duminică, 17 mai 2015

UN NOU CUTREMUR !

                                                              Zori  de  14 Mai 2015, ora 4,30 !

                                                     Dragii mei, 

Dormeam la această oră, dar o lumină puternică îmi pătrunde prin ochii mei închişi, şi astfel mă trezesc în răsunetul unui glas care spune aşa :
                                   "Oferiţi-ne ,să nu mai dau în Bunica ta , un nou Cutremur !
                                      Un nou Cutremur ! "

Dragii mei, din nefericire vom auzi de un nou Cutremur.
                      Data Loggers
Cât despre Citatul de mai sus, in care se spune de "Bunica", ce semnificatie sau ce înţeles ar avea ,eu nu stiu  a  vă spune.
Dar să -L lăsăm pe BUNUL  DUMNEZEU ca sa ne descopere nouă tuturor toate câte voieste.
Sa nu uităm dragilor , că ROMANIA  este si va fi ocolită de CUTREMURE devastatoare !
                             Cu dragoste, Maria. 

3 comentarii:

  1. Un scurt documentar pe youtube în care după minutul 6 sunt și niște informații care vă privesc personal d-nă Ghiorghiu ! Să luăm aminte, că lumea nu este ceea ce pare, sau ceea vrem noi uneori să credem că este...!

    https://www.youtube.com/watch?t=468&v=Z4bMqRDrZSg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca/mi porti de grija, dar nu e si cazul meu. Eu stiu ce vad si ce aud , si mai ales toate se adeveresc. Asadar nu ma intereseaza ceea ce mi-ai trimis, pentru că nu ma privesc absolut deloc personal ! O consider cgâhiar o jignire la adresa mea.Ti-am publicat Comentariul pentru ca sa -ti dau un raspuns. Dar crede-ma nu merita oboseala ca sa-ti raspund la asemenea bazaconii !

      Ștergere
    2. Poti sa ţi le însuşeşti asemenea informatii ! Eu nu am treaba nici pe departe cu ele!

      Ștergere