vineri, 1 mai 2015

UN DEPUTAT PDL , CARE ESTE ACUM ÎN PNL , VA TRECE ÎN MOD CU TOTUL NEASTEPTAT , LA CELE VESNICE !

                                                             1  Mai  2015 ,ora 8,15 dimineaţa !

                                                      Dragii mei,

Astăzi de 1 Mai 2015, am mai lenevit puţin în pat, si astfel dragii mei, văd cum se ridică de la pământ, imaginea vie a unui bărbat, pus la patru ace, si foarte volubil în viaţa de toate zilele, imagine care se ridică la Cer, într-un nor alb.
Acest bărbat dragilor, are vârsta de 66 de ani,numele mic incepe cu M,  a fost Deputat PDL, iar acum este în PNL ! 
Nu pot să-i dau întreg numele, deoarece ar putea afla si el sau familia sa,şi vor intra in panică ;îl voi spune atunci când va veni momentul. Consider că ,am dat destule date care va sustine acest articol ,atunci când DUMNEZEU va decide să-L cheme la EL. 
Cum va muri ,eu nu stiu ! Dar va pleca din lumea aceasta, si va sigur ca ,este arhicunoscut poporului român.
                                     Cu dragoste, Maria . 
   

P.S din 9 Mai 2015 !

  1. Gabriel Cotabita, in stare critica la spital |...

    www.ziare.com/constanta/stiri-actualitate/gabriel...Cached
    Gabriel Cotabita a fost gasit inconstient intr-un hotel din Capitala, vineri, acesta fiind dus de un echipaj SMURD la Spitalul Floreasca, dupa ce a fost resuscitat si ...
  2. Gabriel cotabita spital

    www.ele.ro/articole/gabriel cotabita spitalCached
    Gabriel cotabita spital. Vineri dupa-amiaza, Gabriel Cotabita a fost gasit inconstient intr-o sala de sport a unui hotele de lux din Capitala. Cantaretul a
  3. Gabriel Cotabita, in stare grava la spital! -...

    www.reginele.ro/gabriel-cotabita-in-stare-grava-la...Cached
    Gabriel Cotabita a fost gasit inconstient intr-un hotel din capitala, suferind un atac de cord. Imediat, o ambulanta si-a facut
Dragii mei, văzând ce se întâmplă cu al nostru artist Gabriel Cotabiţă, stând şi cântărind bine situaţia, am ajuns la concluzia că nu Mircea Toader era cel pe care L-am văzut într-o clipită, care se urca la Cer, ci era chiar GABRIEL COTABIŢĂ .
Iată si asemănarea dintre ei: 


             Mircea Toader se ia de Cristian Preda: nu ajungea europarlamentar daca .....
Nu pot spune că mă bucur, pentru unul sau pentru altul.
Atunci când cineva pleaca din această Lume,este trist si dureros pentru cei care l-au iubit. 
Am dorit ca să vin cu această rectificare, deoarece am apreciat gresit chipul în fractiunea de secundă, atunci când l-am văzut urcând la CER.
Mă rog la Bunul Dumnezeu si la Maica  Domnului, ca să se facă bine, si daca este voia Sa, să nu-l ia încă la Cer pe Gabi Cotabiţă.
                                       Cu dragoste Maria.

9 comentarii:

  1. Triunghiul este unul dintre cele mai raspandite simboluri masonice

    RăspundețiȘtergere
  2. Greseala de plasare a comentariului, Dar mai stii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e greseala mea ! Aici a fost scris, pentru acest articol ! Eu public Comentariile asa cum si unde au fost scrise !

      Ștergere
  3. E gresela mea; am crezut ca postez la steagul negru

    RăspundețiȘtergere
  4. Este vorba despre deputatul PDL acum PNL Mircea Toader,nascut la 23 ianuarie 1948.Cred ca se va "ridica' la cerul de sub pamant dar intr-un nor negru ca toti basistii,criminalii Romaniei si romanilor.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Timpul ne va demonstra cine este persoana politica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din nefericire ,la o analiză mai atentă din partea mea, cred că era Gabi Cotabiţă (eu apreciind gresit persoana, în acea fractiune de secunda când am văzut-o )care a urcat atunci la CER . Am adus in articol poza persoanei, despre care eu am crezut ca va pleca la CER, precum si poza lui Gabi Cotabiţă, acestea se aseamana intre ele; dar rezultatul final a fost că, persoana văzuta de mine era GABI COTABIŢĂ, şi nu MIRCEA TOADER cum am apreciat prima oară. DUMNEZEU este Cel care ne cheamă la EL, atunci când El voieste, si nu după felul cât de mult sau cât de tare iubim fiecare dintre noi, VIAŢA ! Ar fi o mare pierdere pentru cei care-l iubesc atât pe el ca persoana ,cât si ca artist ,daca GABI COTABIŢĂ nu si-ar mai reveni si ar pleca dintre noi.

      Ștergere

    2. " Gabriel Cotabita a intrat in moarte cerebrala" |...

      www.ziare.com/brasov/stiri-actualitate/gabriel-cotabita...Cached

      Dupa ce a cazut la pamant, inconstient, in sala de fitness a unui hotel din Capitala, cunoscutul cantaret Gabriel Cotabita a fost internat vineri la sectia de Tera

      Ștergere