miercuri, 20 mai 2015

O MARE EXPLOZIE A UNEI BOMBE , PRECUM CEA ATOMICĂ !


                                             18  Mai 2015, ora 9,20  dimineaţa !

                                              Dragii mei,

În această dimineaţă dragii mei, în timp ce eram în tren în drum spre Iasi , ochii mi se inchid pentru câteva clipe si astfel văd dragii mei, înspre Apus, văd ceva uluitor, înspăimântător.
Ziuă fiind când mi s-a arătat aceasta nenorocire ce ar urma să aibă loc,  văd dragii mei,o întindere mare de Pământ, pe care explodează o Bombă. Iată dragii mei,ce -mi spune acum un  glas din dreapta mea :
                             "O  Bombă uriaşă ".
                        

 ..

Bomba formase un copac urias de fum , dar si de foc.
Sau dacă vreţi fratilor , EXPLOZIA BOMBEI arăta  precum o Ciupercă uriaşă. 
Jos de la Pământ , se ridica ca un picior urias de fum dens, de cenuşă. Sus înspre Cer, s-a format O  COROANA de fum, de cenuşă.La mijlocul EXPLOZIEI  uriase , văd un foc  roşu care arde încontinuu. 
Dragii mei, ceea ce vedeam era cutremurător şi înspăimântător. Niciodată nu am văzut o asemenea Explozie atât de aproape.
Să nădăjduim fratilor ,că nu se va adeveri si această nenorocire pentru omenire si mai ales ,sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului , ca să nu-Şi întoarcă faţa Sa  de la noi  Fiii  Săi.
Să fim buni si milostivi si sa daruim multa dragoste sufleteasca, Aproapelui  nostru aflat mare necaz si-n suferinţă, iar Duminica sa nu mai lăsăm Preotul ca să slujească singur ,la zi de Sfanta Sarbatoare, ci sa mergem la Sfanta  Biserică , sa traim cu Sufletul , Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie, acum si pururea si-n vecii  vecilor ,Amin.
                                                                        Cu dragoste, MARIA.

6 comentarii:

  1. Poate fi ciuperca eruptiei unui Vulcan...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric ,NU ! Ceea ce am vazut, este ca urmare a unei BOMBE ATOMICE ! Stiu sa le deosebesc ! Cand a fost VULCAN , atunci asa a fost ! Acum însa din păcate , este vorba despre O BOMBA ATOMICA ! Dar asta nu inseamna ca se intampla imediat. Timpul ne va spune ce se va intampla în Lumea asta mare şi totodata mică,faţă de UNIVERSUL întreg si plin de mistere.

      Ștergere
  2. Numai o explozie atomica mai poate curata aceasta tara de "naparci".....

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta nu poate sa fie decat lumina ortodoxiei din Rusia.
    Istrate spune in cartea sa de 2 in Dobrogea, una in Moldova si una langa Bucuresti.
    In urma contraofensivei occidentului, Rusia va fi macelarita.
    "Genocid la rusi" spune Istrate in cartea sa "Romania si lumea in timp".
    A se vedea si avertismentele Fecioarei Maria in aparitia din Ucraina, profetiile lui Arsenie Boca, toate converg.
    Se va dovedi ca cel mai mare rau al omenirii a fost comunismul,
    informatie pe care nu puteti sa o aflati de la Antena 3, detinuta de un fost securist.
    .

    RăspundețiȘtergere
  4. Puteti localiza in timp momentul cand se produce acest eveniment?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din nefericire nu pot localiza evenimentele si nici timpul cu aproximatie. Primesc doar informatiile si le scriu exact asa cum imi sunt transmise, chiar daca au greseli gramaticale. Consider ca asa este corect, si ca nu trebuie sa schimb sensul cuvintelor ,fie si involuntar.

      Ștergere