luni, 25 mai 2015

UN POD RUPT DE PUHOAIELE DE APĂ !

                           Noapte de 22 - 23 Aprilie 2015, ora 2,18 !

                                                                    Dragii mei, 

În această noapte în timp ce scriam aici pe blog, brusc văd în spatele meu, deşi eu eram cu ochii pe monitor.
Vedeam dragilor spre Sud, un Pod mare  , iar sub pod se văd valuri mari de Apă tulbure, mâloasă.
Apa venea cu furie dragii mei, si la un moment dat Podul a cedat la intrarea pe el.
Apa ajungea până aproape peste Pod; văd sub pod la partea ruptă, un bărbat care a rămas pe malul rupt; deasupra pe Pod văd un alt bărbat ,care priveste cu uimire la furia Apei învolburate ,precum şi la celălalt bărbat, care a rămas pe malul rupt.
Dragii mei, din păcate vom asista la asemenea tragedii.
Unde şi când se va întâmpla acestea, eu nu stiu a vă spune.
Poate fi atât în România, dar la fel de mult se pot petrece si în altă ŢARĂ astfel de fenomene. Nu ne rămâne decât să ne rugam si să nădăjduim că vom fi ocrotiţi si păziţi de asemenea Dezastre.  
Doamne Ajută, AMIN!
                                Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu