vineri, 29 mai 2015

FURTUNI VIOLENTE ŞI VIJELII FOARTE MARI !

                                                             28  Mai 2015, ora 16, 30 !

                                               Dragii mei, 

Tot în această după amiază dragilor, în timp ce îmi notam în caietul de suflet despre HERUVIMUL văzut din articolul anterior, am în faţa ochilor mei, un Cer înorat si o ramură mare a unui copac , ce aproape a fost smulsă din locul ei, de furtuna si vijelia violentă, ce începuse în acea clipă.
Avertizare de PLOI ŞI VIJELII în Călăraşi şi IalomiţaCod galben de ploi şi vijelii! Imagini LIVE cu FURTUNA din Bucureşti .....
Dragii mei, vântul avea o viteză uluitoare, cum nu am mai văzut până în această zi.
Din nefericire dragilor, vom auzi sau chiar vom fi martori a acestor fenomene dezastruoase.
Unde şi când anume, eu nu ştiu a vă spune; dar ştiu că aşa va fi precum mi s-a arătat.
                                                   Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu