miercuri, 12 septembrie 2018

PLÂNGAND VINE IISUS HRISTOS ! VENIREA LUI IISUS ESTE APROAPE !

                         Noapte de 11 -12 Septembrie 2018,ora 0,11 !

                                          Dragii mei,

Tot în aceasta noapte si tot in timp ce scriam aici pe Blog,aud glas care spune ceva minunat de frumos si vindecator pentru suflet.
Minunat de frumos este ca,IISUS HRISTOS  vine din nou pe Pămant,si va veni in ROMANIA NOULUI IERUSALIM.
Dar extrem de dureros este faptul că,Mantuitorul nostru drag si scump,vine plangand de durere.
Il vedeam pe IISUS HRISTOS in vesmant alb si cu pelerina albastra, cu părul ondulat si castaniu, cu ochii in lacrimi si cu chipul crispat de durere sufleteasca.
                       Imagini pentru IISUS PLANGE.

Dragii mei,cu lacrimi fierbinti pe obraji scriu acest articol.
Nu pot sa nu plang cand am vazut durerea pe Chipul MANTUITORULUI HRISTOS,ca atunci cand a fost rastignit pe Cruce,batjocorit ,batut si scuipat.

          Imagini pentru IISUS.

Deci , in timp ce scriam aici pe Blog,aud glas care spune asa:

       "Venirea Lui Iisus Hristos este aproape !
         IISUS HRISTOS va veni !
Iar eu continuam sa scriu la articolul anterior ca sa-l termin,cand aud din nou:

            Plângand vine IISUS HRISTOS !
          IISUS  HRISTOS vine plângand!"

Si-L vad pe MANTUITORUL nostru Prea Scump si Prea Sfant langa mine,in stanga mea sub un Cer senin de ziua,este imbracat cu vesmant alb si cu pelerina albastra deasupra, sta in genunchi si priveste catre inaltul Cerului plangand de durere sufleteasca.
Mana Sa dreapta era dusa la ochiul drept,pe obrazul drept.
Din ochii albastri stralucitori precum oglinda, curgeau rauri de lacrimi;erau rosii de plans .
Asadar dragilor,iata inca o confirmare (daca mai era nevoie )ca,VENIREA LUI IISUS este aproape .
IISUS plange pentru noi oamenii,deoarece,vom trece prin clipe grele, vom suferi mult pana EL va veni.
Va incepe separerea grâului de neghina! Adica,trierea oamenilor credinciosi ,de cei necredinciosi ; trierea oamenilor care au facut fapte bune,de cei care au facut numai rău Aproapelui Său.
Nu mai aruncati cu piatra fratilor ! Nu mai batjocoriti NUMELE DOMNULUI si CUVANTUL SĂU pe care, eu Îl scriu si cu bucurie ,dar si cu lacrimi de durere sufleteasca,vazand câta rautate si câtă ură au unii semeni de-ai nostri.
Nu mai fiţi invidiosi,suspiciosi,atunci cand, cititi acest Blog si nu numai. As putea si eu foarte bine sa stau sa vizionez un film,sau sa dorm noptile, dar nu vreau si nici nu o pot face.
PORUNCA DIVINA am, ca sa scriu toate cate mi s-arata si mi se graieste, pentru ca voi sa le cunoasteti si sa alegeti BINELE de RĂU.
În timp ce voi dormiti,va odihniti linistiti,eu stau si scriu fie in caietul de sub perna, fie aici pe Blog.
Am promis,am jurat DOMNULUI si MAICII DOMNULUI ca voi face orice-mi va cere. Si o fac cu toata dragostea si din toata inima mea. 
In RUGACIUNEA mea,IL rog,IL implor pe IISUS HRISTOS ca sa faca din mine Unealta Mainilor SALE,iar pe MAICA DOMNULUI O rog ,ca sa-mi ingaduie sa-I sarut urma picioarelor Sale,deoarece ,nu ma consider vrednica sa-I ating sfintele-I picioare.
Va rog,luati NUMELE DOMNULUI si-al PREA CURATEI FECIOARE MARIA in serios ,si ca fiind de nepretuit !
Incetati cu ura, cu jignirile si injuraturile, cu răutatea inimii si-a sufletului.
Faceti pace cu toata lumea, intoarceti-va cat mai este timp la HRISTOS DOMNUL si la PREA CURATA FECIOARA MARIA,Cărora Li se cuvine toata cinstea ,slava si inchinarea,Amin!
                                     Cu dragoste,Maria.



P.S.

Acum 1 zi - STRIGĂT !!! ESCROCII NU AU LIMITE ! NU CUMPARATI AMULETE SAU CARTI CU RITUALURI , TRIMISE DE ESCROCI IN NUMELE MEU !

                  Prieteni dragi,
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
35 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
15 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
28 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.

DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.

Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile:
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

58 de comentarii:

  1. In ce tara am ajuns sa traim. Politia locala loveste doi copii care pescuiesc (ptr.ca mor de foame). Multumim tov.dracnea. Unde este Dumnezeu?!? Cat ii mai rabda?!?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 945multjmeste i mai bine lu Firea ca e sefa primariei de care apartine militia locala

      Ștergere
  2. Sfatul meu Marie e sa nu accepti microciparea,daca vrei sa fii cu adevarat in Imparatia Lui Dumnezeu,nu te poti vinde diavolului si sa fii si cu Iisus,Dumnezeu nu ne-a creeat roboti cipati,controlati de antihrist,CI OAMENI CU PROPRII GANDIRI,EMOTII,SENTIMENTE,etc,CINE ACCEPTA MICROCIPAREA VA PIERDE NU DOAR ASTEA CI SI ORICE SANSA DE A SE POCAI DE PACATE SI DE A SE INTOARCE LA DUMNEZEU !

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga maria dar ce ține domnul nostru în mâna sa?un copilaș mic in palmă? Ce e cu acel copilaș în mâna lui?am mărit poza și de aia intreb .să vină cât mai repede să îl cunosc si eu dacă voi avea ocazia asta. Cu dumnezeu înainte. Nimic fără dumnezeu nu mișcă nu respiră pe pământ. Pacea fie cu noi toți. 🕊🥀🍀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IISUS HRISTOS se ţine SINE INSUSI in palma. Ca PRUNC a venit să sufere pentru ca LUMEA sa se mantuiasca. Ca adult ,plange pentru OMENIRE,deoarece,urmeaza vremurui care vor aduce multa durere si suferinta.IISUS HRISTOS plange pentru noi oamenii care,ne-am indepărtat de TATAL CEL CERESC si de MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA.

      Ștergere
    2. 17.48 cei care s-au indepartat de Dumnezeu sunt cei din partidul pe care il iubesti si din care faci parte. Ei sunt satana in Romania. Conduc prin minciuna, manipulare si fota. Rusine sa-ti fie, toata viata ta pentru ca ai indemnat lumea sa creada in niste mafioti care au pus gand rautarii si noua tuturor.

      Ștergere
    3. Ai propagat minciunile lui dragnea si acum anunti ca vine Iisus! Pai prima care va plati esti chiar tu, Maria GHIORGHIU!
      Daca nu „vine Iisus”, accepti sa vii in piata Victoriei si sa-ti ceri scuze pentru minciunile spuse?

      Esti un fel de Carmen Dan, la fel de ticaloasa ca ea!Sluga supusa PSDragnea!

      Ștergere
    4. 17.45 nu iti e rusine sa minti asa in legatura cu poza lui Iisus! Poza reprezinta suferinta lui Iisus pentru copii avortati, nicidecum ca se tine pe el insusi in palma. Iata link:

      https://www.dervent.ro/rugaciuni.php?cID=cat-rugaciuni-paraclise&rID=00005-CANON_DE_POCAINTA_PENTRU_PRUNCII_AVORTATI

      Sa vedem daca esti in stare sa publici adevarul!Stiu ca iubesti minciuna si pe cei care o propaga.

      Ștergere
    5. 17:45Nu sunt copii avortati.Aceasta icoana e cunoscuta-plangerea lui Iisus pt copii avortai!

      Ștergere
  4. CU SIGURANTA PLNGAND...CA OAMENII IL FAC SA PLANGA TOT TIMPUL...MARIA GHIORGHIU TU CREZI CA ISUS ESTE HRISTOSUL ASTEPTAT SAU CEL PROFETIT DE ISAIA CAP.53 SI DANIEL CAP.12 CEL PROFETIT DE NOSTRADAMUS SI VANGA...CREZI CA VOIEVODUL ARHANGHEL MIHAIL PROFETIT IN CAP.12 ESTE ISUS .ISUS ASA A SPUS DACA VEDETI MORTII INVIIND BOLNAVII VINDECATI SI BIBLIA PROPOVADUITA TUTUROR PE CINE SA MAI ASTEPTATI...E DOAR O INTREBARE PERSONALA LA CARE IMI POTI RASPUNDE CU DA SAU NU...CREZI CA DOUA VENIRE A LUI "ISUS" CARE ESTE LA DOAR CATEVA LUNI MAXIM 6 ESTE DE FAPT EL SAU ALTCINEVA SE ASCUNDE KINCA SUB NUMELE SAU SAU DUMNEZEU IL ASCUNDE PE ACEST CINEVA IN SPATELE NUMELUI FIULUI SAU ISUS...SPUNE-MI CE CREZI FARA SA MA JIGNESTI CITIND ACESTE PROFETII AVAND IN VEDERE CA PE 23 SEPTEMBRIE 2017 S-AU IMPLINIT PROFETIILE DIN APOCALIPSA CAP.12 SI SEMNELE ACEASTEA MAI REAPAR PESTE 7000 DE ANI.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va rog frumos ascultați video-ul acesta pentru cei care apelează la practici oculte si vrajitorii,sunt o uraciune in ochii lui Dumnezeu. Ascultați ce spune apostolul Klaudiu mesaj Urgent...monica meryah

    https://m.youtube.com/watch?v=k6f1KDvqByM

    RăspundețiȘtergere
  6. Scumpă doamnă,spuneți-mi vă rog,mesajele au început să fie din ce în ce mai dese ori doar e o impresie a mea?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ! Asa este! MESAJELE sunt din ce in ce mai dese si chiar repetitive. Dar cine sa le asculte ? Cei care arunca cu piatra si cu venin?

      Ștergere
    2. Ceea ce înseamnă că EL tot insistă...câtă durere și cât de multă tristețe trebuie să simtă,offf Doamne!!

      Ștergere
    3. 17.48 nu iti este rusine sa vii cu astfel de amagiri? Ce treaba ai tu cu cei „care arunca cu piatra si cu venin” daca Dumnezeu este in spatele tau? Asta spune clar ca nu de la Dumnezeu ai mesajele astea, astfel nu te-ar durea de cei care te critica. Esti o prefacuta si atat! Hai, cenzureaza, atata te duce pe tine capul, ai de platit tribut celui rau!

      Ștergere
    4. Mesajele le scornesti chiar tu, lasa minciunile!Se vede clar ca majoritatea care citeste ce scrii te critica, de aceea sunt atat de putine comentarii.Semn ca nu te mai crede nimeni in afara de cei cativa care ar crede orice le spui fara sa gandeasca.

      Ștergere
  7. Dumnezeu să ne ajute pe toți!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu înțeleg poza de sus cu copilașul ăla in palma lui parcă ar fi avortat si plin de sânge. Ce icoană e asta că n-am mai văzut așa ceva. 😭😢🤤🤧🙏💖💝💞 .doamne isuse dă-mi sănătate și ferestema de tot răul de pe pământ.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la acest aspect am gandit si io, probabil ca suntem "campioni" la avorturi!

      Ștergere
  9. Isus este bucurie. De ce ar plânge? Nu este om nu L mai priviți cu ochi lumești, este si in Biblie scris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IISUS este DUMNEZEU si OM ! IL plangem ca DUMNEZEU deoarece semenii nostri IL batjocoresc,IL plagem ca OM stiind cat a suferit pentru pacatele noastre.

      Ștergere
    2. Iisus plange pt ca oamenii sau inrait mai mult ca niciodata,unii chiar intrec dracii in rautati,Iisus plange pt ca pt aproape toti oamenii degeaba si-a varsat sangele,pt ca foarte,foarte putini se vor mantui!Oamenii L-au ranit atunci si L-au omorat si asta fac si acum pana la a Doua Venire a Lui,cand Domnul ii vav trimite in iad vesnic,ca sa le arate ca El e Dumnezeu,si nu idolii fotbalului,desfraului,caselor,masinilor,imbuibarii,etc si de asemenea ca sa le arate cum sa se supuna tuturor poruncilor Lui cu tot cu tinerea Sambetei,atunci fiecare genunchhi i se vva pleca si inchina,dar va fi prea tarziu pt pacatosi,care sunt cu miliardele,sunt aproape toti oamenii de pe Pamant!Nu mai pacatuiti si plangeti-va pacatele oamenilor,judecata a inceput de la Primul Razboi Mondial,acum suntem in vremea sfarsitului sfarsitului si daca zilele astea nu ar fi fost scurtate nimeni n-ar scapa ,dar pt cei alesi au fost scurtate!

      Ștergere
    3. 16:47Ba nu si IISUS plange pt milioanele de avorturi(crime impotriva unei fiinte ce nu se poate apara) si pt parintii vinovati care vor plati pe lumea cealalta si pt toti pacatosii care nu se vor mantui.

      Ștergere
    4. 17.40 Nu-l batjocoreste nimeni pe Iisus, doar cu minciunile pe care le spui au treaba.

      Ștergere
    5. https://www.dervent.ro/rugaciuni.php?cID=cat-rugaciuni-paraclise&rID=00005-CANON_DE_POCAINTA_PENTRU_PRUNCII_AVORTATI

      Ștergere
    6. 16:47 imi cer scuse sa corectez. In graba cred, ai uitat sa scri corect :Iisus (se scrie cu doi de i=Iisus

      Ștergere
  10. Eu cred ca Mantuitorul Iisus Hristos tine in palma Sa un copil avortat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...insa are o semnificatie.fotografie se numeste daca o descarci isus cu avorton.

      Ștergere
    2. Imi cer iertare, comentariul meu s_a publicat sub numele,Unknown

      Ștergere
  11. Sunt incredibil de multe avorturi atat la noi in tara cat si in intrega lume.
    Dumnezeu sa ne ierte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat iti spun nici un parinte care a facut si a fost de acord cu asta nu va scapa de iad decat daca sufletul celui mic avortat nu va ierta si unii care au puterea de a creste copil sa adopte cu grija si sa creasca alt copil.

      Ștergere
  12. ce poti face sa-i aduci pe calea dreapta pe semeni?-te iau in ras si comenteaza ca stomacul e mai aproape-fiecare sa se roage pt el daca mai exista putina credinta--NU POTI FACE VOIA DOMNULUI IN TOTALITATE-ESTI LEGAT DE FAMILIE SI SERVICII boli si greutati cat carul

    RăspundețiȘtergere
  13. Parafrazându-l pe Brâncuși, când am plecat de aici v-am lăsat săraci și proști când m-am întors v-am găsit și mai săraci și mai proști Iisus printre lacrimi va spune când am plecat v-am lăsat și hapsâni și nenorociți când m-am întors v-am găsit și mai hapsâni și mai nenorociți. Cum să nu plângi ? Vai de om !

    RăspundețiȘtergere
  14. 17.40 singura care Il batjocoreste pe Iisus esti tu, tu cea care te folosesti de numele sfant ca sa minti,impresionezi, sa manipulezi, sa castigi bani din carti, sa devii celebra, sa pozezi in victima. Ma intreb cum de nu intri in pamant de rusine cand sustii niste hoti mafioti care jefuiesc si distrug tara cu minciunile si manipularile lor. Cum sa twe creada cineva ca esti aleasa Domnului cand tu cu mana ta acoperi adevarul si sustii minciuna. Rusine sa-ti fie, tie si celor care te sustin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai probe pentru ce afirmi? Eu vreau sa imi arati negru pe alb de asa ziselr hotii ca tu afirmi lundu-le in plus din pacate...

      Ștergere
    2. 23.38 amice, cand ti-o arata si dragnea negru pe alt despre cei 4 asasini si despre lovitura de stat din 10 august, tot atunci o sa primesti si tu „dovezi”. Pana una alta, desteleneste-ti mintea de antena 3 si psd, ca nu mai judeca normal.
      Tu faci parte dintre cei care sustin cu tarie ca 12 este mai mare decat 16, te-ai scolit la scoala de manipulatorilor ordinari ai lui dragnea, pesemne! Dumnezeu are grija de toti, inclusiv de Maria!

      Ștergere
    3. 23.38 cand ai fost sa-ti faci un control la cap ultima oara? Sau tu traiesti pe Marte si mai vii din cand in cand pe Pamant?

      Ștergere
    4. 21:26 +21:24+ 20:09+23:12 =0
      Nu am cum sa va comentez petru ura si rautatea din inima v-tra.
      Trist ,parca ati fi posedati cu totii de cel intunecat

      Ștergere
  15. Doamna Maria nu ai cum sa nu plangi cand vad pe scumpul nostru Mantuitor plangand.
    Plange pentru noi ca suntem pacatosi plini de ura,plange pentru ca s-a rastignit degeaba pentru unii dintre noi.
    Ce sa spun doamna Maria nu pot sa nu plang.
    Il rog pe scumpul nostru Mantuitor si pe Maicuta Domnului s'a ne ierte si sa nu ne lase din bratele sale sfinte.
    Nimeni din vei vii nu este fara de pacat numai Dumnezeu si Mantuitorul sufletelor noastre este fara de pacat.
    Bunul Dumnezeu sa ajute la toata lumea s-a se mantuiasca.
    Cu mult drag doamna Maria si bunul Dumnezeu sa va binecuvinteze si pe noi pe toti.
    DOAMNE AJUTA

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma copii.fiiti atenti la scriere,. I. I . S. U.. S.,nu va grabiti! Mancand un. Í,ínseamna asin. De plans plange de la facerea lumíí si mai ales de la 30 de ani cand a aflat de rastignire. Íi trist ca este rastignit clipa de clipa prin purtarile noastre de gand,cuvant si fapta. Ín loc acestea trei sa slujeasca. Sfintei. Treimí de. Viata. Facatoare, slujesc mortií sufletesti si trupesti prin poftele noastre induse cu multa dibacie de potrívnicul . Vietií prin apostolií sai. Cu. Dumnezeu ínainte! Am gresit,va rog sa ma iertati,va multúmesc si va iubesc. Pa,pa,tai,tai!..

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma copii,voi stiíti ca nu a mai avút nici casa. Mamei. Fecioara. Maria,casúta parinteasca fíínd sechestrata pentru neplata zeciuielii ? Pana la urma a fost rascumparata de priietenul . Sau. Lazar. Va mai povestesc mai íncolo. O noapte ín pace si liniste,copii ai . Tatalui. Ceresc...

    RăspundețiȘtergere
  18. Si Dumnezeu Tatăl este extrem de supărat ca o parte din omenire nu-l mai asculta si se va pierde pentru totdeauna asta e ,biblia spune ca doar cei scrisi in cartea vieții vor intra in împărăția lui Dumnezeu.Cei ce aleg calea lui Satan soarta lor va fi in iazul de foc.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu are legatura cu ceea ce a scris dna Maria dar intreb si eu unde se poate face plângere pt ca mi s-a pus balconul "prost" si cu întârzieri de timp? Plus ca am vrut să plătesc totul cu cardul dar ceea ce inseamna mână de muncă a tren sa dau cash si fata sa primesc chitanța? Multumesc si imi cer scuze pt ca intrebarea nu are nimic cu ceea ce e scris pe blog. Emi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La OPC pentru calitatea lucrarii si la garda financiara pentru lipsa chitanta.

      Ștergere
    2. Ai semnat contract cu firma pentru lucrarea respectiva? Sau ai facut in "regie proprie"?

      Ștergere
  20. 22.55
    1. Trebuie sa aveti in primul rand autorizatie de la primarie pentru constructia acelui balcon .
    2. Firma care v-a facut lucrarile este cea direct raspunzatoare . Banii nu se dau asa cash, din mana, fara a avea garantia lucrarilor .
    3. Daca ati facut cu cineva la ,,mica intelegere'' , nu prea aveti sanse nici sa-i actionati in instanta intrucat nu exista un cadru legal intre parti . ( adica un contract intre dvs. si firma respectiva unde sa stipulati :costul, materialele, garantia, clauze ).

    RăspundețiȘtergere
  21. Da am contract si banii pe termopan am plătit cu cardul. Am plătit fără chitanța doar banii de montaj. Asta nu ca eu as fi vrut...eu am vrut totul cu cardul. Multumesc pt răspunsuri. Emi

    RăspundețiȘtergere
  22. Voi va certați între voi si Iisus plânge.De ce sunteti rai si continuati asa? Opriti-va odată,Iisus vine spre pământ in curand.

    RăspundețiȘtergere
  23. Dovada dvs. este ca ati achitat cu cardul , deci exista coordonate de reper . Actionati firma in instanta cerand expertiza prin tribunal asupra lucrarilor . Veniti cu fotografii si eventual cu dovezi si probe ca aceasta firma isi bate joc . Interesati-va de ea prin cine v-a recomandat-o . Este o firma a asociatiei de proprietari ? Ati cautat-o pe internet, a mai lucrat la cineva apropiat?

    RăspundețiȘtergere
  24. iisus vine ca judecator nu cred ca plange ,la urma urmei imaginea este doar o inchipuire a unui om .parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  25. Orice balbait poate spune ii.
    Restul spuneti simplu Isus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 22:37 numele mantuitorului nostru este IISUS cu doi de i si nimeni nu are voie sa schimbe nici o litera!!!! Cap ai minte ce iti mai trebuie

      Ștergere
  26. http://profetieavertisment.ro/mesaje/496/sufletele-tinere-imi-sunt-dragi-si-plang-de-modul-in-care-multe-dintre-ele-nu-au-invatat-niciodata-adevarul/

    RăspundețiȘtergere
  27. Sa aiba Isus Hristos tratamentul meu de cancer de ficat ce cat cum cost unde ce, legea felul, culoare gust miros, si gene, 1980-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  28. Sint Statuie Gebeleiziz cu-o mana de cuie 1980-vesnic[peiorativ tablou votiv buchet ] vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  29. Cred in Blocuri sa fie viata si credinta in Blocuri 1980-vesnic de nota 10 Bene/Bine vesnic R.M ...

    RăspundețiȘtergere
  30. Sa fie EPITAFUL lui HRISTOS pe casa mea aici in 1980-vesnic.

    RăspundețiȘtergere