duminică, 10 mai 2015

PREA SFÂNTA TREIME , SUB PLAFONUL CAMEREI MELE , DEASUPRA PATULUI ÎN CARE ERAM !

                                                         9 Mai 2015 ,ora 7,03 dimineaţa !

                                                 Dragii mei, 

În această dimineaţă ,deşi eram trează , mai stăteam puţin în pat, şi priveam cu ochii deschişi, în plafonul de deasupra patului meu .Şi astfel vad dragii mei , o umbră densă care pulsează continuu.
Am închis ochii ,căci eu aşa văd mai bine, şi ceea ce vedeam cu ochii închişi m-a lăsat fărăde grai.
Vedeam un Cer de noapte albastră, care coborâse în camera mea, si pe Cer, Două Aripi mari, larg întinse.       

                      .
În faţa Aripilor mari, albe stralucitoare , chiar pe mijlocul lor, ÎL văd pe DUMNEZEU  TATĂL  CEL  CERESC , care stătea cu mâinile-I ridicate Sus, şi arăta exact aşa :
                               dumnezeu tatal..
Priveam cu uimire la această Mare Minune, care se petrecea la nici 2 metri mai sus de patul în care eram.
Într-o clipită dragii mei, apare în dreapta TATĂLUI  Ceresc, Însuşi Domnul nostru Iisus Hristos, în carne şi oase, dar rastignit pe CRUCE.
Avea trupul gol, fără de vesminte ;doar o pânză bleu ,legată în jurul mijlocului Său.

                              Invatatura in Duminica a treia din Postul Mare, Duminica Sfintei Cruci
Vedeam acum dragii mei, TREIMEA  SFÂNTĂ  întregită.
Erau Aripile Duhului Sfant, Dumnezeu Tatăl şi Dumnezeu Fiul, dar răstignit pe Cruce.
Aud glas din Cer ,care spune aşa :
                   "Dragostea !
                Dumnezeu  este viaţă !" 
Totul a mai durat circa 3 -4 secunde, şi a dispărut ca şi prin topire.   
Fratilor, trebuie să fiţi convinşi că EXISTA  SFANTA  TREIME; trebuie să fiţi convinşi că EXISTĂ  MAICA  LUI  DUMNEZEU si că este Pururea Prea Curata Fecioara Maria ;şi mai trebuie să fiţi la fel de convinşi ,că EXISTĂ  VIAŢĂ  VESNICĂ după moartea trupului.
Dragii mei , DUMNEZEU  nu ne cere decât DRAGOSTE si CREDINŢĂ !
Daca avem DRAGOSTE  faţă de Aproapele şi Credinţă neclintită în El, putem fi convinsi, că vom dobândi un loc în Împărăţia Cerească.
Împlinirea celor 10 PORUNCI din dragoste si cu dragoste,ne arată Calea  cea mai de nepretuit de urmat, spre mântuirea sufletului. 
                                  Sfanta_Treime
Invatatura >> Cele 10 porunci Dumnezeiesti
1. Eu sunt Domnul Dumnezeul Tau; sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.
2. Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor.
3. Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
4. Adu-ti aminte de ziua Domnului si o cinsteste.
5. Cinsteste pa tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant.
6. Sa nu ucizi.
7. Sa nu fii desfranat.
8. Sa nu furi.
9. Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
10. Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau.
 Aşa să ne ajute Bunul Dumnezeu si Maica Domnului, Amin !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu