miercuri, 13 mai 2015

PLOI TORENŢIALE , FURTUNI ŞI MARI VIJELII !

                                                                     13 Mai 2015 ora 17,45 !

                                               HRISTOS  A  ÎNVIAT  !

                                                    Dragii mei, 

Astăzi după amiază, fiind în faţa calculatorului văd pentru o clipă, gradina mea.
Peretele din zid dispare  şi văd ce se petrece în gradină, ce va urma să se petreacă probabil.
Aud un glas dragii mei, care spune aşa :

                 "Ploaia din spate a plouat, 
               Şi Furtuna a luat !"
                         furtuna-ploi.jpg
 În această clipă , văd gradina mea cu toate cate am rasadit, culcate la Pământ. Începuse o ploaie torentiala si o furtuna foarte puternică.Cred că daca s-ar afla vreun copilas în mijlocul unei astfel de furtuni, ar fi luat pe sus.
Dragii mei, asa precum a fost si cu CUTREMURUL din NEPAL, cand mi s-a arătat un CUTREMUR puternic în bucataria mea, tot asa ,este foarte posibil ca aceasta FURTUNA mare ,sa aiba loc în cu totul în altă parte,decât în Romania. 
Vom vedea dragii mei, cum va fi vremea pentru ROMANIA in zilele urmatoare.  Să nădăjduim că ,ne va ocoli astfel de Vreme extrema. 
                                    Cu dragoste, Maria 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu