luni, 4 mai 2015

ŞI ÎN VRANCEA , URMEAZA UN CUTREMUR DE PĂMÂNT , DAR MODERAT !



                                                            4 Mai 2015, ora 8,30 dimineaţa !                                                            Hristos  a Înviat !
                                           Dragii mei, 

Daca am sărbătorit 1 Mai, 2 Mai, 3 Mai ,iată că astăzi 4 Mai vom "sărbători "Ziua Cutremurelor.
Astăzi dimineaţă în timp ce ma rugam, singura fiind in camera mea, simt dragilor cum se clatina Pământul sub mine.
                     zur Projekthomepage
Nu era niciun Cutremur în acel moment, dar eu am trait acest Cutremur ,care urmează  să aibă loc în Vrancea.
Staţi linistiţi,nu va fi mare ;ci doar cât să se mai elibereze Pământul ,de prea multă energie acumulata.
                         Cu dragoste, 
                                         Maria.

  

3 comentarii:

  1. Cutremur in Zona seismica Vrancea, judetul Buzau 04-05-2015 08:00:23 (ora Romaniei) h=1140 km, ml=3.5, la 15 km N de Gura Teghii

    RăspundețiȘtergere
  2. Il asteptam dar nu mai vine....

    RăspundețiȘtergere