere