luni, 4 mai 2015

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT , DE O INTENSITATE MAI MARE !

                                                Noapte 3 - 4  Mai 2015 , ora 2,15 !

                                                                       Dragii mei, 

În această noapte, când abia mă băgasem în pat ,si doar cât am închis ochii, văd o cameră spre Apus, in care era o măsuţă cu multe obiecte pe ea.
Toate obiectele de pe măsuţă au început a se clatina foarte tare, deoarece, incepuse un Cutremur mai intens.  
Din nefericire dragii mei, vom auzi de un CUTREMUR mai intens, care se va manifesta tare de la început. 

                                             Dragii mei, eu nu stiu cand şi unde anume se va produce acest CUTREMUR,dar stiu că el se va produce.
ROMÂNIA dragilor, este ocolita si ocrotită de CUTREMURE  DEVASTATOARE . 
Şi nu o spun eu de la mine, ci de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT !
Chiar dacă seismologii români spun altceva pe la TV, eu va asigur ca nu va fi nico tragedie ; niciun CUTREMUR  MARE care sa fie devastator.
                          Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Cutremur de 7,4 in Papua Noua Guinee....

    stirileprotv.ro/stiri/international/cutremur-de-7-4-in...Cached

    Cutremur de 7,4 in Papua Noua Guinee. ... Papua New Guinea http://t.co/nfGGjMC6E5 pic.twitter.com/1ozyJZrPDB ... 5 Mai 2015; Cine sunt cei doi ..

    Alertă pentru tsunami în Papua Noua Guinee, după...

    radioiasi.ro/stiri/...in-papua...cutremur-cu-magnitudinea-74Cached

    O alertă pentru tsunami a fost lansată marţi în Oceanul Pacific după un cutremur cu magnitudinea 7,4 care a avut loc în largul coastelor statului Papua Noua ...

    RăspundețiȘtergere