vineri, 29 mai 2015

UN HERUVIM ADEVĂRAT LA CĂPĂTÂIUL UNUI MORMÂNT !

                                                          28  Mai 2015 ,ora 16 ,18 !
c
                                                                           Dragii mei,

În această după amiază, m-am odihnit puţin dar fără ca să dorm.
Stând în pat cu ochii închişi, aud dragilor un glas care spune ceva  uimitor.
Acest glas spunea aşa :
                         "În această seară fraţilor , veţi asculta pe fraţii  noştri  ortodocşi!

În această clipă dragii mei, aud un alt glas care vine cu o completare: 
                Ortodocşi de Lumină !
                 Ortodocşi de Lumină !"

Dragii mei, în acest moment  am în faţa ochilor mei închişi, un Mormânt la Răsărit, iar la căpătâiul Mormântului , chiar în faţa Sfintei Cruci, pe partea dreaptă a braţului Crucii Sfinte ,văd un medalion cu UN  HERUVIM.
  

          .

Afară era un Cer de ziuă, iar eu rămân uimită de ceea ce văd.
HERUVIMUL cel cu şase Aripi, coboară de pe braţul Sfintei Cruci, înviază. Se desprinde de acolo si Îl văd acum în picioare, dar ţinându-şi Aripile din faţă, încrucişate. 
                                                                                                                              

                                                      Tetramorph mit den Eigenschaften eines Menschen, Stiers, Adlers und ... ..

Are un Chip ca de Înger, dar care Chip, era din carne şi oase.
Heruvimul dragilor,Îşi desface Aripile de pe trupul Său din faţă, şi apoi le întinde lateral.
                                   Interventii ale Serafimilor si Heruvimilor..
Acum văd un Înger în carne şi oase, care are şase Aripi de culoarea castanelor coapte, sau mai precis a vişinei putrede.
HERUVIMUL atunci când şi-a întins Aripile era foarte mare.
Aud din nou fratilor, în timp ce HERUVIMUL se înălţa la CER :

               "Fraţii  noştri  ortodocşi !
  Ortodocşi de Lumină, pe  ei  să-i ascultăm !"

După care Heruvimul ,a dispărut în înaltul Cerului dumnezeiesc. 
Dragii mei, este pentru prima oară în viaţa mea, când văd un HERUVIM viu,în carne şi oase.
M-am bucurat negrăit de mult, şi m-am grăbit dragii mei, ,ca să împart cu voi toţi cititorii Blogului această mare şi dumnezeiască bucurie, ca să vă fie vouă tuturor, spre întărirea în Credinţă, spre împlinirea Poruncilor Lui Dumnezeu si spre mântuirea sufletului.
                                AMIN !

                            Cu dragoste ,
                                               Maria!     

Un comentariu:

  1. Stimate (ă) cifră zero ! Cred că ţise potriveste aceasta cifra. Zero singur înseamna nimic.
    Eu nu-mi duc Semenii în rătăcire ! Eu cu Voia Duhului Celui Prea Sfânt, îi scot din rătăcire si-i aduc la HRISTOS DOMNUL şi MÂNTUITORUL nostru şi la Pururea Prea Curata Fecioara MARIA. De ce crezi oare că pe timpul când s-a scris BIBLIA se intamplau MINUNI, oamenii vorbeau cu Sfintii, iar acum nu ar mai vorbi ? De ce toti cei mandri si orgoliosi nu puteti accepta că, toate câte imi ingaduie BUNUL DUMNEZEU a le vedea şi a le auzi , sunt numai de LA EL DOMNUL şi MÂNTUITORUL nostru si de la MAICA LUMINII, şi nu de la DRACI? Dracii nu te cheama la Sfanta Biserică ! Dracii nu te indeamna sa mergi sa te spovedesti si sa te impărtăsesti. DRACII te indeamna la placeri lumesti si la faradelegi. DRACII te inseala cu tot felul de promisiuni si daruri. Eu imi indemn Semenii la bunatate, la milostenie, la altruism! Îi îndemn la pocăinţă, Credinţă şi smerenie. Ori DRACUL nu ar face asa ceva niciodată! Asadar domnule sau doamna 0 (ZERO ) ţin să te asigur că ZERO valorează indicatiile tale ! DRACUL sta prin preajma ta si te indeamna sa dai astfel de sfaturi! Ai grija si alunga-l cu SFANTA CRUCE, cu bunatate, cu SPOVEDANIE si cu SFANTA si Dumnezeiasca ÎMPĂRTAŞANIE cu Prea Scump şi Prea Sfânt Trup şi Sângele Domnului.
    Încă ceva: BIBLIA este scrisă tot de oameni, si în orice clipă pot fi strecurate greseli de traducere, sau de interpretare ! Atunci cand ai CREDINŢĂ tare si fierbinte în inimă şi-n suflet, îndoiala dispare pentru totdeauna.Dar asa cum te indoiesti tu si cauti sa iesi în evidenţă prin CRITICI sterile , DIAVOLUL sta mai mult prin preajma ta, deoarece gaseste locul gol in sufletul tău. In locul CREDINTEI si a bunatatii, tu ai dat frâu liber îndoielii, mândriei si criticii !

    RăspundețiȘtergere