vineri, 1 mai 2015

INUNDAŢII CATASTROFALE ÎN EST ŞI CHIAR SUD - EST !





                                          29 - 30  Aprilie 2015, ora 1,45 noaptea !

                                                                     Dragii mei, 

În această noapte, in timp ce mă rugam văd precum am vedea fulgerul pe Cer, vad spre EST, chiar până la SUD , văd o întindere mare de Pământ care este plină de locuinţe.
Numai că , aceste Locuinţe dragilor, erau în apă până la streşină.






INUNDATII IN ROMANIA. Trei judete sunt sub Cod Portocaliu, un om a ...INUNDATII IN ROMANIA: Apele au ucis trei oameni, 99 locuinte au fost ....

Din nefericire dragii mei, vom auzi iarăşi de INUNDAŢII  CATASTROFALE !
Dragilor, unde anume şi când se va întâmpla aceasta mare nenorocire, eu nu stiu a vă spune. Cert este că , undeva într-o ŢARĂ , nu stiu dacă va fi ROMÂNIA, aceste grave INUNDATII vor mătura totul în cale. 
Dragilor ,sa ne rugam la BUNUL  DUMNEZEU si la MAICUŢA  DOMNULUI, ca să nu-şi întoarcă de la noi păcătoşii Faţa Sa, si sa ne arate Calea cea buna, care duce la mântuirea sufletului nostru.
                                                        Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu