vineri, 29 mai 2015

ŞI VA VENI SĂ JUDECE PĂMÂNTUL ! ZIUA JUDECĂŢII SE APROPIE !

                                          28 Mai 2015, ora 16,45 după amiază !
c
                                                                       Dragii mei, 

În această după amiază, văd o lumină mare pe un Cer de noapte, şi pe Cerul care coborâse mai aproape de Pământ, văd un CAR cu un singur bou înjugat .
Carul se deplasa dinspre Răsărit spre Apus.                                                           

Nicolae Grigorescu, Car cu boiApus De Soare Picture.

Roata CARULUI din spate dreapta nu exista!
În locul roţii din spate dreapta, era fratilor ca într-un oval Sfanta Cruce cu Iisus Hristos răstignit. 
 ..

Roata CARULUI din CER , era de fapt  Crucea Lui Hristos, care era alba stralucitoare si înconjurată de auriu.
Aud glas dragilor, care spune ceva uimitor, in timp ce CARUL se deplasa pe SFANTA  CRUCE  A  LUI  HRISTOS !
Citez :
                     "Când intră şi Cel ....
                 Cel ce vine să judece Pământul !"

                      ... priveghere şi rugăciunea lui iisus permite mi totuşi o întrebare.

Dragii mei, se apropie timpul Celui ce va veni să judece Pământul si toată suflarea de pe Pământ. Suntem noi pregătiţi ?
Fratilor ! Lăsaţi pentru o clipă grijile lumesti si aveţi grijă de suflet.
Vine o zi, şi aproape este această zi, când vom da socoteală de felul cum ne-am cheltuit viaţa.
Si daca acel moment ne ia pe nepregatite, ceea ce vom primi la JUDECATĂ va fi pentru vesnicie.
Să mergem Duminica la Sfanta Biserică, sa traim Sfanta şi Dumnezeiasca Liturghie cu inima si sufletul, sa ne spovedim la Preot si astfel sa ne invrednicim a primi Sfanta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Scump şi cu Prea Sfânt Trup şi Sângele Domnului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos, Căruia I se cuvine toată cinstea ,slava şi închinăciunea, Amin.
Aşadar dragii mei,să ne întoarcem la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului, cât încă mai avem timp.
Sa ne ingrijim de suflet, ca si cum am muri mâine, si să muncim, ca si cum nu am muri niciodata. 
                              Cu dragoste, Maria. 

 

8 comentarii:

  1. Adevarat graiesti. Daca imi lasi un mail o sa-ti spun mai multe si am sa-ti arat ceva. Slava Imparatului acestei lumi si a celei ce va sa fie, Domnul Iisus Hristos, Mantuitor este Domnul, Unsul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ascultati de doamna MARIA, totul va fi asa cum scrie dansa, pana la ultima virgula si ultimul punct. Harul si Sfintenia dansei sunt primite de Sus.
    M-am ridicat din mizerie la lumina, de la pacat la lumina prin Doamna Maria.

    Cu mare drag,
    Dragos Cristian
    --- prin Dvs. eu l-am cunoscut pe Dumnezeu ---

    RăspundețiȘtergere
  3. Ascultati de doamna MARIA, totul va fi asa cum scrie dansa, pana la ultima virgula si ultimul punct. Harul si Sfintenia dansei sunt primite de Sus.
    M-am ridicat din mizerie la lumina, de la pacat la lumina prin Doamna Maria.

    Cu mare drag,
    Dragos Cristian
    --- prin Dvs. eu l-am cunoscut pe Dumnezeu ---

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma intreb cum ar accepta sosirea lui Isus cei de alta religie.
    Sint destule religii si atei ,care nu au treaba cu Isus,dar cred intr-o forma de divinitate, indiferent cum s-ar numi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria lasati-mi o adresa de e-mail ca sa va spun mai multe, dar inainte sa va spun va voi arata ceva si am nevoie de o adresa de e-mail pentru a va putea trimite ceea ce doresc sa va trimit. Pe urma am sa va spun.

    RăspundețiȘtergere
  6. O viziune a viitorului Rusiei, apropiata de cea a lui Istrate:
    "
    . . .
    Bolșevismul, ultima viziune
    Ultima profeție, făcută în octombrie 1916, cu puțin timp înaintea morții lui Rasputin, se referă la comunism. „Grigori mi-a cerut să țin minte toată viata ceea ce îmi va spune. «A fost Rusia - în locul ei va fi o groapă roșie. A fost groapă roșie - va fi o mlaștină de necurați care au săpat groapa roșie. A fost mlaștină de necurați - va fi o câmpie uscată, dar nu va mai fi Rusia - nu va mai fi nici groapă»”.
    "
    http://jurnalul.ro/paranormal/profetiile-lui-rasputin-despre-actualul-conflict-din-vestul-ucrainei-a-fost-rusia-in-locul-ei-va-fi-o-groapa-rosie-a-fost-groapa-rosie-va-fi-o-mlastina-de-necurati-care-au-sapat-groapa-rosie-687753.html

    RăspundețiȘtergere