duminică, 17 mai 2015

UN NOU VULCAN VA DESPICA MUNTELE ÎN DOUĂ , PRECUM SE RUPE OUL CÂND IESE PUIUL !

                                              Noapte de 14 -15 mai 2015 ora 1,20 !

                                                                      Dragii mei, 

În această noapte, tot în timpul Rugaciunii mele, văd  în faţa  mea, desi eram cu ochii la Sfanta Icoana, văd un vârf de munte stâncos, fără verdeaţă.
În următoarea clipă fratilor, aici de pe vârful muntelui dinspre NORD, are loc ceva uluitor.
Văd dragii mei, cum se despică MUNTELE de la vârf  şi tot se duce  în jos ; aud un zgomot care vine din adâncul  Muntelui, un zgomot precum trosnesc lemnele în sobă.
Asa arăta  muntele când a început a se despica :      

         Vulcani I vulcani sono spaccature della crosta terrestre attraverso ...    .

Dragii mei, după ce am văzut cum se crapă MUNTELE si am auzit cum trosneste în inima lui, văd dragilor cum din crăpături iese un praf fin, precum cenuşa. Nu vedeam foc, dar vedeam lavă ca la VULCANII în continuă erupţie.
Din văgăuna ce s-a format ,curgea în jos pe MUNTE praf precum cenuşa. 

        Vulcani: come sono fatti? Dove si formano? Perché?   .

Asa precum se rupe găoacea  oului, când ise puiul din el, tot asa se rupea Muntele ,care trosnea si din el isea lavă.
Dragii mei, vom auzi de un nou Vulcan care va erupe în mod misterios, şi care va uimi lumea prin eruptia sa neasteptată în acel loc.
Unde şi când se va întâmpla  aceasta, eu nu stiu ca să vă spun;dar vom afla si vom vedea cu toţii, atunci când MUNTELE  se va despica in două ,iar din el va curge cenuşă fină pentru început, după care VULCANUL  va erupe puternic.
                                      Cu dragoste, Maria.                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu